Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gekleefd, en zonder enig spoor te verwijderen. BMW boort écht geen gaten in de koetswerken om het monogram te bevestigen, hoor.
Tiens, de ma van ne maat van mij heeft een 318d (zelfde model als de jouwe) en toen konden ze dat (gratis) kiezen in de optielijst om geen type aanduiding te hebben achteraan. Moest van het fabriek uit want ze zouden vastgezet worden met "pennekes". Dan hebben ze daar in de garage uit hun nek liggen kletsen... .
Gekleefd, en zonder enig spoor te verwijderen. BMW boort écht geen gaten in de koetswerken om het monogram te bevestigen, hoor.
Gezien deze niet aan elkaar vast zitten. Dus de "3" "3" "5" "d"
Hoe zetten ze die zo mooi gelijk en recht? Want weet mij te herinneren dat bij de eerste productiejaren van de Z3 het wel eens opviel dat beide niet recht stonden, maar toch ook van elkaar waren
Leftlane doet er +/- 70.000 km op een jaar met nen RS6.
Het gemiddelde belg kan geen RS6 kopen, laat staan zoveel km's bollen met een benzine..Als je zo een wagen koopt heb je normaal gezien ook wel het geld om hem te onderhouden..
Tiens, de ma van ne maat van mij heeft een 318d (zelfde model als de jouwe) en toen konden ze dat (gratis) kiezen in de optielijst om geen type aanduiding te hebben achteraan. Moest van het fabriek uit want ze zouden vastgezet worden met "pennekes". Dan hebben ze daar in de garage uit hun nek liggen kletsen... .
Hier zijn toch al mensen die het verwijderd hebben en geen pennekes gezien hebben hoor
Het gemiddelde belg kan geen RS6 kopen, laat staan zoveel km's bollen met een benzine..Als je zo een wagen koopt heb je normaal gezien ook wel het geld om hem te onderhouden..
Weet ik wel... Maar toch vind ik het zalig van hem.
Gezien deze niet aan elkaar vast zitten. Dus de "3" "3" "5" "d"
Hoe zetten ze die zo mooi gelijk en recht? Want weet mij te herinneren dat bij de eerste productiejaren van de Z3 het wel eens opviel dat beide niet recht stonden, maar toch ook van elkaar waren
Tiens, de ma van ne maat van mij heeft een 318d (zelfde model als de jouwe) en toen konden ze dat (gratis) kiezen in de optielijst om geen type aanduiding te hebben achteraan. Moest van het fabriek uit want ze zouden vastgezet worden met "pennekes". Dan hebben ze daar in de garage uit hun nek liggen kletsen... .
Tiens, de ma van ne maat van mij heeft een 318d (zelfde model als de jouwe) en toen konden ze dat (gratis) kiezen in de optielijst om geen type aanduiding te hebben achteraan. Moest van het fabriek uit want ze zouden vastgezet worden met "pennekes". Dan hebben ze daar in de garage uit hun nek liggen kletsen... .
Dat hebben ze inderdaad, dan. De monogrammetjes zijn gekleefd.
Nope, die monogrammen worden ingekocht als reeds gemaakte combinaties, de letters en cijfers hangen aan elkaar af-fabriek en komen dan zo bij der verdelers terecht.
Het gemiddelde belg kan geen RS6 kopen, laat staan zoveel km's bollen met een benzine..Als je zo een wagen koopt heb je normaal gezien ook wel het geld om hem te onderhouden..
Hetzelfde zou eigenlijk ook moeten gelden voor een +€50.000 BMW...
Ik zou ze eraf laten, beetje wolf in schaapskleren
Wat je ook kan doen is een 335d bestellen zonder type-aanduiding en er naderhand 320d laten opzetten.
Ik zou een eigenaar van een 330d eens willen zien kijken als 'm bij een sprint aan de rooi lichten door een 320d wordt afgedroogd...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Ik ga volgende week mijn 118d bestellen en ik weet het eigenlijk ook nie of ik hem met of zonder monogram moet bestellen Dat zo'n luttelig ding tot zo'n moeilijke keuze kan lijden hé Maar eigenlijk zou het me niet storen moest het er toch opplakken. Erop dus maar gestemd
Comment