Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De juiste moto kiezen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Nog steeds on/off, alles of niets of zijn ze er van afgestapt?
    Ik heb eens met een 1290R test gereden. Is wel al enkele jaren geleden. Moet zeggen dat dat vrij goed meeviel. Maar ja, ik reed toen ook met een Buell met zeer modern V-twin 1.200 cc blok. In vergelijking met de Buell reed alles smooth.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk Berichten

MY2021, nog geen problemen gehad, dijk van een machine...
      Vind KTM zelf top.
      Heb er graag mee gereden.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Ter info voor de geïnteresseerden: zonet een Suzuki GSX-S 750 gekocht. Eentje van 2019 met slechts 1500 km op de teller ‘

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gery Bekijk Berichten
          Ter info voor de geïnteresseerden: zonet een Suzuki GSX-S 750 gekocht. Eentje van 2019 met slechts 1500 km op de teller ‘
          Rijd schitterend. Snedig genoeg en krachtig genoeg. Proficiat. Stond hier ook een tijd in de garage.
          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Ben zelf totaal geen moto liefhebber, maar qua design kan ik deze wel smaken.

Ziet er lekker bruut uit.

Comment

Goede keuze, meer dan voldoende vermogen en een strak minimalistische achterkant.

Comment

Working...
              X