Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe gezinswagen
Collapse
X
-
Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 12/01/2024, 11:36.
-
Ik heb onze eigen auto daar een keer binnen gedaan om de lampen correct te stellen (afgekeurd), en ook de batterij moest vervangen worden.
Lampen waren dus nog niet goed, en ik moest dus voor de 3de keer naar de keuring.
Batterij was niet goed vast gezet...
Comment
-
Ik zie ook niet in wat ze bij Auto5 voor een gewoon onderhoud zouden verkeerd doen.
Mijn vertrouwen daar of bij Midas enz is stukken groter dan bij de 'technical experts' met ster van den AldiEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenIk heb onze eigen auto daar een keer binnen gedaan om de lampen correct te stellen (afgekeurd), en ook de batterij moest vervangen worden.
Lampen waren dus nog niet goed, en ik moest dus voor de 3de keer naar de keuring.
Batterij was niet goed vast gezet...
De dingen die jij schrijft of vergelijkbare zaken heb ik altijd voor bij de officiële Mercedes dealer.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Tja, toen ik voor de keuze stond om in 2013 een nieuwe Mazda 6 te kopen of een jonge 2dehands C250CDI (bij diezelfde garage in Aachen) heb ik toch voor de Mazda gekozen wegens eerdere goede erva ringen met de lokale dealer en slechte met de lokale Mercedes dealer. Maar dat liep ook anders uit dan gedacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenMijn vertrouwen daar of bij Midas enz is stukken groter dan bij de 'technical experts' met ster van den Aldi
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenDat niemand hier de Dacia Jogger voorstelt...
De Extreme heb je voor minder dan 21.000 euro.
Comment
Comment