Mededeling

Collapse
No announcement yet.

electrisch : wie van de 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tommie1
    replied
    Verkopers van Tesla zijn gewoon amper bereikbaar. Ze zijn zo overbelast dat ze de telefoon niet (kunnen) opnemen.
    Je kan je voorstellen wat dat is als je per dag 100 auto’s moet afleveren in de weken voor het einde van het kwartaal. Dan heb je geen tijd om uitleg te geven, of klanten 3 keer te woord te staan bij de planning van de leveringsdatum.

Gelukkig heb je gewoon weinig service nodig, en wordt er behoorlijk veel gewoon aan huis afgehandeld.

Leave a comment:

• flappy
    replied
    't zijn vaak die problemen hebben die recensies plaatsen

waar alles goed bij gaat, hoort ge vaak niets van

Leave a comment:

• Kirederf
    replied
    Eens revieuws gelezen over Tesla Sint Martens lathem en brugge… amai de moed zinkt mij in de schoenen … slechte service en ongemanierde verkopers naar het schijnt … pfff
    Vraag is natuurlijk hoe betrouwbaar zijn die recensies …

Leave a comment:

• Tommie1
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Kirederf Bekijk Berichten
    Ik zie dat de prijzen tweedehands bijna even duur of zelfs duurder zijn dan een nieuwe die je kan configureren op de site van tesla.’klopt ?
    en verrassend veel particulieren die hem redelijk recent na aankoop weer verkopen ?
    Dat zijn fake particulieren. Veel van die recente auto’s zijn import uit Duitsland en Frankrijk.
    Het blijkt lonend te zijn om een auto te kopen, 5k te rijden en 6 maand te wachten, subsidie opstrijken en dan export naar landen waar er geen subsidie is.

Als het verschil klein is, nieuw kopen hé.

Leave a comment:

• Kirederf
    replied
    Ik zie dat de prijzen tweedehands bijna even duur of zelfs duurder zijn dan een nieuwe die je kan configureren op de site van tesla.’klopt ?
    en verrassend veel particulieren die hem redelijk recent na aankoop weer verkopen ?

Leave a comment:

• Tommie1
    replied
    De rwd zit op 6,9
    maar is ook al snel nietwaar
    Tuurlijk. Ga gewoon een proefrit maken, en beslis dan. bij Tesla kan je een proefrit zo boeken.

Leave a comment:

• sunking
    replied
    in 5 seconden sprinten is heel leuk en indrukwekkend, ik kom van een model 3 LR AWD die waanzinnig snel optrok maar in het dagelijks verkeer heb je daar niks aan en soms is het zelfs gevaarlijk (heb wel eens 'te snel' iemand ingehaald, leuk om in 2 seconden voorbij een kamion te schieten maar het kan ook fout aflopen).

een SUV is op zich al niet echt een sportieve wagen, en dan is de vraag waarom je uberhaupt een SUV wil.

Een polestar 2 rijdt ook heel goed.

Leave a comment:

• Kirederf
    replied
    De rwd zit op 6,9
    maar is ook al snel nietwaar

Leave a comment:

• Tommie1
    replied
    De mercedes accelereert wel sneller , niet ☺️?
    De krachtigste EQC gaat van 0-100 in 5,1 s, de Y LR doet dat in 5 seconden, de Performance zit onder de 4 seconden.
    Bij die cijfers boeit dat minder.
    De efficientie voel je wel in het bereik, en de laadtijden.

Leave a comment:

• Kirederf
    replied
    De mercedes accelereert wel sneller , niet ☺️?

Leave a comment:

• sunking
    replied
    Verbruik van EQC ligt 30% hoger dan een Y, nu kan je dat voor lief nemen, het is gewoon totaal andere auto...
    BMW's zijn wel nog behoorlijk efficient.

Leave a comment:

• Jocar
    replied
    Denk niet dat dit merk 1 van de opties is van topicstarter.

Ik zal het jou misschien volgend jaar kunnen zeggen en de gedachte dat ik dan definitief van die MB prutsers af ben maakt mij ongelooflijk blij

Leave a comment:

• bobo
    replied
    Slechter als lexus kan niemand

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Leave a comment:

• Jocar
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
    grappig dat je die bedenking maakt, alsof een herstelling bij mercedes buiten garantie zo goedkoop is. Jocar zal je met plezier vertellen over zijn ervaringen bij de plaatselijke mercedes boer .
    Hahaha, wat dacht je sunking? Ik ga mijn bewering effe staven met bewijzen. Gelijk heb je want Kirederf zit hier pas en is precies nog totaal onwetend over dat zootje idioten

Ik zou in ieder geval ook voor de Tesla gaan, slechter en duurder dan bij Belgische Mercedes stealers is onmogelijk en bij Tesla staan ze verder op EV gebied

Leave a comment:

• Tommie1
    replied
    Als je geen allergie aan Tesla hebt, of blinde liefde voor Mercedes ga je in dit geval toch kiezen voor een nieuwe autoin België.
    Dat importeren is een hoop gedoe, en die Merc is nog niet als EV ontwikkeld. Mercedes stopt trouwens met de EQC in afwachting van iets anders.

Leave a comment:

• Kirederf
    replied
    2 jaar
    en 8 jaar op batterij dus nog 5,5 jaar

Ps ik doe Max 13000 km per jaar

die Tesla blijkt dus een veiligere aankoop ja
    en minder verbruik is

Ps sunking, zo gek vind ik die vergelijking niet hoor , jij zou dus Tesla kiezen hoor ik ?

Leave a comment:

• sunking
    replied
    hoeveel garantie zit er nog op die EQC?
    grappig dat je die bedenking maakt, alsof een herstelling bij mercedes buiten garantie zo goedkoop is. Jocar zal je met plezier vertellen over zijn ervaringen bij de plaatselijke mercedes boer .
    En je dan ook nog eens met de import bezig houden?
    Enfin het is je gegund, hoor

Leave a comment:

• Kirederf
    replied
    Ja thuis of op kantoor …
    klinkt allemaal heel aantrekkelijk maar wat kost dat (indien buiten garantie )

het blijft moeilijk: een nieuwe Tesla Y standaard range of Mercedes eqc uit Duitsland
    van 2,5 jaar oud met 30.000 km
    Qua prijs ? Hetzelfde

Leave a comment:

• sunking
    replied

kartonnen bekerkes, 't mag allemaal geen geld kosten van den Elon, jom...

ofwel is dat een amerikaans dingetje, hoorde onlangs dat er nogal wat amerikanen enkel wegwerpservies gebruiken omdat ze zelfs een vaatwasser te veel moeite vinden.

Leave a comment:

• DACIA DUSTER DRIVER
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
    ... in sint martens latem ... in een deftige ruimte waar ik ... een kop koffie kon nemen.
    Toch minstens Illy koffie gezet met een Jura koffieautomaat?
    Voor minder gaan ze niet bij Tesla veronderstel ik, want zelfs in de Renault garage is dat zo?

Leave a comment:

Working...
X