kwa verkoopsaantallen wereldlijk weet ik niet en in be hadden ze het tax-voordeel...maar ik zie meer i8 als r8 of amg gt
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe bedrijfswagen: 520e touring - X3 xDrive30e - GLC300e
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten163 pk en minder kofferruimte, koop je dan niet beter een 518d die 7000 euro goedkoper is?
Of gaat het verschil klein zijn?
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkBMW 320D - F30 (2013)
Comment
-
qua VAA is het inderdaad wel een niet te verwaarlozen verschil, heb het effe berekend. Dacht dat de 518d nog vrij laag zou zitten maar valt toch tegen.
Allez bij deze is het weer bevestigd dat hybrides vooral om fiscale redenen gekocht worden.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtenqua VAA is het inderdaad wel een niet te verwaarlozen verschil, heb het effe berekend. Dacht dat de 518d nog vrij laag zou zitten maar valt toch tegen.
Allez bij deze is het weer bevestigd dat hybrides vooral om fiscale redenen gekocht worden.
Maar langs de andere kant is het misschien ook gewoon een aanzet om aan te passen naar een nieuwe realiteit met nieuwe mogelijkheden.
Hybrides worden ook gekocht om hun flexibiliteit. Ik heb het voorbije jaar 10 000 kilometer gedaan met mijn diesel en vrij veel "korte" afstanden. Normaal is dat bijna 30 000 kilometer en vooral lange afstanden. De toekomst zal ergens daartussen zitten, met een hybride kan ik perfect op een thuiswerkdag alles electrisch doen en op een dag dat ik de baan op ga mijn kilometers doen met het redelijke verbruik zoals mijn huidige diesel.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDaar moet ik geen milliseconde over nadenken. Der Fünfer selbstverstandlich.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Ik zou ook de 5 nemen. Ik rij nu enkele maanden met een 330e touring. Ik vind de motor krachtig genoeg maar ik betwijfel wel als die aangenaam gaat aanvoelen in een X3. De beleving van snelheid in zo’n hybride is heel anders vind ik. Het gaat allemaal heel lineair tenzij je de xtraboost functie gebruikt of plankgas vertrekt. Dus ik vrees dat in een zwaardere wagen zoals de X3 misschien traag gaat lijken terwijl het eigenlijk niet zo is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk BerichtenIk zou ook de 5 nemen. Ik rij nu enkele maanden met een 330e touring. Ik vind de motor krachtig genoeg maar ik betwijfel wel als die aangenaam gaat aanvoelen in een X3. De beleving van snelheid in zo’n hybride is heel anders vind ik. Het gaat allemaal heel lineair tenzij je de xtraboost functie gebruikt of plankgas vertrekt. Dus ik vrees dat in een zwaardere wagen zoals de X3 misschien traag gaat lijken terwijl het eigenlijk niet zo is.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkBMW 320D - F30 (2013)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dotslasher Bekijk Berichten
Tevreden van je 330e touring? Vriendin overweegt die te nemen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
Comment