Oorspronkelijk geplaatst door Cedra
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Keuze cabrio...
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenMijn Top 3 is hier al genoemd:
BMW E46 met zescilinder zoeken!
Volvo C70 met vijfcilinder (beide series) (wel vooral ifv comfort ipv snedigheid)
Lexus IS voor de motor en kwaliteit,anders eigenlijk wel heel lelijke auto
Of je doet gewoon eens gek en koopt de prijs/kwaliteit/stijl/rijplezier bekeken beste cabrio aller tijden: Jaguar XK Mk2 4.2!!!
Die Jaguar is ook absoluut niet mis. Met een lekkere 8-cilinder . Bedankt voor de tip !!!
(Spijtig dat de dochter nu nog niet afstudeert en een auto overneemt. Dan had ik nu al plaats voor zoiets erbij )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
Zit ik nu fout of is dit inderdaad niet een beetje duur voor een die +20-jaar oud is ?
Heeft zelfs geen digitale airco of cd speler...
Comment
-
En wat is het nu geworden? Hier zelf ook een nieuwe zoektocht gestart nadat de A5C een paar maanden geleden verkocht is. Mini JCW cabrio aan het zoeken.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Het zou een Saab 9.3 1.8t of Aero, of een 320i geworden zijn, maar uiteindelijk neemt de dochter een jaar later dan gepland de auto van mijn vrouw over, dus zit er wat vertraging op het tijdschema. We willen de auto's hier thuis ook nog ergens netjes kwijt kunnen .
Intussen wel een electische fiets gekocht zodat ik ook op hete dagen of met tegenwind en/of bergop nog met mijn vrouw mee kan zonder dat het zweet tot in mijn schoenen loopt. Da's ook een beetje cabrio-gevoel ..
Comment
Comment