Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gumball en konsoorten...pro of tegen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
    Ge wilt denk ik zeggen : nie iedereen dat met nen sportieve auto rijdt is nen onverantwoordelijke chauffeur
    nieje ni echt
    dat die race het algemene imago van de auto naar beneden haalt

Comment

• Ik ben niet tegen de Gumball wel tegen het rijgedrag van enkele individuen. Hoe sommige "lefgozer" andere voertuigen op een compleet onverantwoorde manier inhalen grenst aan het absurde. Vroeg of hoe laat moesten hier ongelukken van komen.

Ik heb afgelopen maand ontzetten genoten van de ferrari doortocht door ons land. Er werd niet bepaald langzaam gereden maar wel verantwoord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
        Een race en een rally zijn evenzeer hetzelfde als een prima ballerina en een zeekoe dat zijn. Niet dus.
        Waarmee ik dus bedoelde dat mijn argumenten op hetzelfde neer komen, tis van niet willen begrijpen zie ik^^

Comment

• voor !

ik zie graag al die sportwagens en al die show dat daar rondhangt....

alleen jammer van dat vluchtmisdrijf en de doofpotoperatie.

Comment

• 200 % tegen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
              200 % tegen!
              300%.
              Beat that.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                300%.
                Beat that.

Gij moet in alles overdrijven.
                Ik ben 66 % tegen.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Nog een argument pro:

Zonder races, rally's, rondritten (of hoe jullie het ook noemen) stond de autotechniek nooit zover als nu!

Comment

• en zonder oorlog geen vliegtuigen
                    ben je pro oorlog ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      en zonder oorlog geen vliegtuigen
                      ben je pro oorlog ?

Comment

ben je pro oorlog ?
                        Zo kan je alles erbij betrekken...

Maar oorlogen kan je niet tegenhouden, net als races, rally's of rondritten.
                        En het naïef om zo zwart-wit te denken!

Comment

ben je pro oorlog ?

Toch wel een redelijk belachelijke redenering van Revel.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk Berichten
                            Wel beste Maxim, gelukkig heb ik jouw exuberante taalkennis nog, want anders had ik eeuwig in het ongewisse gebleven over deze ongelooflijk belangrijke woordenverwisseling... DOH!
                            Race of rally, het komt op hetzelfde neer, raar dat dat je niet was opgevallen^^
                            ^^ Komt niet op het zelfde neer é. Meer zelfs, het heeft niks met elkaar te zien.

^^

Oja, 't is MaximE ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                              Zo kan je alles erbij betrekken...

Maar oorlogen kan je niet tegenhouden, net als races, rally's of rondritten.
                              En het naïef om zo zwart-wit te denken!

Zonder rally's op openbare wegen, zoals de Gumball, stond de autotechniek exact even ver als nu. Races zijn natuurlijk wel min of meer nodig, maar ik zie niet goed in wat dat met de Gumball te maken heeft.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten

maar hij heeft wél gelijk

Comment

Zeker niet! Denk er maar eens over na...

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                  Zonder rally's op openbare wegen, zoals de Gumball, stond de autotechniek exact even ver als nu. Races zijn natuurlijk wel min of meer nodig, maar ik zie niet goed in wat dat met de Gumball te maken heeft.
                                  Alles is begonnen met races! Alle ontwikkeling is gebeurd in races.

Zonder races reden we nu rond met lichtjes verbeterde en luxueuze Ford T's...

Comment

Niks van, 'ie heeft 100% gelijk.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    maar hij heeft wél gelijk
                                    Zo is het.

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                    Zonder rally's op openbare wegen, zoals de Gumball, stond de autotechniek exact even ver als nu.
                                    On the contrary...

Comment

Hij heeft misschien overschot van gelijk!

Heel veel van alle bestaande technieken in moderne auto's vonden hun oorsprong in competitiewagens...

Comment

• De Gumball heeft toch helemaal niets met auto-ontwikkeling te maken. Dat is gewoon een showevenement. Alles wat men in de Gumball kan onderzoeken aan wagens, kan men ook op andere manieren. Bv. door het ontleden van andere ongelukken, het rijden op afgesloten parcours e.d.m.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                          Hij heeft misschien overschot van gelijk!

Heel veel van alle bestaande technieken in moderne auto's vonden hun oorsprong in competitiewagens...

En nu noem jij de Gumball een competitie?
                                          Officieel is het dat in ieder geval niet. Natuurlijk doen er een hoop mee om te winnen, maar dat is niet het doel van de rally.
                                          Ik heb het hier specifiek over de Gumball.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X