Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oplossing tijdelijke wagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oplossing tijdelijke wagen

Ik ga enkele weken tot maanden zonder wagen zitten tot de nieuwe geleverd wordt. Ondertussen heb ik een wagen nodig. (Boodschappen, kinderen ophalen,…)

Zolang het rijdt is het al goed, heb verder geen specifieke eisen.

Wat is hier de beste formule voor?
    Huurwagens zijn ontzettend duur. Als ik een tijdelijke wagen zou aankopen neem ik het risico dat het een onbetrouwbare wagen is, om over het waardeverlies en de rompslomp bij herverkoop nog maar te zwijgen.

Wat is jullie advies?

Lync&co 01-> 500EUR per maand, huren tot wanneer je hem niet meer nodig hebt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      Lync&co 01-> 500EUR per maand, huren tot wanneer je hem niet meer nodig hebt.
      Yup, van alles wat ik bekeken heb was dat voor mij ook het interessantste.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
      '15 Volvo XC60 D3

Comment

Welke formule is dat voor 500 per maand, want als ik dat in de kalender aanduidt kom ik op 1140 euro voor 3 weken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten
          Welke formule is dat voor 500 per maand, want als ik dat in de kalender aanduidt kom ik op 1140 euro voor 3 weken.
          Lynk&co heeft maar 1 formule, is een abonnement.

'15 Volvo XC60 D3

Comment

een occasie van een jaar of 8 a 10 kopen, VW of japanner, bij voorkeur benzine, daar gaat ge niet veel waarde op verliezen bij herverkoop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
              een occasie van een jaar of 8 a 10 kopen, VW of japanner, bij voorkeur benzine, daar gaat ge niet veel waarde op verliezen bij herverkoop.
              idd, ik heb zo jaren geleden na een ongeval een volvootje 440 1.8 benzine gekocht voor 1250€, verbruikte 7lit/100km(ik deed een 4000km/maand) & na 4 maanden verkocht voor 1250€(mocht ze ook overlaten aan garage waar ik de nieuwe had besteld voor 600€), enige kost was: inschrijving,1 klein onderhoud, benzine en de keuring voor verkoop, nog nooit zo goedkoop gereden
              mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
              Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten

idd, ik heb zo jaren geleden na een ongeval een volvootje 440 1.8 benzine gekocht voor 1250€, verbruikte 7lit/100km(ik deed een 4000km/maand) & na 4 maanden verkocht voor 1250€(mocht ze ook overlaten aan garage waar ik de nieuwe had besteld voor 600€), enige kost was: inschrijving,1 klein onderhoud, benzine en de keuring voor verkoop, nog nooit zo goedkoop gereden
                Jaren geleden kon je dat vinden. Nu vind je niks dat gekeurd is voor minder dan 3-4000€

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Jaren geleden kon je dat vinden. Nu vind je niks dat gekeurd is voor minder dan 3-4000€
                  dikke zever

Comment

Als ge niet in een LEZ zone moet zijn zou ik durven op zoek gaan naar iets 30+ , dan valt de kost van inschrijving en taks al zo goed als weg.

Zo iets gelijk dit, niet kapot te krijgen en super betrouwbaar autootje

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...Page&cldtidx=1

kan je 3 maand voor huren ook, maar hier krijg je achteraf toch nog iets van terug...

Comment

Comment

k zou hem al bijna zelf willen kopen…

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

dikke zever
                          idd, een auto van 33 jaar oud posten die nog 2000€ moet kosten.

Comment

En als je dit allemaal vergelijkt ben je nog steeds beter af met die Lync&co. Geen miserie om daarna te verkopen, taksen zijn inbegrepen, onvoorziene kosten bij een oude auto heb je ook niet.

Veel gedoe voor maar een korte tijd te gebruiken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                              https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...age&cldtidx=10

k zou hem al bijna zelf willen kopen…
                              Is toch ook al dik 600€ BIV. Toch belachelijk voor een 22 jarige auto.

Comment

ik zou ook die lync&co, maar als Rames het heeft gecheckt en het is 1140 oor 3 weken zit er serjeuze adder onder het gras

op de site is het vanaf 500

DE AUTO De Lynk & Co 01

• Vanaf € 500 per maand
                                • Plug-in hybride
                                • Kies zwart of blauw
                                • Optionele trekhaak

(wat heb je gekocht trouwens, want ik dacht dat je voor een oude break ging? )
                                Last edited by bobo; 15/03/2022, 10:46.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  ik zou ook die lync&co, maar als Rames het heeft gecheckt en het is 1140 oor 3 weken zit er serjeuze adder onder het gras

op de site is het vanaf 500

DE AUTO De Lynk & Co 01

• Vanaf € 500 per maand
                                  • Plug-in hybride
                                  • Kies zwart of blauw
                                  • Optionele trekhaak

(wat heb je gekocht trouwens, want ik dacht dat je voor een oude break ging? )
                                  Ik weet niet waar hij gekeken heeft maar het is echt wel 500 per maand hoor. 1250 kilometer per maand inbegrepen en is afrekening van kilometers op einde van huur, dus je kan schuiven met kilometers tussen maanden.

Het enige dat wat durft tegenvallen bij hen is de levertermijn, soms duurt het een paar weken langer dan initieel aangegeven.

Ik begrijp de mensen die een aankoop suggereren niet helemaal, want dan ga je kapitaal vastzetten in een auto terwijl je dat eigenlijk nodig hebt voor een volgende.

Ik heb recent nog een auto van 4000 euro gekocht met lage taksen en al wat je wilt, maar tegen dat je een paar maand later weer verkoopt heb je toch onvermijdelijk 5000 euro daarin zitten die je dan in fases kan gaan recupereren. Maar dan moet je al sterk staan financieel om dat te overbruggen en dan nog is de kans dat je die 5000 recupereert klein.

'15 Volvo XC60 D3

Comment

Het gemiddeld financieel vermogen van de Belg bedraagt ongeveer 120.000 euro.
                                    5000 euro kunnen overbruggen, is dat dan ”financieel sterk” staan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
                                      Het gemiddeld financieel vermogen van de Belg bedraagt ongeveer 120.000 euro.
                                      5000 euro kunnen overbruggen, is dat dan ”financieel sterk” staan?
                                      Bij veel mensen is dat huiswaarde - openstaande hypotheek - (andere leningen) + 1 maandloon

Ik vind 5000€ op een rekening niet veel, maar bij veel mensen is dat een kapitaal....

Comment

Ik schreef (vetgedrukt) financieel vermogen, het totale gemiddelde vermogen (inclusief vastgoed minus openstaande leningen) van de Belg zit iets boven de 250.000 euro.
                                        Dat voor sommigen 5000 euro veel geld is weet ik wel, maar 5000 euro kunnen overbruggen betekent daarom nog niet dat je ”financieel sterk” staat, toch?
                                        Meer dan wat ik hiermee letterlijk zeg bedoel ik zeker niet.
                                        Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 15/03/2022, 14:39.

Comment

Working...
                                        X