Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Is ’t voor eender welke Porsche? Voor een snotneus of voor een 85-plusser?
Google eens ”vergelijk autoverzekering” en dan vindt je bijvoorbeeld deze
Of ga eens langs bij een onafhankelijk makelaar.
Het is wel duidelijk dat Rames naar persoonlijke ervaringen zoekt voor het verzekeren van een Porsche. Niet naar hoe je om het even welke wagen moet verzekeren.
Het is wel duidelijk dat Rames naar persoonlijke ervaringen zoekt voor het verzekeren van een Porsche. Niet naar hoe je om het even welke wagen moet verzekeren.
Inderdaad, de titel is zeer duidelijk: ” Verzekering Porsche ” en de vraag naar ”richtprijzen”.
Een paar extra gegevens zouden dus wel degelijk kunnen helpen: juiste wagentype, leeftijd bestuurder, aantal jaren rijbewijs, postcode woonplaats, enkel BA of ook omnium enz...
Er is niks mis met reacties die aangeven dat iemand zijn 10 jaar oude Cayenne, nieuwe Cayman of Taycan of een 25 jaar oude 911 heeft proberen te verzekeren en zijn ervaringen/richtprijzen hiervoor deelt. Daar kan Rames of een ander dan op inpikken of niet.
Als jij ervaring/kennis hebt van verzekeringsprijzen voor Porsches, dan kan je die gerust delen en geef aan welke Porsche.
Dit is een forum waar topics aan bod komen, ruim of specifiek
Ik zoek vooral persoonlijke ervaringen inderdaad. Offertes kan ik zelf ook opvragen. Grootordes van prijzen zijn natuurlijk wel interessant. Wat met trackdays, tourritten etc...
Porsche 991 carrera 2012
Weekendcar, pakweg 10K km’s per jaar
Leeftijd 37, 19 jaar rijbewijs, schadevrij
Liefst full omnium, zeker anti diefstal.
Heb al een offerte van 3500/jaar gekregen.
Geen idee of dat normaal is of niet.
Op welke basis is die offerte 60a80.000€ aan waarde van de auto?
Privé / op de zaak
heb je meerdere verzekeringen bij je makelaar lopen (brand, familiale, verzekeringen van de zaak, andere auto's)
Mij lijkt die 3500 ook aan de hoge kant daar moet nog 20% afkunnen denk ik.
Leeftijd 62jaar, porsche macan 70k, 1400/jaar, full omnium met 2 jaar waardegarantie
Leeftijd 30 jaar, mercedes c63s 120k, 2800/jaar, full omnium met 3 jaar waardegarantie
Leeftijd 33 jaar, porsche taycan 150k, 1900/jaar, full omnium met 2 jaar waardegarantie
Ik zoek vooral persoonlijke ervaringen inderdaad. Offertes kan ik zelf ook opvragen. Grootordes van prijzen zijn natuurlijk wel interessant. Wat met trackdays, tourritten etc...
Porsche 991 carrera 2012
Weekendcar, pakweg 10K km’s per jaar
Leeftijd 37, 19 jaar rijbewijs, schadevrij
Liefst full omnium, zeker anti diefstal.
Heb al een offerte van 3500/jaar gekregen.
Geen idee of dat normaal is of niet.
Lijkt me duur... Hier offerte gekregen van BDM voor een splinternieuwe 992, carrera 4... Waarde 148.000 EUR.
BA (443 EUR) + full omnium (1385 EUR) voor 1828 EUR totaal, vrijstelling van 1250 EUR wel.
Leeftijd 34j, reeds X5 + oldtimer porsche targa 1986 omnium lopen bij zelfde maatschappij.
Comment