Verkopers van Tesla zijn gewoon amper bereikbaar. Ze zijn zo overbelast dat ze de telefoon niet (kunnen) opnemen.
Je kan je voorstellen wat dat is als je per dag 100 auto’s moet afleveren in de weken voor het einde van het kwartaal. Dan heb je geen tijd om uitleg te geven, of klanten 3 keer te woord te staan bij de planning van de leveringsdatum.
Gelukkig heb je gewoon weinig service nodig, en wordt er behoorlijk veel gewoon aan huis afgehandeld.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
electrisch : wie van de 3
Collapse
X
-
't zijn vaak die problemen hebben die recensies plaatsen
waar alles goed bij gaat, hoort ge vaak niets van
- Likes 1
Leave a comment:
-
Eens revieuws gelezen over Tesla Sint Martens lathem en brugge… amai de moed zinkt mij in de schoenen … slechte service en ongemanierde verkopers naar het schijnt … pfff
Vraag is natuurlijk hoe betrouwbaar zijn die recensies …
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kirederf Bekijk BerichtenIk zie dat de prijzen tweedehands bijna even duur of zelfs duurder zijn dan een nieuwe die je kan configureren op de site van tesla.’klopt ?
en verrassend veel particulieren die hem redelijk recent na aankoop weer verkopen ?
Het blijkt lonend te zijn om een auto te kopen, 5k te rijden en 6 maand te wachten, subsidie opstrijken en dan export naar landen waar er geen subsidie is.
Als het verschil klein is, nieuw kopen hé.
Leave a comment:
-
Ik zie dat de prijzen tweedehands bijna even duur of zelfs duurder zijn dan een nieuwe die je kan configureren op de site van tesla.’klopt ?
en verrassend veel particulieren die hem redelijk recent na aankoop weer verkopen ?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kirederf Bekijk BerichtenDe rwd zit op 6,9
maar is ook al snel nietwaar
Leave a comment:
-
in 5 seconden sprinten is heel leuk en indrukwekkend, ik kom van een model 3 LR AWD die waanzinnig snel optrok maar in het dagelijks verkeer heb je daar niks aan en soms is het zelfs gevaarlijk (heb wel eens 'te snel' iemand ingehaald, leuk om in 2 seconden voorbij een kamion te schieten maar het kan ook fout aflopen).
een SUV is op zich al niet echt een sportieve wagen, en dan is de vraag waarom je uberhaupt een SUV wil.
Een polestar 2 rijdt ook heel goed.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kirederf Bekijk BerichtenDe mercedes accelereert wel sneller , niet ☺️?
Bij die cijfers boeit dat minder.
De efficientie voel je wel in het bereik, en de laadtijden.
Leave a comment:
-
Verbruik van EQC ligt 30% hoger dan een Y, nu kan je dat voor lief nemen, het is gewoon totaal andere auto...
BMW's zijn wel nog behoorlijk efficient.
Leave a comment:
-
Denk niet dat dit merk 1 van de opties is van topicstarter.
Ik zal het jou misschien volgend jaar kunnen zeggen en de gedachte dat ik dan definitief van die MB prutsers af ben maakt mij ongelooflijk blij
Leave a comment:
-
Slechter als lexus kan niemand
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtengrappig dat je die bedenking maakt, alsof een herstelling bij mercedes buiten garantie zo goedkoop is. Jocar zal je met plezier vertellen over zijn ervaringen bij de plaatselijke mercedes boer .
Ik zou in ieder geval ook voor de Tesla gaan, slechter en duurder dan bij Belgische Mercedes stealers is onmogelijk en bij Tesla staan ze verder op EV gebied
Leave a comment:
-
Als je geen allergie aan Tesla hebt, of blinde liefde voor Mercedes ga je in dit geval toch kiezen voor een nieuwe autoin België.
Dat importeren is een hoop gedoe, en die Merc is nog niet als EV ontwikkeld. Mercedes stopt trouwens met de EQC in afwachting van iets anders.
Leave a comment:
-
hoeveel garantie zit er nog op die EQC?
grappig dat je die bedenking maakt, alsof een herstelling bij mercedes buiten garantie zo goedkoop is. Jocar zal je met plezier vertellen over zijn ervaringen bij de plaatselijke mercedes boer .
En je dan ook nog eens met de import bezig houden?
Enfin het is je gegund, hoor
Leave a comment:
-
Ja thuis of op kantoor …
klinkt allemaal heel aantrekkelijk maar wat kost dat (indien buiten garantie )
het blijft moeilijk: een nieuwe Tesla Y standaard range of Mercedes eqc uit Duitsland
van 2,5 jaar oud met 30.000 km
Qua prijs ? Hetzelfde
Leave a comment:
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten... in sint martens latem ... in een deftige ruimte waar ik ... een kop koffie kon nemen.
Voor minder gaan ze niet bij Tesla veronderstel ik, want zelfs in de Renault garage is dat zo?
Leave a comment:
Leave a comment: