Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe gezinswagen met zachte vering gezocht.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

VW Passat (geen r-line) of een Skoda Superb.

Comment

onze MG EHS rijdt verrassend zacht, veel interieurruimte, plug-in, maar wel geen grote koffer.

Comment

De nieuwe Nissan Qashqai? Vrijdag me de nieuwe is meegereden van de overbuur, lekkere zetels, hoog, ruim,... Kwa zachtheid, toch wel cava voor 20" velgen .
        Ik ken er wel meer die zich de laatste tijd ene hebben gekocht. Vind die zelf ook zeer mooi, zowel binnen als buiten.

Zo ene dus. Mild hybrid. Heeft er wel 7 maand op moeten wachten.

Comment

De ë-C4 steekt een beetje mijn ogen uit omdat ik het een mooi model vind, full elektrisch is en -lijkt me- net iets betaalbaarder dan de concurrentie. Maar toch nog heel duur voor 10-12duizend km/jaar max. Lijkt ons zeer comfortabel (volgens wat we ervan horen).

De nieuwe e-Mégane vind ik ook mooi maar nog veel te nieuw en nog een stuk duurder. Geen idee of die comfy gaat zijn.

Onze vaste dealer wil voor ons wel een goeie deal doen op een korte einde-reeks Scénic Tce140 EDC. Maar ik zou eens moeten proefrijden want onze huidige Grand Scénic II Bose vind ik al te on-Frans nerveus hard van vering. En 't is niet elektrisch natuurlijk. Moeten we nog eens 6 jaar blijven tanken. Maar voor +- 25K euro is dat wel heel wat auto natuurlijk.

De andere elektrische modellen die voldoende groot zijn gaan al gauw naar boven de 40K euro en dat kan ik/wil ik niet betalen. Zo'n bedrag voor pakweg 12K km/jaar vind ik tegenwoordig van het zot. Ik heb nog een oldtimer om me te amuseren...
          King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
          2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Working...
          X