Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Id 3 of alternatief

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Id 3 of alternatief

Mijn vrouw mag een nieuwe leaser kiezen. Budget is id3 pro business of alternatief.

Merk is vrij te kiezen.

Tesla model 3 valt af vanwege te groot in onze garage vol fietsen

Momenteel neig ik zelf naar de cupra born owv de zeer rijkelijke uitrusting voor hetzelfde budget. Nog iemand ander voorstel?

De Cupra is in de basis vrijwel dezelfde auto, alleen ziet die er wat agressiever uit, en ja blijkbaar gooien ze er wat extra uitrusting bovenop.

Ik zou ook eens kijken naar een Renault Megane of Scenic e-tech, Volv EX30 of EX/C40.

De grote vraag is of de werkgever de vergelijking maakt op basis van de catalogusprijs, of de maandprijs. En dan kan een auto van 5k meer soms per maand gunstiger uit vallen.

Comment

Gaat op cataloguswaarde zijn schat ik zo in.

Megane ook zeker optie.

Ex30 al eens bekeken maar toch erg duur voor het gebodene vind ik.

Comment

Als je er gevoelig aan bent….id3 staat mooi naast id4, persoonlijk heb ik zo wel een (belachelijke inow) boon voor merkenfamilies

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

Tja, gewoon een paar goed uitgeruste auto's indienen en vragen of dat in het budget kan.
          Je zal verwonderd zijn wat voor kortingen een leasemaatschappij krijgt, en wat dat in de maandprijs kan doen.

Eigenlijk is het toch gek dat je auto's op catalogusprijs gaat kiezen als de maandprijs soms veel lager of hoger is.
          Ik heb al rare dingen gezien wat dat betreft. Een A4 van 5k meer dan een Passat die per maand goedkoper was met gelijkaardige uitrusting.
          Of een Mercedes die per maand een pak goedkoper uit viel dan een Volvo met catalogusprijs die 10k hoger was.

Bij mijn zoon was een iD3 duurder dan een iD4....

Comment

Intussen wel geleerd dat het gevoel mdmm de uiteindelijke keuze zelf heeft gemaakt het allerbelangrijkste is

Happy wife…happy…

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              Als je er gevoelig aan bent….id3 staat mooi naast id4, persoonlijk heb ik zo wel een (belachelijke inow) boon voor merkenfamilies

Idem hier eigenlijk. En zij wil ook nog eens een witte

Comment

Ik zou voor een EV zeker langsgaan bij Kia en/of Hyundai en bij Renault, maar die staan al op jouw lijst zie ik.
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Ik denk dat de keuze al gemaakt is voor de id3.

In de Arona heeft ze nu zo'n aftermarket lederen interieur wat we destijds via Seat konden bestellen voor 1500€. Als dit bij de id 3 ook kan zal het wsl een witte worden met cognac interieur.

Mijn vrouw heeft een hekel aan het leren van multimedia systemen ed dus ze vond het geweldig dat de id3 hetzelfde heeft als mijn id4

Comment

Smart Blogs eens gaan bekijken en vooral proefrijden

Comment

Dan zou ik voor de Cupra Born gaan, (bijna) dezelfde auto, maar ik vind die gewoon mooier.
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Dat vond ik zelf ook. Bovendien heb je die momenteel met de 77kw batterij aan dezelfde prijs als de id3 met de 58kw...
                        ook meteen alcantara sportzetels op de business versie. Een koopje naar EV normen als je het mij vraagt.

Maar de koperen accenten vindt mijn vrouw maar niets en uiteindelijk heeft ze die grote batterij ook absoluut niet nodig (amper 7k/jaar gedaan met haar huidige). de cupra ziet er eigenlijk echt wel beetje een boy toy uit ook natuurlijk. Totaal niet haar stijl.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                          Dat vond ik zelf ook. Bovendien heb je die momenteel met de 77kw batterij aan dezelfde prijs als de id3 met de 58kw...
                          ook meteen alcantara sportzetels op de business versie. Een koopje naar EV normen als je het mij vraagt.

Maar de koperen accenten vindt mijn vrouw maar niets en uiteindelijk heeft ze die grote batterij ook absoluut niet nodig (amper 7k/jaar gedaan met haar huidige). de cupra ziet er eigenlijk echt wel beetje een boy toy uit ook natuurlijk. Totaal niet haar stijl.
                          Je vat het goed samen
                          Je kan bestellen.
                          Id3 vind ik zelf ook wel heel mooi met de juiste opties.
                          Ik zou die ook wel willen als 2de auto

Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk

Comment

Bestelling is gevallen.
                            Witte pro performance business 58kw
                            Style interieur (Heerlijke alcantara sportzetels , waar ik zelf jaloers op ben)

Comment

Nog kleine aanpassing naar all weather banden.

Twijfelen nog om daarbij de standaard velg te laten liggen of om de optionele 19" te pakken die bijdiW hiervoor voorzien wordt.
                              Any thoughts?

Comment

Foto's van?

Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk

Comment

Heb er geen fatsoenlijke foto's van gevonden maar het zijn uiteindelijk toch de standaard velgen geworden. De 19" geven weinig meerwaarde en mss net iets minder comfort ook.

Comment

Goeie keuze !

Comment

Working...
                                    X