Kan je die begrenzer van de XC90 T8 niet laten verwijderen .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vervanger voor V90
Collapse
X
-
Komt dat stuur van een X5 ondertussen nu al vanzelf wat terug of moet je daar nog steeds zelf aan terugtrekken?
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dante Bekijk BerichtenKan je die begrenzer van de XC90 T8 niet laten verwijderen .mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenKomt dat stuur van een X5 ondertussen nu al vanzelf wat terug of moet je daar nog steeds zelf aan terugtrekken?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Heb een X5 PHEV en geen last van...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenUit dit rijtje de A6.
X5 ken ik goed, en rijdt in mijn ogen niet fantastisch.
Blijft ook een beetje een patserbak voor mij. Maar dat is ieder zijn mening natuurlijk.
'fantastisch' rijden in de zin van messcherp stuurgedrag, neen natuurlijk niet, geen enkele +2 ton suv
Fantastisch rijden op het vlak van comfort, dat dan weer wel (imho)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
Hoe bedoel je?
Heb een X5 PHEV en geen last van...
Heb hem toen maar laten staan voor mijn vrouw.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
Misschien akkoord in full black op 22" maar dan nog, kun je van een RR ook zeggen dan
'fantastisch' rijden in de zin van messcherp stuurgedrag, neen natuurlijk niet, geen enkele +2 ton suv
Fantastisch rijden op het vlak van comfort, dat dan weer wel (imho)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Zoals ik het beschrijf, sorry kan het niet anders neerpennen, is al wel een jaar of 8 geleden maar toen kwam het stuur niet automatisch terug bij het uitkomen van bochten. Mocht je fameus zelf aan terugsturen. Verkoper zei toen dat het eigen was in combinatie met de RF’s...
Ik rij 90% in comfort in combinatie met Auto eDrive en geen last van
10% Max eDrive wanneer ik op 20km of minder van huis nog bijna de volledige batterypower heb, dan rij ik die leeg
Comment
-
Ik vond een Range Rover Sport voor een SUV destijds héél direct sturen voor zo’n baksteen. Was dan ook veruit de aangenaamst rijdende en zittende SUV waar we ooit mee gaan testrijden zijn.
RRS rijdt goed maar motoren (generatie vanaf 2013, de L494 dus) zijn echt bagger, verkeerd ontworpen krukas. Forums staan vol van 3.0 TDV6 en SDV6 die het begeven.
Comment
-
Pak u ne Kia Sorento PHEV: lekker stoer uiterlijk, 100% aftrekbaar, 7 jaar garantie, full monty uitgerust max rond de 65k €, bijna 2000 liter verhuisruimte. Je geraakt er elektrisch rond de 50 km mee ver. Voldoet aan al je eisen, behalve de prestaties. De 265pk zijn niet om mee door te sleuren en is dus een pak trager dan je V90, maar voor dat budget kan je daarnaast nog een extra speeltje kopen met het geld dat je uitspaart t.o.v. eender welke andere concurrent PHEV. En met giga veel beenruimte achteraan en 6 usb laadpoorten aan boord (8 in het geval van de 7-zitter) zullen je kids het een super kar vinden
Als de prestaties het belangrijkste zijn en als je het dichtst bij de stijl van je Volvo wil zitten, dan zou ik in jouw geval kiezen voor de Audi A6. Is uiteindelijk ook 'discreter' dan een X5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenPak u ne Kia Sorento PHEV: lekker stoer uiterlijk, 100% aftrekbaar, 7 jaar garantie, full monty uitgerust max rond de 65k €, bijna 2000 liter verhuisruimte. Je geraakt er elektrisch rond de 50 km mee ver. Voldoet aan al je eisen, behalve de prestaties. De 265pk zijn niet om mee door te sleuren en is dus een pak trager dan je V90, maar voor dat budget kan je daarnaast nog een extra speeltje kopen met het geld dat je uitspaart t.o.v. eender welke andere concurrent PHEV. En met giga veel beenruimte achteraan en 6 usb laadpoorten aan boord (8 in het geval van de 7-zitter) zullen je kids het een super kar vinden
Als de prestaties het belangrijkste zijn en als je het dichtst bij de stijl van je Volvo wil zitten, dan zou ik in jouw geval kiezen voor de Audi A6. Is uiteindelijk ook 'discreter' dan een X5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenIn een vorig leven ging de Jef met evenveel argumenten ongetwijfeld een Lexus voorstellen
Maar die waren toen al fiscaal niet zo interessant. En nu lopen ze daar met hun mooie modellen hopeloos achter op vlak van elektrificatie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
Full monty uitgerust: is dat de marketingterm voor basismodel, volledig gestript van enige opties ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
V90 gaat trouwens wel iets harder dan 228 .Last edited by kefkie; 07/04/2021, 16:16.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenPak u ne Kia Sorento PHEV: lekker stoer uiterlijk, 100% aftrekbaar, 7 jaar garantie, full monty uitgerust max rond de 65k €, bijna 2000 liter verhuisruimte. Je geraakt er elektrisch rond de 50 km mee ver. Voldoet aan al je eisen, behalve de prestaties. De 265pk zijn niet om mee door te sleuren en is dus een pak trager dan je V90, maar voor dat budget kan je daarnaast nog een extra speeltje kopen met het geld dat je uitspaart t.o.v. eender welke andere concurrent PHEV. En met giga veel beenruimte achteraan en 6 usb laadpoorten aan boord (8 in het geval van de 7-zitter) zullen je kids het een super kar vinden
Als de prestaties het belangrijkste zijn en als je het dichtst bij de stijl van je Volvo wil zitten, dan zou ik in jouw geval kiezen voor de Audi A6. Is uiteindelijk ook 'discreter' dan een X5.BMW X5 45e
Comment
-
Zoals ik het beschrijf, sorry kan het niet anders neerpennen, is al wel een jaar of 8 geleden maar toen kwam het stuur niet automatisch terug bij het uitkomen van bochten. Mocht je fameus zelf aan terugsturen. Verkoper zei toen dat het eigen was in combinatie met de RF’s...
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
Ja dat kan(maar waarom, ik rij nooit zo hard op openbare weg(zelfs niet in Duitsland, tijdswinst is verwaarloosbaar)
Comment
Comment