Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PHEV/EV opvolger voor E200D

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Tesla past moeilijk door de restwaardes (Arval). Ze beweren dat de restwaarde HEEL slecht is. De andere genoemde modellen uit de openingspost passen in het budget.

Wat de aziatische vrienden betreft hetzelfde verhaal als Tesla ==> restwaardes die gewoon belachelijk zijn.

Arval leasing ... idd heel traditioneel.

Momenteel waarschijnlijk Tiguan of Q4.
    2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
    2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

Herkenbaar.
      Ben vorige keer ook van Arval naar Westlease over gestapt.
      Die zijn veel flexibeler op dat vlak.

Comment

Dat hangt natuurlijk af van de afzetkanalen voor hun remarketing: bij de grote leasemaatschappij is dit voornamelijk via partners die ze verschepen naar het buitenland (Oost-Europa en Afrika), waar ze toch liever de Duitse premiums zien komen.

Comment

Arval is niet alleen traditioneel...het is gewoon zo een typisch Frans bedrijf ala Renault,GDF,.....besparen besparen besparen ten koste van de consument.
          Geen enkele andere leasing bedrijf weigert zo vaak proactief onderhoud,remschijven,ruitenwissers,schokdempers.. ..
          Ik zou nooit bij Arval een auto leasen,Niet voor niets een dochteronderneming van de belastingsgelddieven BNP Paribas Fortis.
          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Idd banden werden bij Arval zéér kritisch gemonitord. Ik ben op dat vlak nogal iemand die graag met een goed profiel blijft rijden. Privé wissel ik ook altijd ruim op tijd.
            Bij Arval hebben ze mijn laatste wissel zelfs 2de hands banden gemonteerd, met weliswaar nog voldoende profiel, maar toch.

Comment

Tja, je krijgt waarvoor je betaalt, hé. Wellicht zal je, of liever jouw werkgever, dan een scherp lease tarief hebben gekregen.
              En nog goede tweedehands banden gebruiken is toch logisch? Dat zou je zelf toch ook doen als je die nog hebt liggen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Comment

Working...
              X