In het kader van mijn andere topic heb ik nog een specifieke vraag over bovenstaande wagen:
Momenteel ben ik aan het testrijden met een Rdesign variant van de XC90 T8 van 132000km van begin 2016.
De wagen op zich ziet er goed uit, rijdt goed en ik ben echt aan het overwegen of dit niet iets voor mij is.
De wagen op zich krijgt 3j garantie met zich mee, wat ook goed meegenomen is.
Het is echter de garantie op de batterij waar ik wat mee verveeld zit.
Ondanks de 3j, vervalt de garantie op de batterij na 150 000km.
Vandaag heb ik puur elektrisch met een niet sportief rijgedrag 22km kunnen doen met de batterij (normaal 40?).
Volgens de garage (hoe getest?) zou de capaciteit van de batterij nog op 90% zitten. Iets wat puur op rijervaring niet klopt.
Mijn vraag:
De wagen kost 44000euro met 3 jaar garantie. Zouden jullie deze wagen kopen of niet op basis van mijn bovenstaande bezorgdheid?
Momenteel ben ik aan het testrijden met een Rdesign variant van de XC90 T8 van 132000km van begin 2016.
De wagen op zich ziet er goed uit, rijdt goed en ik ben echt aan het overwegen of dit niet iets voor mij is.
De wagen op zich krijgt 3j garantie met zich mee, wat ook goed meegenomen is.
Het is echter de garantie op de batterij waar ik wat mee verveeld zit.
Ondanks de 3j, vervalt de garantie op de batterij na 150 000km.
Vandaag heb ik puur elektrisch met een niet sportief rijgedrag 22km kunnen doen met de batterij (normaal 40?).
Volgens de garage (hoe getest?) zou de capaciteit van de batterij nog op 90% zitten. Iets wat puur op rijervaring niet klopt.
Mijn vraag:
De wagen kost 44000euro met 3 jaar garantie. Zouden jullie deze wagen kopen of niet op basis van mijn bovenstaande bezorgdheid?
Comment