Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gumball en konsoorten...pro of tegen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
    Ben ik een regeltjesstaarder?

Ik vind van mezelf dat dat niet echt het geval is, maar goed. Alleen voor het werk ben ik wel iets stricter.
    Jij bent dan ook een man van 't veld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
      Bwaa, er gewoon niet meer aan beginnen en iets anders gaan doen is ook een oplossing!
      Nope, not an option, al moet ik toegeven dat ik het niet geweldig graag doe, het formalistische gehalte van het hele gedoe hangt m'n keel wat uit, mocht ik opnieuw kiezen, ik ging voor TEW, maar ja, even doorbijten he...

Alleszins chapeau voor uw reeds afgelegde weg!

Comment

• Ben er om één reden tegen, en dat is dat er te veel roekeloze chauffeurs meedoen ... Hard rijden zou ik zelfs aanmoedigen, maar wel op een verantwoorde manier ... Ze brengen teveel andere mensen in gevaar zonder hier zelf iets om te geven en dat stoort mij, voor de rest heb ik er geen problemen mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Nope, not an option, al moet ik toegeven dat ik het niet geweldig graag doe, het formalistische gehalte van het hele gedoe hangt m'n keel wat uit, mocht ik opnieuw kiezen, ik ging voor TEW, maar ja, even doorbijten he...
          Dan heb ik één tip voor u: doe master fiscaliteit bij! Je zal ervoor beloond worden! (Ofwel iets bedrijfseconomisch, maar dan geraak je weer verstrikt in het formalisme )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Boek staatsrecht ingeslikt?
            Precies

Ik krijg er gewoon schrik van...

Hoewel er met dat van de neo-nazi's een speciaal geval is en daar uitzonderingen op bestaan.

On topic: Veel zal toch afhangen van de sponsors volgend jaar denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
              Dan heb ik één tip voor u: doe master fiscaliteit bij! Je zal ervoor beloond worden! (Ofwel iets bedrijfseconomisch, maar dan geraak je weer verstrikt in het formalisme )
              Thanks, je bent precies niet de enige die me dat voorstelt, ik ga die tip eens zeer ernstig beginnen nemen! Thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Nog "I want YOU for the belgian army"-tekstjes opgesteld?
                Ja, maar meer specifiek: job descriptions.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                  Ja, maar meer specifiek: job descriptions.
                  Ik wou een mopje maken over de vacature "schietdoel" met als vereisten 'Waals, werkloos' en zo, maar 'k ga 't niet doen.

Comment

Ik wou een mopje maken over de vacature "schietdoel" met als vereisten 'Waals, werkloos' en zo, maar 'k ga 't niet doen.
                    Ik ben een voorvechter van vrije meningsuiting, dus doe maar hoor.

Comment

En dan komt Dégio solliciteren zeker.

Comment

• de vraag is 'gumball : ja of neen'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                          de vraag is 'gumball : ja of neen'
                          Neen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten
                            Neen.
                            Kort en bondig.
                            Nice.

Comment

• Kben nog altijd voor de Gumball. Maar dat er een dodelijk ongeval gebeurd is daar verschiet ik wel echt niet van.
                              En wat sommige hier zeggen van , zoals de Gumball u is ben ik er tegen.. das echt zever. Tis al van in het begin zo.
                              Dat de organisatie in het reglement zet dat het niet om de 1ste plaats te doen is en dat ze zich aan de snelheid moeten houden is wel slim natuurlijk, anders was dit wss al na de 1ste keer verboden.
                              Er zitten er enkele tussen die het doen om het Gumball gebeuren te ervaren ( zoals die gasten met ulder VW-buske, limo, creamkarreken en zo zijn der nog een aantal ) maar "wilde gok" zou dat 10% uitmaken van het deelnemersveld?
                              Het grootste deel hebben de nieuwste Porsches, Ferrari's, Lambo's, Jaguars, .. en nog exclusievere super sportwagens.
                              Dus zet die samen , ja da weet zelfs ne kleine van 5 jaar dat die hun niet aan de toegelaten snelheid gaan houden..
                              En de meesten die kunne ook wel goed rijden wss, maar zware ongevallen zijn er de vorige jaren ook gebeurd.

Kherinner mij nog beelden van stuk of 3 jaar geleden en toen reden ze tege mss 180 op de pechstrook de fille voorbij , iedereen weet ook dat er alf van tijd da es ene beu is dan mensen op de pechstrook de fille voorbij rijden en die zetten ulder dan half op da vak, dusja als da toen juist ene doet dan isda ook een dodelijk ongeval. Kdenk dat het "geluk" een beetje op was van de vorige jaren..

Maar al bij al ben ik er voor. Want als ik dan een Flor Conixck er over bezig hoor, daar heb ik veel meer problemen mee..
                              Maar om te zeggen, de deelnemers moeten maar genoeg verstand hebben, hmm, da vind ik wel iets te naief.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                DOH ^^

Ken je wel het verschil tussen een race en een rally?

^^ DOH
                                Wel beste Maxim, gelukkig heb ik jouw exuberante taalkennis nog, want anders had ik eeuwig in het ongewisse gebleven over deze ongelooflijk belangrijke woordenverwisseling... DOH!
                                Race of rally, het komt op hetzelfde neer, raar dat dat je niet was opgevallen^^

Comment

• Neen, tegen. Ze moesten de hardrijders die (veel) te hard en als zotten rijden tijdelijk opsluiten tot na het evenement. Als geld geen rol speelt, dan maar de tralies. En @gta wet is wet en niet altijd alleen maar guidelines.

Het probleem van die gumball race is niet dat er samen gereden wordt en met dure en exclusieve auto's, het probleem is dat ook de organisatie (zij het indirect) verantwoordelijk is voor het onverantwoord rijden, en dit door het ritme en afstanden tussen de geboekte hotels zo hoog te maken. Het dus verbieden is op deze grond moeilijk idd. maar erg streng optreden kan wel imo, zodat je het praktisch als overheid kan boycotten.

Ik vind het een decadent verhaal en het verpest het imago van de verantwoordelijke autoliefhebber...

(waarmee ik niet gezegd wil hebben, dat ik me zelf altijd keurig aan de (verkeers)wet houd , maar gepakt is gepakt.)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freak Bekijk Berichten
                                    Ik vind het een decadent verhaal en het verpest het imago van de verantwoordelijke autoliefhebber...
                                    jup, dat vind ik ook...heel dat gedoe is nefast voor het imago van de auto, of zoiets
                                    (ik krijg ni goed getypt wat ik wil zeggen )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      jup, dat vind ik ook...heel dat gedoe is nefast voor het imago van de auto, of zoiets
                                      (ik krijg ni goed getypt wat ik wil zeggen )
                                      Ge wilt denk ik zeggen : nie iedereen dat met nen sportieve auto rijdt is nen onverantwoordelijke chauffeur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk Berichten
                                        Wel beste Maxim, gelukkig heb ik jouw exuberante taalkennis nog, want anders had ik eeuwig in het ongewisse gebleven over deze ongelooflijk belangrijke woordenverwisseling... DOH!
                                        Race of rally, het komt op hetzelfde neer, raar dat dat je niet was opgevallen^^

Een race en een rally zijn evenzeer hetzelfde als een prima ballerina en een zeekoe dat zijn. Niet dus.
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Contra...

Comment

Working...
                                          X