Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Keuze cabrio...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk Berichten
    Die 325 zie ik inderdaad wel helemaal zitten. De Mustang een stuk minder. Mijn eerdere ervaring daarmee bij een toertje in the VS was toch niet zo comfortabel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
      Mijn Top 3 is hier al genoemd:

BMW E46 met zescilinder zoeken!
      Volvo C70 met vijfcilinder (beide series) (wel vooral ifv comfort ipv snedigheid)
      Lexus IS voor de motor en kwaliteit,anders eigenlijk wel heel lelijke auto

Of je doet gewoon eens gek en koopt de prijs/kwaliteit/stijl/rijplezier bekeken beste cabrio aller tijden: Jaguar XK Mk2 4.2!!!
      Ja, die top 3 staat bij mij ook op de lijst, of evt. een Saab 9.3.

Die Jaguar is ook absoluut niet mis. Met een lekkere 8-cilinder . Bedankt voor de tip !!!

(Spijtig dat de dochter nu nog niet afstudeert en een auto overneemt. Dan had ik nu al plaats voor zoiets erbij )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk Berichten
        Zit ik nu fout of is dit inderdaad niet een beetje duur voor een die +20-jaar oud is ?

Comment

Duur maar mooi

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Ja, de mooiste cabrio die ze ooit gebouwd hebben wat mij betreft...

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Comment

Idd één van de mooiste 3's ooit gemaakt. Heb de E46 zelf ook nog gereden, en voor mij toch nog altijd een beetje de laatst écht leuke 3 reeks.

Met 33K km en in die staat is hij eigenlijk ook nog brand new.
              Wat niet wegneemt dat de prijs idd toch wel best pittig is.

Comment

Ja, ik heb hem ook nog gehad, 320d en break wel, maar was heel leuke auto.

Last edited by K2; 20/05/2022, 18:14.

Comment

Heerlijke schakelende handbak ook. Die verkies ik nog élke dag boven eender welke automaat.
                  Echt zo'n klik-klak schakelen. Heerlijk.

Daarna nog een E91 gehad, maar die gaf me nooit het gevoel van de E46.

Comment

Knappe Alfa Spiders gezien hier in Italië.
                    Heeft iemand daar ervaring mee ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten

Zit ik nu fout of is dit inderdaad niet een beetje duur voor een die +20-jaar oud is ?
                      Inderdaad, daarom nog steeds te koop....

Heeft zelfs geen digitale airco of cd speler...

Comment

En zwarte lederen zetels in een cabrio.

Comment

En wat is het nu geworden? Hier zelf ook een nieuwe zoektocht gestart nadat de A5C een paar maanden geleden verkocht is. Mini JCW cabrio aan het zoeken.
                          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Het zou een Saab 9.3 1.8t of Aero, of een 320i geworden zijn, maar uiteindelijk neemt de dochter een jaar later dan gepland de auto van mijn vrouw over, dus zit er wat vertraging op het tijdschema. We willen de auto's hier thuis ook nog ergens netjes kwijt kunnen .

Intussen wel een electische fiets gekocht zodat ik ook op hete dagen of met tegenwind en/of bergop nog met mijn vrouw mee kan zonder dat het zweet tot in mijn schoenen loopt. Da's ook een beetje cabrio-gevoel ..

Comment

Working...
                            X