Oorspronkelijk geplaatst door A160
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW X3 Lederen of half lederen interieur
Collapse
X
-
-
Ik denk ook dat het merkbare verschil tussen Sensatec en echt leder heel miniem is. Ik heb de beide ook al gehad in een 3 reeks, en omdat je het weet ga je het misschien anders ervaren, maar anders is er amper verschil, vind ik persoonlijk.
En qua onderhoud is Sensatec inderdaad helemaal top.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk BerichtenIk vind het bizar dat mensen bij hun ”premium” merken met plezier de prijs betalen van echt leder om nep geleverd te krijgen.
Er zijn er zelfs die denken dat hun 100% fake leder, echt leder is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenSensatec is dan ook absoluut geen dure optie.
Bij Mercedes komt de MBtex/Artico eigenlijk vanuit de taxi’s, waar men het gebruikte omwille van de slijtvastheid en onderhoudsvriendelijkheid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenEn dat hun standaardstoelen te kort zijn
Misschien maken ze die bewust zo om die duurdere verkocht te krijgen
Comment
-
Niets mis met kunstleder.
Mijn Nissan ook kunstleder, na 95.000 km nog als nieuw.
vb. foto zelfde kleur, niet mijn auto.
http://Last edited by camaro 68 rs; 14/11/2020, 00:51.Z4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
sorry, toch niet hoor
in de zomer als die een hele dag in zon heeft gestaan zult ge wel wel voelen welke het warmste is en dat is leder. Zelfs het licht beige interieur van de 607 was bijna niet om op te zitten als de zon er op had gestaan.
Over herverkoop... tja, koopt ge die voor uzelf of voor iemand die 'm daarna gaat overkopen
als ik echt de keuze had: lederen zijkant en alcantara zitvlak
In de jaren 90 waren ze warm dat uw hemd natte plekken had.
De laatste 10 jaar heb ik daar echt geen last van gehad.
Auto’s zijn veel beter geïsoleerd.
De raam oppervlakken zijn ook steeds kleiner.
Het leder is alleszins anders bewerkt en soms zal de kwaliteit ook al wat minder zijn zeker?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenEn is de keuze gemaakt ondertussen?
De X3 werd ondertussen gefabriceerd in de fabriek in Zuid Afrika en staat nu in Zee-Brugge te wachten op transport
Comment
Comment