Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tweedehands 7 zitter

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tweedehands 7 zitter

Hallo,

Wegens de uitbreiding van het gezin ben ik op zoek naar een wagen die 6 mensen comfortabel kan vervoeren.

Zelf heb ik nog een 335i en een 640d gehad, dus ben ik wel op zoek naar iets meer dan een citroen busje (met alle respect voor wie daar wel mee rijdt).

Ik ben zelfstandig in bijberoep, waardoor een hybride model wel fiscaal interessant kan zijn.

Enkele zaken die al in overweging genomen zijn:

=> Mercedes V klasse:

+ Ik zie heel graag de AMG versie.
    + Comfortabel
    + Heel mooi interieur

- Prijs

=> Ford Tourneo custom (sport):

+ Prijs
    + Ruim
    + Manuele bak
    + Vinnige motor

- Uiterlijk
    - Afwerking binnenin
    - Niet echt een goed gevoel bij

=> Tesla model X:

+ Fiscaal interessant
    + Krachtig
    + Mooi

- Autonomie
    - Prijs

=> Kia Sorento plugin Hybride

+ Prijs
    + Interieur
    + 7j garantie

- PHEV slechts volgend jaar beschikbaar
    - Mijn vriendin heeft nog een kia gehad, de afwerking liet soms wel wat te wensen over

=> Volvo XC90 T8:

+ Fiscaal interessant
    + Mooie wagen
    + Rijdt wel goed

- Minst betrouwbare wagen volgens ... ?
    - Elektrische capaciteit echt wel beperkt (maar is dat niet zo bij iedere hybride?)

Graag had ik geweten of jullie een bepaalde voorkeur hebben én waarom. Je hoeft je zeker niet te beperken tot deze lijst.

Dank!

Ik heb ergens gelezen dat die hybrides of plug in hybrides zullen belast worden volgens de ice motor die erin zit, maar ik weet niet meer waar.
    Dus bvb een X5 45e zou belast worden op de 3 liter motor die erin zit, let dus op hiermee.

Comment

Net zoals in het andere topic: Volvo XC90 zeker overwegen...maar niet de hybride....
      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Uit dit lijstje de Kia. Meest out of the box auto. Mooiste ook IMO

Comment

Niks tegen Mercedes, maar een V-klasse is echt geen auto meer. Dat rijdt helemaal anders, en is een pak groter dan een gewone auo.

Als je fiscaal goed wil zitten, denk dan maar aan de Tesla S of X.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
            Als je fiscaal goed wil zitten, denk dan maar aan de Tesla S of X.
            Dewelke uitstekende 7-zitters zijn...

Comment

Zonder twijfel de nieuwe Sorento. Prachtig! http://www.autoforum.be/forum/auto-a...a-sorento-2020

En vergeet dat maar van die slechte afwerking bij Kia, dat is lang geleden. Helaas zijn de vooroordelen er nog steeds
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

gek van het uiterlijk van een V
                en vooral als ruimte belangrijk toch dikke pre

vlg de eigenaar van een transporter, rijdt het - meer - zoals een auto, 1 op 1 vergeleken

This is the most common question we get asked nearly every day! Which is best... Volkswagen California or Mercedes Benz Marco Polo. In this video we look at ...

rond 20:40

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
                  Dewelke uitstekende 7-zitters zijn...
                  Als je met 7 bent, dan zitten daar wel kindjes bij, en dan valt dat behoorlijk mee.

Met 7 volwassenen in een V klasse is ook geen luxe.

Comment

ge hebt 3 lengtes toch? maar visueel steekt de middelste er wel bovenuit, zie je ook het vaakst

Comment

V l3 is huge

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Als je met 7 bent, dan zitten daar wel kindjes bij, en dan valt dat behoorlijk mee.

Met 7 volwassenen in een V klasse is ook geen luxe.
                        Ja, natuurlijk, en sinds wanneer mag je op de achterbank van een model s of x 5 apejoeng stampen?

Met 7 in een V- klasse is daarentegen wel toegelaten.

Comment

Die Tesla x

Tesla s

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Inderdaad, de X en S zijn als 7-zitter te krijgen/configureren.

Comment

Dan neem ik mijn woorden terug.
                              Graag een link naar een tweedehands 7 zitter Tesla, om topicstarter op weg te helpen.

Comment

https://www.2dehands.be/a/auto-s/tes...reviousPage=lr

to zal zelf wel doelgericht goegelen zeker?
                                6 plaatsen of meer is maar een vinkje

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...dtsrc=listPage

79 in europa autoscout

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...r=false&vc=Car

51 op mobile

en 4 electrische v-klasses met 100kw batterij

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...r=false&vc=Car

Last edited by bobo; 21/10/2020, 20:51.

Comment

Voila zie... daar is botteke tenminste iets mee.
                                  Nu nog wat Tesla de hemel in prijzen. Sunking, waar zit ge?

Comment

lijst tesla is trouwens niet kompleet

de x is er ook als 6-zitter met luxe-zetels, die heb ik over het hoofd gezien zocht enkel als de titel zei op 7-zitters

Comment

Inderdaad, de X en S zijn als 7-zitter te krijgen/configureren.
                                      Ik dacht dat de S al een tijdje niet meer als 7 zitter te krijgen is?
                                      Tweedehands zal je zie natuurlijk nog wel kunnen vinden.
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                      X