Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke auto (budget +/- 25.000) met beste inruilwaarde na 3j

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welke auto (budget +/- 25.000) met beste inruilwaarde na 3j

Volgend jaar normaal nieuwen auto. Volgend jaar is nog een jaar, maar als autofan, begin je er toch al van even tevoren over na te denken

Wij hebben geen echte leasings maar contractwagens die we na een goeie 100.000 km moeten verkopen. Dusja, hoe duurder ik em verkoop, hoe meer winst voor mezelf en dus ook om eventueel te investeren in een volgende auto

Maar wat te kiezen? De criteria:

* Hoge inruilwaarde na 3j
    * Sportief uiterlijk
    * Motor moet een diesel zijn. Qua kracht tussen 105 en 136 pk, zeker niet meer
    * 5 deurs zijn
    * Sedan of Break maakt niet uit

Ik heb deze modellen voor ogen:

* Audi A3 Sportback (nieuw model in 2009/2010?)
    * Audi A4 nieuw model (past het binnen budget met weinig opties?)
    * BMW E90 318 (limiet qua budget)
    * Ford Mondeo Clipper (inruilwaarde?)
    * Alfa 159 Break (inruilwaarde? stukken en onderhoud?)

Waarvoor zouden jullie kiezen, uit de lijst of zelf aan te vullen

Als een nieuw model A4 binnen het budget past zou ik daarvoor gaan, dat is zowat de enige in het lijstje die na de drie jaar dat je hem gebruikt hebt nog steeds een "nieuw" model zal zijn en van een merk komt dat zijn waarde redelijk goed behoudt.

En waarom geen Japanner? Die behouden hun waarde ook vrij goed.

Comment

Golf : goed uitgerust (voor die prijs), en bewaart zijn waarde gelijk zot

Een sedan aan die prijs, dan zit je met een niet zo goed uitgeruste wagen, net zoals de meeste broertjes die uit leasingcontracten komen ... veel aanbod -> weinig vraag. Plus het rijdt ook minder aangenaam. Tweemaal verloren.

Edit : A4 ben ik niet zo zeker van, een A4 is een dure Passat, en gegevn mijn bovenste stelling, compleet af te raden, kom nog eens terug als uw budget minstens 30K is

Comment

een VW Jetta, moet je lekker kunnen configureren voor dat budget, eventueel zelfs voor de 2.0tdi gaan ipv de 1.9

Comment

Ik denk dat je met een A4 al over het budget zit (en ik vind de berlines niet mooi, van geen enkele audi trouwens, audi is enkel mooi in breakversie).
          Ik zou dus voor een beter dan standaard uitgeruste A3 Sportback gaan. Dat heb ik toch gedaan Wel een 1.9TDI met 105pk, genoeg voor mensen met een zware voet, die 160 is nu al veel te snel bereikt ...

Comment

Een Golf zou ik zo zeggen, maar aangezien je daar nu mee rijdt, neem je beter éés iets anders. Een jetta is dan eigenlijk ook geen enorme verandering. De huidige A4 zie ik nog steeds graag. Mss tegen dan nog de break in catalogus staat van de oude generatie. De nieuwe zal wellicht beetje te duur zijn, want er bestaan dan nog geen optiepakketten met voordeel denk ik. De A3 of A3 Sportback zie ik eigenlijk het liefst en zit binnen het budget. Bovendien is de inruilwaarde van een Audi torrenhoog ivg met alfa, ford, ... . Mercedes en BMW zou ik niet nemen. Leuke, toffe en zeer goede wagens maar budget is zodanig te klein dat een triestig autotje wordt. Bij audi zal je nog wat ruimte hebben. BMW 1 zal te klein zijn zeker?

Comment

BMW 1 is idd te klein, waarschijnlijk zelfs kleiner dan mijn Golf.

Een Golf neem ik zeker niet, gewoon omdat ik niet 2 keer dezelfde wagen wil. Iedereen wil toch wat afwisseling e EN zoals je zegt Bossche, een Jetta is niet zoveel anders en vind ik eigenlijk niet zo mooi. Vooraan ok, maar vanachter ...

De A3 behoudt zijn waarde idd heel goed, ik heb collega's die al hun A3 van de hand hebben gedaan, einde contract. En die hebben daar goed op gewonnen

Andere meningen?

Comment

Zo weinig reactie? Zo ga ik zeker geen alternatieven vinden

Komaan, meningen alsjeblief

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                  Zo weinig reactie? Zo ga ik zeker geen alternatieven vinden

Komaan, meningen alsjeblief

NIET TWIJFELEN !!! Koop een SUV-mini, een pakweg DODGE KALIBER, een SUV KIA, e.d..

De meesten spuwen op SUV's maar willen er o zo graag één.
                  AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                    NIET TWIJFELEN !!! Koop een SUV-mini, een pakweg DODGE KALIBER, een SUV KIA, e.d..

De meesten spuwen op SUV's maar willen er o zo graag één.
                    jij komt anders ook wel erg volwassen over ;..

Een 159 graag

Comment

Inruilwaarde v/e Alfa

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                        jij komt anders ook wel erg volwassen over ;..

Een 159 graag
                        Ken er twee die k...tsen op hun vrij nieuwe Alfa's.
                        Alhoewel hun prachtige modellen, Alfa heeft zijn reputatie (en terrecht).

SUV heeft de beste inruilwaarde, ongetwijfeld. Meestal wordt zoiets verkocht voor de vrouw als tweede wagen.

Comment

Ken er twee die k...tsen op hun vrij nieuwe Alfa's.
                          Alhoewel hun prachtige modellen, Alfa heeft zijn reputatie (en terrecht).

SUV heeft de beste inruilwaarde, ongetwijfeld. Meestal wordt zoiets verkocht voor de vrouw als tweede wagen.
                          Ik ken er ook die kotsen van een Q7, van horen zeggen he ...

Comment

Dodge Caliber, KIA suv, ... :-)
                            Gij zijt ne komiek zeker! Hoge inruilwaarde :-)

OT: Gezien de hoge inruilwaarde belangrijk is, blijft het lijstje natuurlijk beperkt. Ik denk dat de A3 hier een echte topper zal in zijn.

Een mooi alternatief vind ik hier een V50, al zal dat waarschijnlijk niet "sportief" genoeg zijn.
                            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                            '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                              Ik ken er ook die kotsen van een Q7, van horen zeggen he ...
                              Zijn leugens, nie geloven. Spreek hier niet over een Q7 want mijne boekhouder zegt dat we dan spreken over een ander budjet.

Comment

Zijn leugens, nie geloven. Spreek hier niet over een Q7 want mijne boekhouder zegt dat we dan spreken over een ander budjet.
                                zeg mong, zijt gij nie lang naar school geweest, ge kunt nog niet zonder fouten schrijven, t'is budget, misschien kan uw boekhouder u wat schrijflessen geven, bink

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                                  zeg mong, zijt gij nie lang naar school geweest, ge kunt nog niet zonder fouten schrijven, t'is budget, misschien kan uw boekhouder u wat schrijflessen geven, bink
                                  Inderdaad, Faust.
                                  Ik hou er niet van mezelf te citeren, maar in dit geval lijkt het me meer dan toepasselijk.

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                                  Waarmee nogmaals is bewezen dat er geen oorzakelijk verband is tussen geld en intelligentie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                                    Als gij zo snel kunt klappen als ik kan typen, zijt dan maar gelukkig. Meesterke van mij kl..ten.

Comment

Als gij zo snel kunt klappen als ik kan typen, zijt dan maar gelukkig. Meesterke van mij kl..ten.
                                      Vraagje...
                                      Je spreekt over je schoonzus, ben jij getrouwd of je broer?

Comment

Meesterke van mij kl..ten.
                                        alweer fout! ben geen advocaat

Comment

Working...
                                        X