Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda superb combi - uitrustingniveau

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Skoda superb combi - uitrustingniveau

Hi,

bestaan er overzichtelijke tabellen met de inhoud van de verschillende uitrustingsniveau’s op een skoda superb combi?

De dealer had er geen zicht op en in hun app kan ik het ook niet vinden?

Hebben de dealers echt geen prijslijsten meer met een overzicht?

Op de site kan je in de configurator per uitrustingsniveau op het infosymbool klikken en dan kiezen voor Standaarduitrusting. Maar een overzichtelijke tabel om te vergelijken krijg je daarbij jammer genoeg niet. Idem voor de optiepacks.

Comment

Best als het kan gewoon de Style nemen, met enkele packs... Dan heb je gewoon alles wat je nodig hebt

Een ambition met enkele opties kost direct ook al veel, en dan heb je nog klein gps scherm en gewone lichten...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
        Best als het kan gewoon de Style nemen, met enkele packs... Dan heb je gewoon alles wat je nodig hebt

Een ambition met enkele opties kost direct ook al veel, en dan heb je nog klein gps scherm en gewone lichten...
        En wat is alles wat je nodig hebt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

En wat is alles wat je nodig hebt?
          Da's persoonlijk he... Maar voor me is voornaamste, grote gps, verwarmde zetels, LED lichten..

Comment

Da's persoonlijk he... Maar voor me is voornaamste, grote gps, verwarmde zetels, LED lichten..
            Dan zijt gij rap tevreden, maar dat is idd persoonlijk. Niet iedereen hecht evenveel belang aan bepaalde opties. LED is mooi, maar ik zou er nooit mijn budget aan opofferen.

Comment

Dan zijt gij rap tevreden, maar dat is idd persoonlijk. Niet iedereen hecht evenveel belang aan bepaalde opties. LED is mooi, maar ik zou er nooit mijn budget aan opofferen.
              Maar zou vooral mijn panoramisch dak niet kunnen missen

Heb nu Octavia Style automaat op CNG, met leder...

Zou bv. nooit budget kunnen spenderen voor een automatische koffer opening

Comment

Maar zou vooral mijn panoramisch dak niet kunnen missen

Heb nu Octavia Style automaat op CNG, met leder...

Zou bv. nooit budget kunnen spenderen voor een automatische koffer opening
                Ik heb nooit een panoramisch dak gehad tot nu in de Tiguan. Vond het overbodige luxe, maar nu ik het gewoon ben, zou ik dat wel missen als het er niet meer was. Maar dat staat op mijn lijstje onder de titel 'als er nog budget over is' Maar heb nu gemerkt dat het bij bepaalde merken in het premiumpakket zit zoals bij Mercedes en VW. Vandaar dat het ook op mijne Tiguan zit.

Ik zou dan wel niet zonder die automatische koffer opening kunnen. Zo handig en geen vuil handen meer

Voor de topicstarter: Ik maak altijd een lijst van de minimumopties die ik wil en daarna zet ik een lijstje met al de opties die ik nog zou willen als er nog budget over is. Daarmee ga ik de garages af en die verkopers weten meestal wel het beste hoe ze de auto samenstellen aan zo een laag mogelijk prijs met zoveel mogelijk de gewenste opties.

Ik ga nu binnenkort weer een rondje doen.

Comment

Dat is toch een van de dingen die ik persé zou willen. Niet voor de looks, die zijn natuurlijk mee genomen, maar de lichtopbrengst is zo ongelooflijk veel beter, lichtbeeld haarscherp afgelijnd,... veel aangenamer & veiliger om (zelfs in ons fel-verlichte land) bij duisternis te rijden.
                  Reflectoren van fietsers lijken plotseling phares, verkeersborden lichten op.
                  Als ik met de auto van de misses rij, met gewone halogeen-koplampen, moet ik altijd kijken of de lampen wel aan staan.
                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

In de (papieren) catalogus staan toch de verschillen in uitrustingniveau opgelijst?
                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                      In de (papieren) catalogus staan toch de verschillen in uitrustingniveau opgelijst?
                      Is bij Skoda zijn de brochures niet zo duidelijk om alles te vergelijken...

In de configurator kan je het een beetje zien... Maar nog nooit vergelijkingstabellen gevonden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bœlle Bekijk Berichten
                        Hi,

bestaan er overzichtelijke tabellen met de inhoud van de verschillende uitrustingsniveau’s op een skoda superb combi?

De dealer had er geen zicht op en in hun app kan ik het ook niet vinden?
                        IK heb da staan op mail... stuur me eens uw mail adres in pb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

Dat is toch een van de dingen die ik persé zou willen. Niet voor de looks, die zijn natuurlijk mee genomen, maar de lichtopbrengst is zo ongelooflijk veel beter, lichtbeeld haarscherp afgelijnd,... veel aangenamer & veiliger om (zelfs in ons fel-verlichte land) bij duisternis te rijden.
                          Reflectoren van fietsers lijken plotseling phares, verkeersborden lichten op.
                          Als ik met de auto van de misses rij, met gewone halogeen-koplampen, moet ik altijd kijken of de lampen wel aan staan.
                          Ik twijfel daar niet aan hoor van die LED en als het erop zit, is dat fijn. En als er budget genoeg is, zal ik dat ook wel nemen. Maar ik ga daar bv niet mijn (nep)lederen (al dan niet electrisch), ACC of digitaal dashboard voor laten vallen. Ik heb nu geen LED en het stoort mij ook niet dat ik het niet heb. Iedereen hier op het werk geeft een trekhaak voorrang. Ik zou ook graag een trekhaak willen, maar voor die 2 x per jaar dat ik het effectief nodig heb, kan ik wel ff ne maat vragen met trekhaak. Zowel iedereen in de vriendenkring heeft 1 à 2 auto's met trekhaak Alhouwel dat makkelijk is voor een fietsendrager, maar ik heb thule dakdragers en fietsdrager voor op het dak.

Maar ik kan er volledig inkomen dat iedereen andere behoeften en prioriteiten heeft. Vandaar dat ik ineens vroeg wat er bedoeld werd met 'alles wat je nodig hebt' Omdat dit nogal persoonlijk is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                            Ik heb er nog niet naar gezocht, maar wel al gemerkt dat ge bij een aantal merken toch wel kunt aanvinken en vergelijken en dat is wel leuk eigenlijk. Bij Skoda ook een paar keer gaan kijken en toch één van de minder duidelijke configuratoren. De nieuwe configurator van VW is ook vreselijk. Voorheen kon ge perfect uwe brutoprijs berekenen en die klopte tot op de cent met de garage.

Comment

Ik twijfel daar niet aan hoor van die LED en als het erop zit, is dat fijn. En als er budget genoeg is, zal ik dat ook wel nemen. Maar ik ga daar bv niet mijn (nep)lederen (al dan niet electrisch), ACC of digitaal dashboard voor laten vallen. Ik heb nu geen LED en het stoort mij ook niet dat ik het niet heb. Iedereen hier op het werk geeft een trekhaak voorrang. Ik zou ook graag een trekhaak willen, maar voor die 2 x per jaar dat ik het effectief nodig heb, kan ik wel ff ne maat vragen met trekhaak. Zowel iedereen in de vriendenkring heeft 1 à 2 auto's met trekhaak Alhouwel dat makkelijk is voor een fietsendrager, maar ik heb thule dakdragers en fietsdrager voor op het dak.

Maar ik kan er volledig inkomen dat iedereen andere behoeften en prioriteiten heeft. Vandaar dat ik ineens vroeg wat er bedoeld werd met 'alles wat je nodig hebt' Omdat dit nogal persoonlijk is.
                              En die dingen vind ik nu net gimmicks.
                              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

En die dingen vind ik nu net gimmicks.
                                Vandaar dus. Mijn vrouw bv. is gewoon tevreden als de auto 4 deuren heeft, een automaat, navigatie en dat er spotify op kan. Al de rest is mooi meegenomen, maar hoeft niet. Maar ze zal wel altijd haar budget opsouperen, want alles dat ze niet opneemt, is ze effectief kwijt. Vandaar dat ze de vorige keer bij hare C4. nog dakdragers genomen heeft die ze op 4 jaar tijd nog nooit gebruikt heeft

Comment

Working...
                                X