Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat Ibiza 1.0 tsi nieuw of een Audi A3 1.4tsi 2ehands

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Seat Ibiza 1.0 tsi nieuw of een Audi A3 1.4tsi 2ehands

mijn vrouw is toe aan iets anders qua wielen, ik weet dat ze graag een Audi A3 ziet alsook een Seat Ibiza
    nu rijdt ze max 7500km per jaar woon-werk(16km/dag) en boodschappen
    op haar werk is er sprake van om de openingsuren van de winkel te veranderen waardoor ze nog amper 8km zal doen per dag(onder de middagpauze komt ze dan niet meer naar huis) waardoor het jaarkm naar 5à 6000 max zal gaan...
    wat doen:
    een Seat ibiza 1.0tsi (of eventueel tgi) nieuw kopen of een 4à 5 jaar oude Audi A3 1.4tsi voor hetzelfde bedrag
    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

...ik zou de madamme volledig laten beslissen, happy vrouw die volledig mag beslissen is happy vent ook uiteindelijk

Comment

Puur financieel ist heel gemakkelijk. Dan ist de Seat ibiza.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        ...ik zou de madamme volledig laten beslissen, happy vrouw die volledig mag beslissen is happy vent ook uiteindelijk
        als madam mag beslissen, dan isset maandags een polo, dinsdag een Fiesta, woensdag de Ibiza, donderdag de Audi en we zijn vandaag vrijdag maar ik heb ze nog ni gezien...
        8 jaar geleden heeft ze ook vrij mogen kiezen en is het de Aygo geworden, hoeveel keer dat ik daar commentaar heb mogen van horen(alhoewel dat een betrouwbaar ding is)dat ze niks anders mocht kiezen...zij heeft gekozen, samen naar garage geweest, ze wou zelfs kopen zonder proefrit... en als dan de auto geleverd werd, en er geen hoogteregeling voor de bestuurdersstoel opzat, was 't al mis...(stond zelfs niet bij de opties)
        mijn autootjes:

Comment

Je kan ook van vrouw veranderen?
          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
            Je kan ook van vrouw veranderen?
            Wees dan duidelijk en zeg dat je liefhebber bent van Polyandrie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten

Wees dan duidelijk en zeg dat je liefhebber bent van Polyandrie
              Hebben ze die in diesel ook?
              “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                ...waardoor ze nog amper 8km zal doen per dag..
                Ik zou haar een goede fiets geven.

Comment

Hoeveel plaats wil ze in haar nieuwe wagen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                    Hoeveel plaats wil ze in haar nieuwe wagen?
                    ze rijdt nu in een Aygo... beide zijn dus al groter
                    auto wordt sporadisch gebruikt voor een verdere rit van meer dan 100km met ons drietjes(alhoewel dat we dan meestal de auto van mij of de dochter gebruiken(beide break & diesel)
                    mijn autootjes:

Comment

Hangt allemaal wat af wat ze voelt met de auto. Ik bedoel, ze moet zich er goed in voelen. Juiste positie. Opties. Stuurgevoel. Comfort level. Veiligheid. Wil ze een eerder comfy en pittige wagen? Of relax en basic? Kraakjes en piepjes zullen minder zijn in de A3 dan in de Ibiza. Alhoewel dat met recente wagens al heel wat anders,is. Nogmaals, rijd met beide eens en zie wat haar gevoel zegt.

Comment

Hier staat een Up en 2 Audi A5. De madam rijd liefst met de Up.

Comment

Ik heb de laatste Seat Ibiza FR 1.0TSI en echt heel tevreden van en de koffer is groot (355liter) MQB platform.

De motor is zalig en verbruikt weinig olie .Ik zou zeker en vast nieuw kopen , 2dehands kunnen axcidenten mee gebeurd zijn en niet rustig warm gereden etc nieuw is altijd best .

Comment

ondertussen staat haar (bijna) nieuwe bolide op de oprit: Ibiza tgi met amper 7500km, bij de zoektocht deze gevonden,proefrit gemaakt en na wat onderhandelen gekocht, ziet er als nieuw uit, ruikt nog als nieuw en kost een pak minder als nieuw
                            mijn autootjes:

Comment

Heel interssante keuze, financieel enorm interessant. Laat na een tijdje iets weten op wat voor verbruik jullie uitkomen.

Mijn ouders hebben een Caddy op CNG, en voor zo'n "boot" te zijn verbruikt die echt weinig op CNG. Op benzine komt het verbruik direct een stuk hoger uit.

CNG-tankstation dicht bij jullie in de buurt, of ergens op de route, hoop ik wel?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
                                Heel interssante keuze, financieel enorm interessant. Laat na een tijdje iets weten op wat voor verbruik jullie uitkomen.

Mijn ouders hebben een Caddy op CNG, en voor zo'n "boot" te zijn verbruikt die echt weinig op CNG. Op benzine komt het verbruik direct een stuk hoger uit.

CNG-tankstation dicht bij jullie in de buurt, of ergens op de route, hoop ik wel?
                                cng station is 11 km enkel omrijden, dat is het grootste nadeel maar als ik mijn rekening maak, haal ik dat er makkelijk uit, zeker met het lage km per maand dat mijn vrouw rijdt(ik denk dat ik om de 3 weken zal moeten gaan tanken, ervan uitgaande dat we 300km kunnen rijden met cng). nu rij ik 4km enkel om benzine te tanken(mijn vrouw gaat nooit tanken)
                                de prijs van de auto was minder dan een gelijkwaardige Ibiza op benzine(auto moest dringend weg wegens terugkeer naar hun thuisland deze week)
                                mijn autootjes:

Comment

Goeie keuze lijkt mij ook

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Veel mensen vergeten wel dat je pak korting op een nieuwe krijgt .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ATI Bekijk Berichten
                                      Veel mensen vergeten wel dat je pak korting op een nieuwe krijgt .
                                      Kun je hierover uitwijden? Snap niet goed hoe dat hier relevant is?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten

Kun je hierover uitwijden? Snap niet goed hoe dat hier relevant is?
                                        Tuurlijk dus als je 2dehands of stockwagen koopt dan is dat vaste prijs , meestal willen ze niks meer afdoen omdat de prijs al heel goed is,maar als ik voor een nieuwe Ibiza FR gegaan ben tijdens autosalon , dan heb ik wel een hele mooie korting gehad plus 4000€ voor een auto van 14j oud dat de voorkant weg was en ik heb nog getrokken van de verzekering lol

Comment

Working...
                                        X