hoi,
sta me toe even de vraag hier te stellen, zag ze nog niet echt voorbijkomen.
stel je verandert van werkgever en je krijgt de keuze tussen een bedrijfswagen (uiteraard elektrisch) type bmw ix3/MB eqb of mobiliteitsbudget,
wat zou je dan kiezen en waarom?
ik zag heel wat info op | Mobiliteitsbudget maar heb nog tal van vragen:
- als je mobiliteitsbudget neemt vervalt dan je recht op een laadpas?
- als je zelf een wagen financiert met het mobiliteitsbudget, wie is dan de eigenaar?
in se is voor mij het merk auto niet echt belangrijk en al zeker niet hoe duur/groot deze is voor mij, dus kan tevreden zijn met een kleinere ev zoals kia ev3, skoda elroq of een benzine wagen (al mag dat niet meer denk ik?).
maar wanneer is een mobiliteitsbudget interessant en wanneer niet?
+ wat als de regering beslist dit te hervormen?
zijn er mensen die al werken met een mobiliteitsbudget hier?
bedankt alvast voor de input en als het niet hoort, dan lees ik het wel
sta me toe even de vraag hier te stellen, zag ze nog niet echt voorbijkomen.
stel je verandert van werkgever en je krijgt de keuze tussen een bedrijfswagen (uiteraard elektrisch) type bmw ix3/MB eqb of mobiliteitsbudget,
wat zou je dan kiezen en waarom?
ik zag heel wat info op | Mobiliteitsbudget maar heb nog tal van vragen:
- als je mobiliteitsbudget neemt vervalt dan je recht op een laadpas?
- als je zelf een wagen financiert met het mobiliteitsbudget, wie is dan de eigenaar?
in se is voor mij het merk auto niet echt belangrijk en al zeker niet hoe duur/groot deze is voor mij, dus kan tevreden zijn met een kleinere ev zoals kia ev3, skoda elroq of een benzine wagen (al mag dat niet meer denk ik?).
maar wanneer is een mobiliteitsbudget interessant en wanneer niet?
+ wat als de regering beslist dit te hervormen?
zijn er mensen die al werken met een mobiliteitsbudget hier?
bedankt alvast voor de input en als het niet hoort, dan lees ik het wel
Comment