Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke plug-in Suv voor een jonge vrouw?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welke plug-in Suv voor een jonge vrouw?

Hoi,

Een vriendin van mij moet een nieuwe auto aanschaffen voor op de zaak.
    Het ding moet een SUV zijn en plug-in, ze is net 30 geworden en er zijn geen kinderen. Dus mag best trendy en hip zijn.

Het budget is 40.000EUR exl btw.

Gezien dit een categorie is waar ik niet in speel heb ik even hulp nodig.

PS: GEEN EV's

Kona? Niet echt SUV maar als vrouwlijke 30'er denk ik wel tof autoken.
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
      Kona? Niet echt SUV maar als vrouwlijke 30'er denk ik wel tof autoken.
      Ze zit meer naar het premium segment te kijken, XC-40 twin engine en Evoque hybride zijn zo de twee dat ik al gehoord heb.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Ze zit meer naar het premium segment te kijken, XC-40 twin engine en Evoque hybride zijn zo de twee dat ik al gehoord heb.
        Ja zat met 40 k btwi in mijn hoofd. XC 40 zou ik idd doen dan.
        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten

Ja zat met 40 k btwi in mijn hoofd. XC 40 zou ik idd doen dan.
          Ik vertrouw de Evoque zo niet qua betrouwbaarheid. De Volvo lijkt me ook wel wat.

Comment

Mini Countryman Plug-in hybrid.

Comment

Een Jaguar e-pace??

Comment

Jammer dat die 'SUV' erbij stond, want ne plug-in voor een jonge vrouw heb ik wel. Zeker als ik daar €40k voor krijg BTW mag ze houden

€40000 excl. BTW is al heel mooi voor ne gewone wagen, maar voor plug-in gaat het beperkt worden. Zeker als ge naar de premium's gaat. De Q5 vind ik mee vallen, maar dacht dat ik toen voor mijn eigen aan €50k excl. zat. Dus geen idee als ge hem kaal neemt. Dus denk dat ze buiten die XC40 niet echt veel andere keus heeft, buiten dan een Kona.
                Tenzij een supergrote Outlander, maar denk niet dat die sexy genoeg is voor zo een jonge deerne

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  Mini Countryman Plug-in hybrid.
                  Die was ik idd vergeten. Denk wel dat die nog binnen budget past. Ne fietscollega is hem gaan laten configureren en zei me het bedrag, maar ben het al vergeten. Dacht dat da wel mee viel. En een Mini past het beste bij een dame.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Die was ik idd vergeten. Denk wel dat die nog binnen budget past. Ne fietscollega is hem gaan laten configureren en zei me het bedrag, maar ben het al vergeten. Dacht dat da wel mee viel. En een Mini past het beste bij een dame.
                    Vanaf 39650, dus nog genoeg over om wat opties te kiezen.

Comment

Ze komt van een gewone Mini, de stap naar een countryman is zo groot dan niet, geen slecht idee.

Ik vermoed dat men op de zaak meer korting kan bedingen dan als een particulier?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

Hoop dat ze sneller beslissen kan dan mijn madam:
                        Begon met mini en 2 maand later weet ze het nog niet, X1, XC40T5TE, 3008, grandlandX en overal is er wel iets tegen haar goesting.
                        X1 mooie offerte maar kleine tank en beetje verlies aan koffer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                          Ze komt van een gewone Mini, de stap naar een countryman is zo groot dan niet, geen slecht idee.

Ik vermoed dat men op de zaak meer korting kan bedingen dan als een particulier?

Kortingen zijn idd groter. Geen idee hoe het bij alle merken zit, maar bij VAG hebt ge dus het verschil tussen business fleet en fleetconventies. Die eerste is voor bedrijven met 1 wagen en de andere voor meerdere wagens. Hoeveelheid wagens doet er bij de meeste merken er wel aan toe. Bij Volvo krijg ik bv 14%. Maar geen idee of dat ook op de modernere plug-ins is.

Comment

De nieuwe Ford Kuga komt ook als plug-in.
                            Deze kan misschien nog interessant zijn?

Comment

Evoque PHEV gaat niet lukken voor 40k

Comment

Ben hier precies een beetje laat met een reactie...

Anyway, als het ook een cross-over SUV mag zijn en ze het merk MINI wat beu is, dan komt een Kia XCeed PHEV misschien ook in aanmerking. Catalogusprijs vanaf € 36.490,-

Comment

Kan je nu niet echt een SUV noemen imo, maar wel een leuke auto.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                    Ben hier precies een beetje laat met een reactie...

Anyway, als het ook een cross-over SUV mag zijn en ze het merk MINI wat beu is, dan komt een Kia XCeed PHEV misschien ook in aanmerking. Catalogusprijs vanaf € 36.490,-

Tof ding waar ik zelf fan van ben, maar die is kleiner als mijn T-roc. En das al geen ruimtewonder.

Het is de XC-40 geworden

Comment

Welke uitvoering van de XC40?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                        Welke uitvoering van de XC40?
                                        De recharge, levering oktober.

Comment

Working...
                                        X