Hallo,
Wegens de uitbreiding van het gezin ben ik op zoek naar een wagen die 6 mensen comfortabel kan vervoeren.
Zelf heb ik nog een 335i en een 640d gehad, dus ben ik wel op zoek naar iets meer dan een citroen busje (met alle respect voor wie daar wel mee rijdt).
Ik ben zelfstandig in bijberoep, waardoor een hybride model wel fiscaal interessant kan zijn.
Enkele zaken die al in overweging genomen zijn:
=> Mercedes V klasse:
+ Ik zie heel graag de AMG versie.
+ Comfortabel
+ Heel mooi interieur
- Prijs
=> Ford Tourneo custom (sport):
+ Prijs
+ Ruim
+ Manuele bak
+ Vinnige motor
- Uiterlijk
- Afwerking binnenin
- Niet echt een goed gevoel bij
=> Tesla model X:
+ Fiscaal interessant
+ Krachtig
+ Mooi
- Autonomie
- Prijs
=> Kia Sorento plugin Hybride
+ Prijs
+ Interieur
+ 7j garantie
- PHEV slechts volgend jaar beschikbaar
- Mijn vriendin heeft nog een kia gehad, de afwerking liet soms wel wat te wensen over
=> Volvo XC90 T8:
+ Fiscaal interessant
+ Mooie wagen
+ Rijdt wel goed
- Minst betrouwbare wagen volgens ... ?
- Elektrische capaciteit echt wel beperkt (maar is dat niet zo bij iedere hybride?)
Graag had ik geweten of jullie een bepaalde voorkeur hebben én waarom. Je hoeft je zeker niet te beperken tot deze lijst.
Dank!
Wegens de uitbreiding van het gezin ben ik op zoek naar een wagen die 6 mensen comfortabel kan vervoeren.
Zelf heb ik nog een 335i en een 640d gehad, dus ben ik wel op zoek naar iets meer dan een citroen busje (met alle respect voor wie daar wel mee rijdt).
Ik ben zelfstandig in bijberoep, waardoor een hybride model wel fiscaal interessant kan zijn.
Enkele zaken die al in overweging genomen zijn:
=> Mercedes V klasse:
+ Ik zie heel graag de AMG versie.
+ Comfortabel
+ Heel mooi interieur
- Prijs
=> Ford Tourneo custom (sport):
+ Prijs
+ Ruim
+ Manuele bak
+ Vinnige motor
- Uiterlijk
- Afwerking binnenin
- Niet echt een goed gevoel bij
=> Tesla model X:
+ Fiscaal interessant
+ Krachtig
+ Mooi
- Autonomie
- Prijs
=> Kia Sorento plugin Hybride
+ Prijs
+ Interieur
+ 7j garantie
- PHEV slechts volgend jaar beschikbaar
- Mijn vriendin heeft nog een kia gehad, de afwerking liet soms wel wat te wensen over
=> Volvo XC90 T8:
+ Fiscaal interessant
+ Mooie wagen
+ Rijdt wel goed
- Minst betrouwbare wagen volgens ... ?
- Elektrische capaciteit echt wel beperkt (maar is dat niet zo bij iedere hybride?)
Graag had ik geweten of jullie een bepaalde voorkeur hebben én waarom. Je hoeft je zeker niet te beperken tot deze lijst.
Dank!
Comment