Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb net gekozen voor de Mod Y met waarschijnlijk een gelijkaardig budget. IX3 kon ook, maar ik vond dat die te veel knoppen had en een te beperkt bereik.
Ik had bijna geen keus meer.
PHEV en benzine mogen niet van de carpolicy. ik woon te ver van mijn werk.
Diesel en BEV blijven over. Diesel wordt heel zwaar afgestraft. Een nieuwe X1 met zelfde motor en opties zoals ik het nu heb kon nipt binnen budget.
Mijn persoonlijke bijdrage ligt dan om 330 euro per maand.
Bij IX3 ligt de persoonlijke bijdrage op 210 euro per maand en je hebt een veel grotere en luxeuzere auto.
ik ga wel vloeken als ik op reis ga vrees ik.
Maar voor mijn dagelijkse ritten is dat ruim voldoende.
In de familie rijden al veel elektrische auto's en zij zeggen 'met de laadpas in de hand kom je door het hele land'.
Die 330 extra geldt toch voor elke leaser of alleen nieuwe? Zijn ze de werkende mens met zojn klein pensioen weer aan het pluimen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Vaa is heel hoog geworden voor alles wat niet ev of stevige hybride is. Gelukkig niet zoals bij di Rupo indertijd voor alles, maar enkel voor de nieuwe. Met een golf diesel ga je bruto al naar 200 euro.
Particulier zijn de verschillen niet zo groot, maar voor een bedrijfswagen is alles stevig door elkaar gehaald de laatste jaren.
Comment