Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E92 335d - monogram erop of eraf

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW E92 335d - monogram erop of eraf

Naar aanleiding van mijn auto-topic ...

Nog 55 dagen en m'n BMW 3 coupé 335d wordt afgeleverd. Er is één klein stom ding waar ik aan blijf twijfelen. Laat je de type aanduiding op de koffer, of de type aanduiding eraf?

Eerst had ik de wagen besteld zonder. Tenslotte niemand heeft zaken wat er onder de kap zit. Enkel de kenners weten door de L/R uitlaat dat het een 335x betreft. Langs de andere kant, de letters eraf ... niemand verwacht een 335d en kan soms wel leuk zijn

Sommige mensen vinden geen logo's clean. Toen vorige week m'n ouders hun nieuwe zwarte ML 320CDI lieten zien was de type aanduiding eigenlijk heel schoon. Het brak de zwarte kont met schoon fonkelende chroméen letterkes. Dat was ook de reden dat ik naar m'n dealer heb gebeld voor de letteraanduiding.

Ik weet het niet meer ... wat zou jij doen?
    Ik zou zeggen ik voeg foto's toe, maar daar ik geen coupé konten vind, in het zwart, met M-pakket ... laat ik het maar
    112
    Ja! Monogram erop!
    30,36%
    34
    Nee! Monogram eraf!
    69,64%
    78
    Last edited by Catscratch; 21/03/2007, 08:19.
    Porsche 997 S

Eraf!!

Comment

Eraf !! Zoals al gezegd, iemand die een beetje op de hoogte is weet dat het een 335 is

Als je achteraf toch niet tevreden zou zijn met de letters kan je ze er altijd nog laten opzetten zonder enig probleem, terwijl je omgekeerd wel nog sporen zou kunnen overhebben.
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Eraf .
        Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
        VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Een cleane poep is zoveel mooier

Comment

Ja zeker op een versie met sportpakket. Sport en d ...

Comment

Erop laten en later zien wat je er zelf van vindt...
              Vind je het mooi dan laat je het hangen en anders verwijder je het

Comment

de d vervangen door een i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                  Sommige mensen vinden geen logo's clean. Toen vorige week m'n ouders hun nieuwe zwarte ML 320CDI lieten zien was de type aanduiding eigenlijk heel schoon. Het brak de zwarte kont met schoon fonkelende chroméen letterkes. Dat was ook de reden dat ik naar m'n dealer heb gebeld voor de letteraanduiding.
                  Dat vind ik nu eens echt lelijk op die nieuwe benzen...

ML 320 CDI langs links, in het midden de ster, en rechts 4-matic

Das té veel

Comment

Eraf...
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Dat vind ik nu eens echt lelijk op die nieuwe benzen...

ML 320 CDI langs links, in het midden de ster, en rechts 4-matic

Das té veel
                      En vroeger had je nog : CLK 200 - ster- Kompressor

Comment

Eraf, dan hoef je je minder te schamen dat het een 335d is ipv een 335i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten

bwa schamen om met een 335d rond te rijden tegenwoordig...
                          Monogram eraf btw!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                            Ik vraag me af waarom ik mij zou moeten schamen met een 335d tov een 335i? Ik heb beiden geprobeerd en het is de diesel geworden. Ik ben een koppelhoer en dat ontbreekt voor mij in de 335i tov de 335d.

En nu graag terug ontopic
                            Porsche 997 S

Comment

Ik vind het altijd leuk te weten achter wat ik rij. In dit geval d of i. Ik denk overigens dat er evenveel 335d als 335i s zullen verkocht worden...
                              Extra chroom is ook waar alhoewel op je sportpakket is er al niet veel chroom meer
                              Wees fier op uwen dieselstoof! Dus erop!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
                                En vroeger had je nog : CLK 200 - ster- Kompressor
                                Dat valt ook nog mee.

en de ML 320 - ster - CDI versies ook. maar die nieuwe (denk sinds MY2007) slaan echt nergens op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                                  Ik vraag me af waarom ik mij zou moeten schamen met een 335d tov een 335i? Ik heb beiden geprobeerd en het is de diesel geworden. Ik ben een koppelhoer en dat ontbreekt voor mij in de 335i tov de 335d.

En nu graag terug ontopic

Was je maar aan 't plagen On topic : in feite vind ik dit een geweldige onbenulligheid, het zou mij persoonlijk niet kunnen schelen of het erop hangt of niet. Doe gewoon wat je het mooiste of beste lijkt !

Trouwens off topic : ik kan begrijpen dat je diesel verkiest owv koppel en verbruik, maar de 335i geeft toch wel meer rijplezier hoor, alleen al die sound... trouwens doet de 335i niet veel onder qua koppel.

Comment

Ik zou het er ook moeilijk mee hebben. Met letters wordt de al te cleane poep van de E92 een beetje gebroken, maar zonder is hij natuurlijk discreter. Nu ja, discreet ...
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
                                      Een cleane poep is zoveel mooier
                                      zij maar zeker

Comment

Weg met die aanduiding!
                                        2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                                        2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

Working...
                                        X