Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke auto (budget +/- 25.000) met beste inruilwaarde na 3j

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    Is het een Vector of Arc ?

Vector is sport, Arc is luxe. Met de facelift lancering nu kan je het huidig model met een haardige korting krijgen. Lijkt met ecth wel zeer aan te raden.
    Linear, maar met al deze extra's is hij bijna hetzelfde uitgerust als een vector van enkele maanden geleden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
      Op dit ogenblik gaat mijn voorkeur uit naar een A3 Sportback. Voor iets meer dan 26.000€ kan er een Ambition 2.0 tdi 136 pk vanaf met ClimaX pack en nog wa opties. Wel met een korting van 9% maar dat is zeker te doen bij bepaalde garages
      Ziet er niet slecht uit...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
        Ziet er niet slecht uit...
        akkoord, maar ik zou dan toch mikken op een A4 laatstereeks!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
          akkoord, maar ik zou dan toch mikken op een A4 laatstereeks!
          Ja ok, maar ik dacht dat de aankoop pas voor volgend jaar is. En dan is het nieuwe model er al zeker?

Comment

Ja ok, maar ik dacht dat de aankoop pas voor volgend jaar is. En dan is het nieuwe model er al zeker?
            Dat betwijfel ik sterk. Het nieuw model is toch juist uit ?
            AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
              Het nieuw model is toch juist uit ?
              Welk nieuw model?
              Er was enkel een facelift begin 2006.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                Welk nieuw model?
                Er was enkel een facelift begin 2006.
                Nieuwe A4. De facelift dateert van eind 2004/ begin 2005.

Comment

Trouwens nog een ideetje... een nieuwe Tiguan?

Comment

Nieuwe A4. De facelift dateert van eind 2004/ begin 2005.
                    Inderdaad, de facelift is een jaartje vroeger (my mistake, de tijd vliegt)

Ah bon, dus de nieuwe A4 is net uit?
                    Bedankt voor deze scoop.

Comment

Inderdaad, de facelift is een jaartje vroeger (my mistake, de tijd vliegt)
                      Ah bon, dus de nieuwe A4 is net uit?
                      Bedankt voor deze scoop.
                      als ik het A4 thread lees, bemerk ik dat er daar geen eenduidigheid over is wanneer de nieuwe er komt
                      mocht het januari 2008 zijn dan zou dit nieuws toch al meer verspreid zijn (zoals bij de dealers), dacht ik
                      denk persoonlijk meer vo september 2008, maar dat moet je aan Stradge vragen

Comment

als ik het A4 thread lees, bemerk ik dat er daar geen eenduidigheid over is wanneer de nieuwe er komt
                        mocht het januari 2008 zijn dan zou dit nieuws toch al meer verspreid zijn (zoals bij de dealers), dacht ik
                        Ja, maar volgens onze zeer goede vriendin Antonia is 'ie al uit.

Comment

Ja, maar volgens onze zeer goede vriendin Antonia is 'ie al uit.
                          iemand die met een Q7 rijdt, krijgt ook alle nieuwigheden een jaar vroeger

Comment

iemand die met een Q7 rijdt, krijgt ook alle nieuwigheden een jaar vroeger
                            Ik wacht nog altijd op dat topic over die Q7.

Comment

Welke Q7?
                              1991 BMW E30 318is

Comment

denk persoonlijk meer vo september 2008, maar dat moet je aan Stradge vragen
                                Mijn VW dealer gesproken over 2 maanden tijdens het onderhoud. Hij zij mij dat de sedan versie voor najaar 2007 gepland staat. In het A4 topic staan meerdere foto's van de afgeschermde A4 die aan het testen is

@ Ugeken: de Tiguan, komt die niet in het vaarwater van een BMW X3? Dat is toch net "iets" boven budget

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                                  Mijn VW dealer gesproken over 2 maanden tijdens het onderhoud. Hij zij mij dat de sedan versie voor najaar 2007 gepland staat. In het A4 topic staan meerdere foto's van de afgeschermde A4 die aan het testen is

@ Ugeken: de Tiguan, komt die niet in het vaarwater van een BMW X3? Dat is toch net "iets" boven budget
                                  Was iets dat in me opkwam zonder eigenlijk een idee te hebben van de prijs. Ik vraag me af of de Tiguan geen concurrentie gaat zijn voor de Touareg als de prijs richting X3 gaat...

Comment

Bij mijn garage vertelde de verkoper mij ook dat de A4 berline er eind 2007 al gaat komen, de break zou nog enkele maanden later komen..

Ik denk dat de A4 break op dit moment wel ongeveer evenveel zal kosten als de A3 sportback, dusja, zit je er niet met in na een half jaar met een vorig model te rijden zou ik toch voor de A4 gaan, veel meer opties en iets groter.. En wss wel nog wat meer extra korting dan de A3
                                    De A3 zal zeker nog wel enkele jaren mee gaan denk ik want de A3 cabrio is er nu zelfs nog niet.. Mocht de 3-deurs A3 u intresseren, daar krijg je in verhouding meer korting op dan op de sportback..

En inruilwaarde is altijd wel afwachten, als ik sommige prijzen zie van 2dehands A3's ( soms met veel km's of bijna gewoon volledig standaard ) kan je beter een nieuwe kopen volledig naar je goesting, vraag is wel ook: krijgen ze het ervoor wat ze ervoor vragen..

Comment

Vergeet de Passat niet. Ik denk stukken goedkoper dan A4 en veel ruimer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                                        Vergeet de Passat niet. Ik denk stukken goedkoper dan A4 en veel ruimer.
                                        Ruimer ja, maar stukken goedkoper weet ik nog zo niet... Als je op een Passat wat opties neemt, zit je zonder veel moeite snel aan de prijs van een A4 (zeker met de packs die momenteel lopen).

Comment

Ruimer ja, maar stukken goedkoper weet ik nog zo niet... Als je op een Passat wat opties neemt, zit je zonder veel moeite snel aan de prijs van een A4 (zeker met de packs die momenteel lopen).
                                          Mja, die "stukken" moet ik weglaten. Mijn nonkel heeft ne nieuwe PASSAT met wel wat opties prijs 30.000 euro.

Comment

Working...
                                          X