Ik mag binnenkort weer een nieuwe leaseauto gaan kiezen.
Ik ben al gestart met een eerste selectie en kom uit op volgende modellen
- BMW X3 30e
- BMW iX3
- Audi Q4 etron
Momenteel rij ik met een BMW X1 16d van 2017.
Ben heel tevreden van de BMW en dus staat die X3 en de iX3 wel wat hoger op het verlanglijstje dan de Audi.
Mijn vrouw is eerder fan van de Audi.
Mijn broer rijdt sinds kort met die Audi. Op zich geen lelijke wagen, maar het interieur vind ik toch wel wat tegenvallen. Ze hebben hier toch wat op bespaard.
Zoals je ziet twijfel ik ook nog tussen PHEV en volledig elektrisch.
Ik rij ongeveer 40.000km per jaar. Dagelijkse ritten zijn max. 270km op een dag.
1 keer per jaar gaan we een weekje naar ardennen of nederland en 1 keer per jaar trekken we naar het zuiden.
We hebben 2 kinderen, dus bagageruimte is wel een dingetje als we op reis gaan.
Verder wil ik een auto met hoge zit. Ik ben al meer dan 10 jaar rugpatient en een hoge zit is toch wel een stuk beter voor mijn rug.
Ik ben al gestart met een eerste selectie en kom uit op volgende modellen
- BMW X3 30e
- BMW iX3
- Audi Q4 etron
Momenteel rij ik met een BMW X1 16d van 2017.
Ben heel tevreden van de BMW en dus staat die X3 en de iX3 wel wat hoger op het verlanglijstje dan de Audi.
Mijn vrouw is eerder fan van de Audi.
Mijn broer rijdt sinds kort met die Audi. Op zich geen lelijke wagen, maar het interieur vind ik toch wel wat tegenvallen. Ze hebben hier toch wat op bespaard.
Zoals je ziet twijfel ik ook nog tussen PHEV en volledig elektrisch.
Ik rij ongeveer 40.000km per jaar. Dagelijkse ritten zijn max. 270km op een dag.
1 keer per jaar gaan we een weekje naar ardennen of nederland en 1 keer per jaar trekken we naar het zuiden.
We hebben 2 kinderen, dus bagageruimte is wel een dingetje als we op reis gaan.
Verder wil ik een auto met hoge zit. Ik ben al meer dan 10 jaar rugpatient en een hoge zit is toch wel een stuk beter voor mijn rug.
Comment