Het contract van mijn huidige wagen loopt in mei af.
Maar ik heb misschien de kans om de wagen van een collega over te nemen.
Het betreft een Mercedes E200d berline, in de uitvoering : Business Solutions AMG, met nog nightpack en trekhaak.
Op zich zit alles op de wagen: Verwarmde zetels (combi alcantara - leder), widescreen cockpit, camera achteraan, ...
De wagen is een half jaartje oud.
Er is nu wel een nieuw model dat uit is/uitkomt. Die zal niet meer in het budget passen. Dit was een stockwagen , en zelfs dat zal niet meer lukken. De prijzen van de stock die er nog is, is voor eenzelfde wagen enkele duizenden euro's duurder.
Nadeel (als je dat zo al kan noemen) is dat ik dus met het oude model zal rijden.
Iemand ervaring met de 1.6 diesel in deze wagen? Ik weet dat indertijd deze motorisatie had, maar heb hem precies niet meer op het forum gezien?
Ik rijd nu een BMW 320d LCI van 3.5 jaar oud. De E gaat sowieso een serieuze upgrade zijn voor mij. Maar qua "pit" gaat hij natuurlijk wel een stap achteruit zijn.
Ik ga er een aantal dagen mee rijden nu, om te zien of ik eventueel wil switchen.
Iemand bevindingen? Zaken waar ik moet op letten?
Indien ik niet voor deze zou gaan dan zijn de opties:
- Mijn huidige lease wordt met een jaar verlengd
- ik ga elektrisch (Tesla Model 3 Long Range) : maar daarvoor moet de car policy nog worden aangepast en ik weet niet of we dat al rond krijgen tegen dat ik moet wisselen.
- Ik neem een nieuwe diesel. Maar dan zal het eerder terug genre BMW 3 zijn (tenzij ik een iets van een categorie hoger in het budget krijg, maar ook dat zal dan met een "zwakke" motorisatie zijn).
Maar ik heb misschien de kans om de wagen van een collega over te nemen.
Het betreft een Mercedes E200d berline, in de uitvoering : Business Solutions AMG, met nog nightpack en trekhaak.
Op zich zit alles op de wagen: Verwarmde zetels (combi alcantara - leder), widescreen cockpit, camera achteraan, ...
De wagen is een half jaartje oud.
Er is nu wel een nieuw model dat uit is/uitkomt. Die zal niet meer in het budget passen. Dit was een stockwagen , en zelfs dat zal niet meer lukken. De prijzen van de stock die er nog is, is voor eenzelfde wagen enkele duizenden euro's duurder.
Nadeel (als je dat zo al kan noemen) is dat ik dus met het oude model zal rijden.
Iemand ervaring met de 1.6 diesel in deze wagen? Ik weet dat indertijd deze motorisatie had, maar heb hem precies niet meer op het forum gezien?
Ik rijd nu een BMW 320d LCI van 3.5 jaar oud. De E gaat sowieso een serieuze upgrade zijn voor mij. Maar qua "pit" gaat hij natuurlijk wel een stap achteruit zijn.
Ik ga er een aantal dagen mee rijden nu, om te zien of ik eventueel wil switchen.
Iemand bevindingen? Zaken waar ik moet op letten?
Indien ik niet voor deze zou gaan dan zijn de opties:
- Mijn huidige lease wordt met een jaar verlengd
- ik ga elektrisch (Tesla Model 3 Long Range) : maar daarvoor moet de car policy nog worden aangepast en ik weet niet of we dat al rond krijgen tegen dat ik moet wisselen.
- Ik neem een nieuwe diesel. Maar dan zal het eerder terug genre BMW 3 zijn (tenzij ik een iets van een categorie hoger in het budget krijg, maar ook dat zal dan met een "zwakke" motorisatie zijn).
Comment