Ik weet het beide keuzes liggen heel ver uit elkaar...
Een plug-in hybride is fiscaal aan te raden. Mijn oog viel op een nieuwe Skoda Superb iV Combi Sportline, kostprijs iets meer dan 41.000. Ik zou de wagen voor 75% beroepsmatig gebruiken, dus kosten 75% in te brengen... Maar zal deze plug-in mij kunnen overtuigen als de batterij leeg is ?
Of ik koop een jonge tweedehands Skoda Octavia RS privé (€ 33.000) en laat m'n vennootschap betalen € 0,31 / km voor gebruik van de wagen (€ 4650 / jaar).
Wat denken jullie qua restwaarde ? rijplezier ?
Een plug-in hybride is fiscaal aan te raden. Mijn oog viel op een nieuwe Skoda Superb iV Combi Sportline, kostprijs iets meer dan 41.000. Ik zou de wagen voor 75% beroepsmatig gebruiken, dus kosten 75% in te brengen... Maar zal deze plug-in mij kunnen overtuigen als de batterij leeg is ?
Of ik koop een jonge tweedehands Skoda Octavia RS privé (€ 33.000) en laat m'n vennootschap betalen € 0,31 / km voor gebruik van de wagen (€ 4650 / jaar).
Wat denken jullie qua restwaarde ? rijplezier ?
Comment