Mededeling

Collapse
No announcement yet.

(Alweer een) keuze bedrijfswagen...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Het was niet mijn bedoeling om er nog over te beginnen maar vermits bepaalde personen het nog eens willen lezen zal ik jou helpen met zoeken

De andere verhalen over incompetentie en oplichting daar zijn voor een volgende keer dan
    Oei, niet best inderdaad...
    Los van auto's heb ik anders wel goede herinneringen aan die regio, meer bepaald het de vroegere luchtmachtbasis van Brustem en de school in Bevingen.
    Ik passeerde daar toevallig nog eens, net voor Covid. Even over de draad gekropen... Echt zonde hoe men het mooie kasteeltje van de officierenschool zo heeft laten vervallen tot een ruïne.
    Last edited by K2; 21/06/2023, 00:49.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten

Het is iets meer VAA, maar ook meer auto. Bij de Mustang is het optiebudget te beperkt... Dan kan ik er geen open dak en trekhaak bijnemen, dus ook geen fietsendrager meer...
      Ja die rekening moet je voor jezelf maken natuurlijk in combinatie met de rest van je wagenpark. Voor mij was het zo dat over de hele looptijd van de auto dat bedrag aardig op liep, dus ik heb de keuze gemaakt om mijn privé wagen van een trekhaak te voorzien.

20 euro meer over 60 maanden is toch al 1200 euro en meestal is het verschil diesel VS EV in vaa nog een stuk groter.

Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
      '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oei, niet best inderdaad...
        Los van auto's heb ik anders wel goede herinneringen aan die regio, meer bepaald het de vroegere luchtmachtbasis van Brustem en de school in Bevingen.
        Ik passeerde daar toevallig nog eens, net voor Covid. Even over de draad gekropen... Echt zonde hoe men het mooie kasteeltje van de officierenschool zo heeft laten vervallen tot een ruïne.
        Idd en als je van illegale raveparty's houdt is het nog leuker, vraag maar aan de buren daar
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
          Ja die rekening moet je voor jezelf maken natuurlijk in combinatie met de rest van je wagenpark. Voor mij was het zo dat over de hele looptijd van de auto dat bedrag aardig op liep, dus ik heb de keuze gemaakt om mijn privé wagen van een trekhaak te voorzien.

20 euro meer over 60 maanden is toch al 1200 euro en meestal is het verschil diesel VS EV in vaa nog een stuk groter.

20€ is weinig hoor.

De VAA voor mijn Volvo V90 D4 was 400€ (dus een netto kost van 200€), en die is nu 170€ (netto 85€) voor mijn Mod Y.
          Wel betaal ik zelf 30€ pm om de config te krijgen die ik wou, maar alles bij elkaar scheelt dat dus bijna 100€ per maand door electrisch te rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

20€ is weinig hoor.

De VAA voor mijn Volvo V90 D4 was 400€ (dus een netto kost van 200€), en die is nu 170€ (netto 85€) voor mijn Mod Y.
            Wel betaal ik zelf 30€ pm om de config te krijgen die ik wou, maar alles bij elkaar scheelt dat dus bijna 100€ per maand door electrisch te rijden.
            Ik deed een voorzichtige inschatting. In realiteit was het voor mij bijna 6000 euro op 5 jaar. Daarom dus ev + lichte vracht voor mij.

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
            '15 Volvo XC60 D3

Comment

VAA maakt niet zoveel uit voor mij. €6000 op 5 jaar heb ik best over voor een auto van +€50.000 die echt naar mijn zin is.

Comment

VAA maakt niet zoveel uit voor mij. €6000 op 5 jaar heb ik best over voor een auto van +€50.000 die echt naar mijn zin is.
                Ieder zijn portemonnee natuurlijk, maar ga je zo'n Benz kunnen rijden voor 1500€/jaar, denk je?

Edit, VAA 439€ volgens de Leaseplan configurator.

Zal eerder richting 12K gaan dus over 60md.
                Last edited by Bud Wijzer; 22/06/2023, 13:27.

Comment

Ja, maar de alternatieven zijn ook niet gratis. Het verschil met de EV's zal wel zo'n 6000 zijn.

Comment

Ja, maar de alternatieven zijn ook niet gratis. Het verschil met de EV's zal wel zo'n 6000 zijn.
                    EV's zijn minimumbedrag VAA dacht ik, +/-1500€:jaar dus bruto
                    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

K2! je verdient een standbeeld. Een auto kiezen om de auto en niet om de ficaliteit
                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Een standbeeld is wat overdreven, niet ?
                        Maar ik weiger inderdaad mijn leven te laten bepalen door een stel overheidsregeltjes die even snel van richting veranderen als een windhaan.

Ik heb intussen wel zowat beslist dat ik lekker verder ga met een leuke, ruime, comfortabele kilometervreter. Na de Mondeo 2.2TDCi en de 5-cil V70's vind ik dat nog steeds een aantrekkelijk vooruitzicht.

Ik moet dan ook niet zo mijn best doen om populair te zijn tegen de volgende verkiezingen want heb gewoon een job waarin het gangbaar is dat gezond verstand het wint van de waan van de dag.
                        Een politicus die nog met een diesel durft rijden, die verdient eerder een standbeeld.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Last edited by K2; 23/06/2023, 22:35.

Comment

Ik zie dit wel zitten

Capture.jpg

Comment

Knappe comfortabele bak.

Heerlijke reisauto ook met die motor.

Comment

En je werkgever vindt het niet erg dat de brandstof niet meer in te brengen is?

Verder mooie auto, alleen een beetje een saaie kleur, dat mag wat specialer. Ik vind een C in het rood wel mooi.

Comment

Spectralblauw is ook mooi, maar rood is idd prachtig.

Comment

dat rood is vlg mij een extra dure speciaalkleur + mag mss niet bij alle leasings

Comment

Privé zou ik ook altijd een specialere kleur kiezen, maar zakelijk hou ik het toch ook altijd liever wat discreet.

Comment

Een standbeeld is wat overdreven, niet ?
                                      Maar ik weiger inderdaad mijn leven te laten bepalen door een stel overheidsregeltjes die even snel van richting veranderen als een windhaan.

Ik heb intussen wel zowat beslist dat ik lekker verder ga met een leuke, ruime, comfortabele kilometervreter. Na de Mondeo 2.2TDCi en de 5-cil V70's vind ik dat nog steeds een aantrekkelijk vooruitzicht.

Ik moet dan ook niet zo mijn best doen om populair te zijn tegen de volgende verkiezingen want heb gewoon een job waarin het gangbaar is dat gezond verstand het wint van de waan van de dag.
                                      Een politicus die nog met een diesel durft rijden, die verdient eerder een standbeeld.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

De verkiezingen worden de moeite deze keer haha. Hopelijk na 25 jaar de complete afstraffing voor Verhofstadt zijn machtsgeil partijtje
                                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

welke politieker is er niet machtsgeil?

enfin NVA is er goed in gelukt om centrumrechts in de prak te rijden... om dan zelf langs rechts voorbij gestoken te worden. Gaat nog wat worden in 2024...

Comment

de intenties van de dweilenpartij waren nochthans nobel

Comment

Working...
                                          X