Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vreemde zoete geur

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vreemde zoete geur

Ik heb de laatste tijd precies last bij het binnenkomen van de auto. Er hangt namelijk een zoete geur, beetje zoals rot fruit maar chemischer. Als ik rij wordt de geur niet erger, ik word er eerder gewoon aan.

De ruiten zijn overal ook veel meer aangedampt, wat anders nooit het geval was.

Ik lees dat het een koelvloeistof lek kan zijn, maar de motor wordt niet speciaal warm, verder ook geen klachten.

Ik heb de ruitenwisservloeistof ook bijgevuld onlangs, maar de geur was al van ervoor. Het dampen is maar sinds vandaag.

Auto is BMW 328i F31.

99% zeker zit je met een lek van koelvloeistof.
    Snel laten nakijken, want anders begint de schimmel overal te groeien. (Onder je matten,in je zetels, koffer etc).

Comment

Jep, koelwater lek sowieso. Garage direct!
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

veel kans dat het je radiator is die lekt en ja dat is koelwater vd motor. Hou voorlopig al laar goed het niveau van je koelwater in het oog en top het bij met het juiste koelwater. De aangedampte ruiten komen van de verdamping van de vloeistof in het interieur. De rotte geur is al schimmel die zich aan het vormen is. Trek maar eens aan de voorste zitplaatsen de vloermatjes opzij en voel eens of die nat zijn.
        www.peugeotforum.be

Comment

Bedankt voor de snelle reacties!

Zal eens naar de garage bellen.

Comment

En inderdaad aan passagierskant onder de vloermat een serieus natte plek!

Comment

Probleem is: heo langer je wacht, hoe meer kans op schimmel. En ik vermoed dat weinig garages open zijn deze week.

Hou zeket het peil in de gaten, je wil niet zondet koelwater vallen.

Comment

als het kan, raampjes op een kier zetten zodat het kan verluchten
                www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                X