Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke auto (budget +/- 25.000) met beste inruilwaarde na 3j
BMW fleet geeft tussen 7-14% korting; afhankelijk van de samenstelling van jouw fleet. Samen met de autosalon korting ( voor fleetklanten is de GPS promo nvt), kwam ik op het mooie bedrag van ongeveer 20% korting.
Hoe kom je erbij dat ze tot 14% geven? Verschilt dit van garage tot garage? Of is dat een percentage dat ze pas geven na een tijd (bodemprijs zogezegd) of moet je zoveel wagens per jaar kopen? Dat was toch niet zo bij bmw è? Omdat ze geen bedrijfswagens (lees: bestelwagens) hebben...
Gisteren ben ik prijs gaan laten maken. Hij zei me dat de fleet 7% was, en toen ik thuis kwam telde ik het na, had hij me maar 6% gegeven!!!! Verdoeme!
Als de uiteindelijke prijs wordt geteld, vind ik toch dat ze nog wat extra mogen geven...
Fleet-korting geldt alleen maar als er in het bedrijf al meerdere BMW's/andere auto's rondbollen met een minimum van een x aantal.
Een constructeur, BMW in dit geval, rekent er op dat de wagens in het bedrijf geleased zijn. Dus deze worden binnen een periode van drietal jaar vervangen door een nieuwe. En als die afgeschreven wagens geen BMW's zijn, kunnen de opvolgers dat wel worden.
Ik heb een zwarte genomen, deels omdat mijn deurklinken dan des te meer opvallen.
Congrats met de bestelling van de 118d trouwens, Frigodinges!
Ik heb nog niks besteld Twordt 90% wel een 118d, maar ik twijfel nog tussen Hatch en Sportshatch en nog op het vlak van geluidsinstallatie Eind januari zal ik wel gaan bestellen
Hoe kom je erbij dat ze tot 14% geven? Verschilt dit van garage tot garage? Of is dat een percentage dat ze pas geven na een tijd (bodemprijs zogezegd) of moet je zoveel wagens per jaar kopen? Dat was toch niet zo bij bmw è? Omdat ze geen bedrijfswagens (lees: bestelwagens) hebben...
Gisteren ben ik prijs gaan laten maken. Hij zei me dat de fleet 7% was, en toen ik thuis kwam telde ik het na, had hij me maar 6% gegeven!!!! Verdoeme!
Als de uiteindelijke prijs wordt geteld, vind ik toch dat ze nog wat extra mogen geven...
Als BMW een akkoord heeft met een bedrijf dat ze jaarlijks 10 BMW's gaan afnemen dan wel 100, dan gaat dat zeker schelen op het vlak van korting%
Bovendien geven ze denkik veel meer korting op leasings omdat de leasingmaatschappijen ook mee beslissen wat tijdens een onderhoud mag gebeuren. Er wordt daar vaak meer vervangen dan echt onderhouden heb ik me laten vertellen
Ik heb nog niks besteld Twordt 90% wel een 118d, maar ik twijfel nog tussen Hatch en Sportshatch en nog op het vlak van geluidsinstallatie Eind januari zal ik wel gaan bestellen
Ik zou voor de Sporthatch gaan. Dat is wat anders, ziet er een tik sportiever uit. En waarom 2 deuren naar een achterbank die geen ruimte biedt...
En een witte sporthatch gelijk WC-eend is toch knap è
De geluidsinstallatie...Awel, ik heb in de garage in een 1 LSE gezeten met een hifi-geluidssysteem, dus geen hifi prof (logic 7) en dat was meer als voldoende. Mijn verkoper vind de 1000 euro meerprijs tov het mindere systeem ook niet in verhouding met het verschil in geluid.
Dus dat systeem van 500-600 euro is meer dan genoeg.
Die Hifi Pro zou ik zeker niet nemen. Ik ben aan het twijfelen tussen niks extra bijleggen of 550 €voor die 10 luidsprekers. Ik kom tenslotten van een auto van de VAG groep waar de geluidsinstallatie traditioneel beter is dan in sommige andere merken. In mijn Golf heb ik er trouwens ook 10 steken
Die Hifi Pro zou ik zeker niet nemen. Ik ben aan het twijfelen tussen niks extra bijleggen of 550 €voor die 10 luidsprekers. Ik kom tenslotten van een auto van de VAG groep waar de geluidsinstallatie traditioneel beter is dan in sommige andere merken. In mijn Golf heb ik er trouwens ook 10 steken
Dan zou ik toch zeker voor de 10 boxen gaan. Het is niet enkel de boxen. Het is een zwaardere versterker. En die eend in de garage, daar heb ik even de radio van opgezet. En klinkt toch mooi, vol, zuiver. En heeft een leuke weergave van de bass.
Dan zou ik toch zeker voor de 10 boxen gaan. Het is niet enkel de boxen. Het is een zwaardere versterker. En die eend in de garage, daar heb ik even de radio van opgezet. En klinkt toch mooi, vol, zuiver. En heeft een leuke weergave van de bass.
Ik rijd nu een paar maanden met m'n 118d en ik moet zeggen dat ik het me nog niet beklaagd heb dat ik voor de 5-deurs ben gegaan. Dit vooral om praktische redenen; als je dan tóch eens 2 personen wilt meenemen, is het zoveel makkelijke, plus de ruimte om iets in te leggen, zodat je koffer niet telkens open moet. Eventjes je jas of je laptop op de achterbank en je kan vertrekken. Maar ik moet toegeven: ik vind de 3-deurs ook knapper.
Comment