Mededeling

Collapse
No announcement yet.

electrisch : wie van de 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

een jaar is nog lang vind ik persoonlijk en wie weet wat er over 2 jaar te koop zal zijn... maar als hij zoveel geduld heeft, mij goed hoor

ik ben zo niet, ik koop op de moment dat ik hem nodig heb en als er nadien iets beter uitkomt en ik kan een goeie deal doen...

Comment

Inderdaad , wellicht het wachten waard
      Ik wil een zwarte met wit interieur
      misschien zal de zwarte lak beter zijn dan bij de huidige Y zodat we geen duizenden euro’s hoeven de betalen voor een degelijke bescherming ?

Comment

da's wishful thinking denk ik

Comment

Als je op de evolutie van EV's wil wachten, kan je wachten, tot je een ons weegt, denk ik.

Er zullen nu constant wel verbeteringen komen.

Wat die lak van Tesla betreft, denk ik dat dat meer dan OK is.

Comment

Wie zou het aandurven om een Model S particulier te kopen waarvan de 8j. garantie op elektromotor en batterij verstreken zijn?

Wat kan dat u worst case kosten bij vodden of zijn ze daar coulant mee?
            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
              Wie zou het aandurven om een Model S particulier te kopen waarvan de 8j. garantie op elektromotor en batterij verstreken zijn?

Wat kan dat u worst case kosten bij vodden of zijn ze daar coulant mee?
              De vraag is…. Aan welke prijs en met welke kilometerstand.

een nieuwe batterij zit rond de 20k dacht ik, maar je kan de toestand van die batterij wel vrij goed nakijken.

Comment

zijn al firma's in nederland welke de reparaties doen en dan kijk je aan tegen 8k
                www.peugeotforum.be

Comment

ik blijf/bleef ook kijken naar de oudere model-s, je kan er geluk mee hebben maar je moet toch in achterhoofd houden dat het bij aanschaf een duur kar is met veel tech, bij reparaties blijft dat altijd duurder als een middenklasse

...maar wel cheap kwa taxen en (gratis) brandstof natuurlijk, als je dat jaarlijks bedrag al opzij legt kom je al een eindje weg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

De vraag is…. Aan welke prijs en met welke kilometerstand.

een nieuwe batterij zit rond de 20k dacht ik, maar je kan de toestand van die batterij wel vrij goed nakijken.
                    Ze beginnen rond 25k maar dan zit je met 200000 km en soms (veel) hoger.
                    Het is ook niet d'office 8j garantie wat ik dacht maar 8j. of 200000km, wat het eerst wordt bereikt.
                    Vanaf 30-35k heb je er ook al jongere zonder de fake grill uit de eerste bouwjaren maar die zijn ook al uit garantie.

Het blijft een gok idd. maar dat geldt voor elke auto.
                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      ...maar wel cheap kwa taxen en (gratis) brandstof natuurlijk, als je dat jaarlijks bedrag al opzij legt kom je al een eindje weg
                      Daar moet je ook mee oppassen blijkbaar, er zijn er waarbij het gratis laden wegvalt bij verandering eigenaar. Is via chassis nr.

MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

vlg mij alleen die via tesla worden herverkocht zijn hun free chargepass kwijt...of niet?

Comment

Er zijn blijkbaar 4 verschillende scenario's:

Supercharging configuration codes
                          All Tesla's have a supercharging configuration code which dictates what the supercharging state is. It will be one of:

SC01: The car has unlimited free supercharging enabled and this is transferable to the next owner via a private sale. This can only occur on cars registered before April 2017 but not all cars will have it.
                          SC04: The car has supercharging enabled but you pay for each charge. Any referral miles will give you a credit towards the supercharging cost.
                          SC05: The car has unlimited free supercharging currently enabled but this is not transferable to the next owner and the car will revert to SC04 following a sale. This can be on any car but is most common on cars from April 2017 and still registered to the first owner.
                          SC06: The car has time bound unlimited free supercharging.

MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

SC01 is dus wat je moet hebben

Je kunt dat blijkbaar checken in je Tesla app bij 'Specs &Warranty'
                            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Working...
                            X