Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gumball en konsoorten...pro of tegen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Aha, dáármee houdt gij u onledig tussen het forummen door.
    Tja, de boog kan niet altijd gespannen staan, hé.
    (er is precies weinig volk in de bank ook?)

Comment

• Als ik lokettenwerk doe, of online dossiers zit samen te stellen, dan is 't forum maar een ALT+TAB'je verwijderd. En discussies zoals deze hier vind ik zéér leuk, dus jah... Ik ben nu gesloten trouwens, en heb m'n ganse middagpauze opgepeuzeld met dees discussie.

'k ben weg! De baan roept en ik heb deze week nog geen snelheidslimieten overtreden!!

Comment

'k ben weg! De baan roept en ik heb deze week nog geen snelheidslimieten overtreden!!
        Hasta la vista baby.

(enige gelijkenis met het nieuwe stomme OS van MS is puur toevalig)

Comment

• Fucking hell, eventjes om brood en al pak bij te lezen

Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
          Meen je dat, Cyr? Kan geloven dat dat frustrerend is. Ik maak echter het omgekeerde mee. In totaal een 9 tal vacatures aangeschreven. 8 hebben positief geantwoord, eentje is gestopt wegens "overgekwalificeerd". De 7 andere lopen door. De enige die niet geantwoord heeft, was een vacature waar uitdrukkelijk bij stond : "geen pas afgestudeerden", maar 'k heb toch geprobeerd. Als ze dan niet reageren, neem ik het hen niet kwalijk, 'k heb het zelf gezocht. (maar ze mogen gerust nog een telefoontje van mij verwachten om nogmaals te proberen. )

Soit, ik kan niet klagen.

Met de rest van de discussie, moei ik mij niet, 't is gewoon leuk om volgen.
          Jeps, geen zever.
          Nu ben ik vol ongeduld aan het wachten op vacature van redacteur, normaal moeten die me deze week contacteren, en anders bel ik hen vrijdag of donderdag.

Jij kan niet klagen inderdaad. En zie je ook eentje zitten? (soit geheel off topic)

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Ey Cyr, dat zeg ik niet hè , ik wil er gewoon op wijzen dat er ALTIJD werk te vinden is, maar dat je je soms ook een beetje moet aanpassen. Niet jij alleen, iedereen. 't Is niet altijd onmiddellijk prijs, de meeste succesvolle mensen hebben in de eerste 15 jaar van hun carrière meer dan 4 keer van job gewisseld. Ze zoeken ervaring, wel doe ze op, ook al is het ergens anders!

En een beetje te vaak vind ik (gestoeld op mijn eigen ervaringen, ik vind 't dus zéér makkelijk om werk te vinden) het argument "ik heb al zoveel gesolliciteerd maar er komt niks uit de bus, dus er is iets mis met de maatschappij" een beetje te gemakkelijk. Maar ik wil geenszins jou viseren daarmee, 't is gewoon een algemene vaststelling.
          Jeps, ben ik me maar al te goed van bewust.
          Het enige nadeel is dat je toch beetje moet opletten met welke job je wil doen als je een toekomst in de journalistiek niet volledig wil hypothekeren. Trouwens jobhopping zorgt voor een toename van ongeveer 8% op je loon, daarmee is die ervaring van de afgelopen maanden in Amsterdam ook wel leuk meegenomen.

En ik zoek geenszins excuses in de maatschappij of de politiek. Wel zou ik het leuk vinden als ze ook daadwerkelijk opnieuw 260.000 nieuwe jobs beloven, ze misschien eens een eenvoudig regeltje zouden kunnen uitvinden die de werkgevers verplichten verder te communiceren.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Laat je niet afschrikken door die vereiste werkervaring. Les 1 bij 'n cursus of voordracht "Leren solliciteren" : wat wordt gevraagd = het droomscenario, jij moet jezelf kunnen verkopen als voldoende competent voor die job.

Ik snap niet dat zoveel mensen daar zo over struikelen.
          Struikel ik totaal niet over, integendeel. Ik probeer dat argument altijd zo goed mogelijk in mijn voordeel te draaien: "Mijn beperkte ervaring compenseer ik met enthousiasme en ik ben nog niet gebrainwashed ahw door andere werkwijzes."

Soit, ik doe aardig verder en het lukt vroeg of laat wel.
          Het is in oktober ook gelukt, en nu kan ik nog combineren met freelancewerk!

Comment

• Ach, ik heb daar allemaal geen last van, ik krijg alles in de schoot geworpen van de mama en de papa, ik heb niks werkervaring enzo, ik voer eigenlijk geen klap uit...

Oh ja, ik heb ook een dikke bak gekregen waar ik overigens echt NIKS voor heb moeten doen. Had ik trouwens al gezegd dat ik daar eigenlijk helemaal niet tevreden mee ben? Ik wil graag iets duurder, om dan in de gumball met al mijn andere (overigens stinkend rijke) vrienden de auto's wat te showen in liefst arme landen. Boetes, die betaal ik gewoon, en ochja, al rij je eens een gewone man aan, daar kraait toch geen haan naar. Who cares.

Zo da's genoeg sarcasme voor vandaag

Comment

• Pfff, waarom verkloot je het nu met een zinneke?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                Pfff, waarom verkloot je het nu met een zinneke?

Ik wou xit eerst even laten hopen van :"jaaaaaa nu heb ik er 1"

Comment

Pfff, waarom verkloot je het nu met een zinneke?

Mijn vrouwtje haar troetelnaam is "zinneke".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Ik wou xit eerst even laten hopen van :"jaaaaaa nu heb ik er 1"
                    Zie ik er zo dom uit?

Euh... laat maar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                      Zie ik er zo dom uit?

Euh... laat maar.

Comment

Zelfspot is het begin van de wijsheid.

Oef.

Comment

Ach, ik heb daar allemaal geen last van, ik krijg alles in de schoot geworpen van de mama en de papa, ik heb niks werkervaring enzo, ik voer eigenlijk geen klap uit...

Oh ja, ik heb ook een dikke bak gekregen waar ik overigens echt NIKS voor heb moeten doen. Had ik trouwens al gezegd dat ik daar eigenlijk helemaal niet tevreden mee ben? Ik wil graag iets duurder, om dan in de gumball met al mijn andere (overigens stinkend rijke) vrienden de auto's wat te showen in liefst arme landen. Boetes, die betaal ik gewoon, en ochja, al rij je eens een gewone man aan, daar kraait toch geen haan naar. Who cares.

Ik wist het!!!!

Quotes aanpassen = fun

Comment

• Soit...even ontopic: ik ben dus voor de gumball

edit: of wat had je van zo'n rijkeluiszoontje verwacht

Comment

• Ge zijt ne Gumball-zwartrijder gij! Meedoen niet vanaf de start maar vanaf de eerste parking langs de autostrade.

Allemaal om die entry fee niet te moeten betalen. Gierigaard!!

Comment

Jeps, geen zever.
                                Nu ben ik vol ongeduld aan het wachten op vacature van redacteur, normaal moeten die me deze week contacteren, en anders bel ik hen vrijdag of donderdag.

Jij kan niet klagen inderdaad. En zie je ook eentje zitten? (soit geheel off topic)
                                Awel eigenlijk allemaal... 'k Heb nog geen enkel dossier verzonden voor een vacature die niet compleet mijn gedacht is, daarvoor is't nu nog te vroeg.
                                BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

Ge zijt ne Gumball-zwartrijder gij! Meedoen niet vanaf de start maar vanaf de eerste parking langs de autostrade.

Allemaal om die entry fee niet te moeten betalen. Gierigaard!!

Tja, ik heb niet voor niets een Nederlands paspoort

Comment

• vuilen hollander

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
                                      Awel eigenlijk allemaal... 'k Heb nog geen enkel dossier verzonden voor een vacature die niet compleet mijn gedacht is, daarvoor is't nu nog te vroeg.

Ik deed dat ook in het begin.
                                      Nu is dat al een pak minder. Nu zelf in de richting van evenementenbureau's aan het zoeken. Jonge, actieve en enthousiaste mensen zoeken die dikwijls... Jammer genoeg krijg je daar ook geen antwoord (wel leesbevestiging)

Arghhhhhhh.... Soit, stuurt nog eentje nu naar Toyota

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                                        vuilen hollander
                                        Ik dacht het niet. Wax-it heeft z'n ding mogen doen met 'm (ik bedoel dus met sponsjes en zo), dus proper zal 'ie wel gestaan hebben.

Comment

• Altijd dezelfde discussie tussen "rijk" en "arm"...
                                          Leer eens relativeren! We behoren tot de beste landen waar je kan leven.

Comment

Working...
                                          X