Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wachten met leasing tot aan het autosalon?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wachten met leasing tot aan het autosalon?

Hallo, na vele jaren hier meegelezen te hebben, heb ik nu ook een vraag.
    Ik kan ook op mijn nieuwe job een auto leasen wat ook nieuw voor mij is.
    Loont het de moeite te wachten met leasen tot aan het autosalon voor extra kortingen? Weet ook niet of dit voor leasing geld?
    Maar volgend jaar komt er wel waarschijnlijk nieuwe belastingen/taksen voor elektrische auto´s ... wat mss de leaseprijs hoger maakt?
    Alvast bedankt

Met de hele EV historie is het allemaal een beetje dubbel geworden.
    Momenteel kan je sowieso al goede zaken doen omdat er veel EV stockwagens staan.
    Mijn dochter geeft onlangs een I4 besteld maar kon ook een full option ev6 krijgen die direct leverbaar was voor hetzelfde budget.

Comment

Heb zelf nog geen testrit gemaakt, de BMW iX1 en de Volvo EC40 staan voorlopig op mijn lijstje

Comment

Hier bollen ze allebei. Persoonlijk vind ik de ec40 de mooiere van de 2. Bij de bmw moet je al het m pack hebben om er een beetje fatsoenlijk uit te zien naar mijn mening.
        Multimedia systeem in de Volvo is ook echt top qua connectie.

Comment

Zij hebben ze beide

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

Het is de IX1 geworden en nu is het wachten tot april.
            Beide auto´s waren zeer aangenaam voor mee te rijden. De BMW iets harder afgeveerd maar wel zuiniger in verbruik dan de Volvo. En idd de BMW heeft om er wat fatsoenlijk uit zien een M pack nodig, maar ik ben er al content mee zonder ... luxeproblemen.
            Last edited by Spiff; 1 Week Geleden.

Comment

Proficiat. Zal sowieso geen slechte keuze zijn. EVs rijden allemaal wel ok ook.

Comment

Working...
              X