Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke auto (budget +/- 25.000) met beste inruilwaarde na 3j

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    dat kan ni he tct

140 tegen 2000 is 175 bij 2500
    ma nieje kheb het derjust nog uitgetest
    140 tegen 2000 toeren
    160 tegen 2500 toeren

als ik u redenering volg rijd ik 210 bij 3000 en 280 bij 4000
    Last edited by ; 09/12/2007, 21:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
      140 tegen 2000 toeren
      160 tegen 2500 toeren
      dakani

Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
      juist !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        dakani

juist !
        ok nu snap ik het niet meer morgen meet ik opnieuw en trek ik er foto's van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
          140 tegen 2000 toeren
          160 tegen 2500 toeren

heb zelf de 1.9 JTD bij Fiat (die van GM is de JTD), enne mijne draait toch wel iets hoger.

Als ik van U was, zou ik eens langs ne flitser rijden om te weten welke snelheid je werkelijk rijdt. Opel is daar niet echt correct mee. Jaren terug reed mijn nicht eens achter mijn BMW coupe met haar Astra. Ikke geflitst aan 138 km/u, ik vraag dat aan mijn nicht (zij niet geflitst) en zij maar stoefen dat zij niet onder 150 geweest is.

Comment

• bij welke BMW garage zijt ge geweest? En die 25000, was dat al met fleetkorting bij (7%) af?

Bij BMW hebt ge nog toch ook nen betere radio ni?

Als ik u verslag zo lees was die A3 precies wel een stuk beter vanbinnen?
            Die TDIe zit toch ook maar aan 119 CO2 / km?

Ben zelf ook tussen beide aan het twijfelen.

Comment

• Garage in Hannuit, Delbrassine. Ik ga eerstdaags horen bij een paar garages in Limburg

Ik heb dus btw excl 1541 € korting gehad voor de GPS en 1400,83 € gewone korting. Er staat geen % bij maar ik kom op geen enkele manier een rond % uit

Auto kost bruto 19958,68. 7% is minder dan 1400 €
              Auto + pack en opties bruto 23.851,24. 6% korting is meer dan 1400 €
              Auto + opties excl pack kom ik ook geen rond % uit

Hoe hij het berekend heeft is me een raadsel... Kga em een mailke sturen...

De motor van de 118d is gewoon stukken beter dan die van de A3, zowel 1.9 als 2.0. Aan de andere kant is de binnenruimte en koffer van een A3 Sportback groter. De zetels zitten ook beter en de radio is aangenamer

Ik weet echt ni wa kiezen en ik moet nog dit jaar beslissen als het een A3 wordt ... Zo twijfelen heb ik nog nooit gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten

De motor van de 118d is gewoon stukken beter dan die van de A3, zowel 1.9 als 2.0. Aan de andere kant is de binnenruimte en koffer van een A3 Sportback groter. De zetels zitten ook beter en de radio is aangenamer

Ik weet echt ni wa kiezen en ik moet nog dit jaar beslissen als het een A3 wordt ... Zo twijfelen heb ik nog nooit gedaan
                Dit was wat ik al gezegd had voor je ging testrijden, de motor van de BMW en voor de rest de Audi

Mijn voorkeur gaat naar het interieur en de ruimte. Ik zit soms lang in de wagen en dan zijn goede zetels toch echt wel een must. En de ruimte is in principe niet zo belangrijk als je zoals ik vaak alleen in de wagen zit, maar de keren dat er toch volk of bagage mee moet is het gewoon enorm handig en aangenaam dat je niet half je wagen moet verbouwen.

Een motor dat went, daar pas je je gemakkelijk aan aan vind ik. Minder comfort dat went veel minder, dat voel je keer op keer als je de wagen gebruikt.

Maar dat is uiteraard persoonlijk zoiets, velen hier zullen net de motor als belangrijkste factor kiezen en de opoffering van het comfort willen brengen daarvoor.
                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Ik ben er nog altijd niet aan uit ... Ik word er mottig van... Het staat nu 60 - 40 voor BMW 118d tov Audi A3 1.9tdi

Ik hoorde kortingen van meer dan 12% op de volledige prijs op een 118d. Kan dat of zitten ze mij te beliegen? Ik kom nu met salonactie (-1800€ GPS) en korting van 8.5% op bruto prijs iets duurder uit dan die persoon voor dezelfde auto zonder salonactie 2 maanden geleden ... Geloven of niet?

Comment

• Ik zat met hetzelfde dilemma.
                    ´k Vond ook dat Audi een beter interieur, grotere en handigere binnenruimte en een betere radio heeft.
                    Toch ga ik de bmw bestellen ;-)
                    Want ik wou was een goede, stille motor. Als ik dan kan kiezen tussen een supermoderne , propere, PF 2.0 diesel of een oudere lawaaierige 1.9Tdi dan was het bij mij snel beslist.
                    Wat waarschijnlijk ook mee speelt, is dat ik 2 jaar met een golf V 1.9TDI heb rondgereden; en de Audi mij er sterk aan deed denken.

Bovendien rijdt ik dagelijks op het slechte stuk E40 van Brussel naar Leuven; en daarop was de BMW toch wel een pak stiller dan de Audi.

Binnenruimte speelde voor mij minder een rol; als ik iets meepak is het mijn fiets en die zet ik dan op mijn trekhaak.

Ik heb besteld met fleet conditions en dan is bmw ( denk ik ) ook interessanter. Heb nu een 118d met comfortline, electronische airco en trekhaak voor +- 20K€ excl BTW.
                    BMW fleet geeft tussen 7-14% korting; afhankelijk van de samenstelling van jouw fleet. Samen met de autosalon korting ( voor fleetklanten is de GPS promo nvt), kwam ik op het mooie bedrag van ongeveer 20% korting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                      Stel maar is een BMW 1 samen voor 25 000 euro :-) Voor dat budget kan je beter voor een goed uitgeruste van een klasse lager gaan, die restwaarde gaat vlotter gehaald worden. Eigenlijk geldt dit ook in mijn ogen voor de Mondeo, maar dat hangt natuurlijk af van wat je zoekt in een wagen natuurlijk.
                      Dit kan dus wel op dit moment e. 118d met comfort line, sportzetels, automatisch airco en 17" velgen voor 25.000 € dankzij de salonactie op de GPS van 1800 €

Comment

Dit kan dus wel op dit moment e. 118d met comfort line, sportzetels, automatisch airco en 17" velgen voor 25.000 € dankzij de salonactie op de GPS van 1800 €
                        Of een 116i, al zou ik die van m'n leven niet moeten.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Tmoet nen diesel zijn

Comment

• Kogel is door de kerk. Twordt ne witte 118d. Nu enkel nog zien welke opties en nog een paar dingen

Tot gisteren nog 100% overtuigd dat het een 5deurs zou worden, maar eigenlijk vind ik die Sportshatch toch wel sjiek

Comment

• Vergeet de zwarte deurklinken niet. Wieldeksels ook, als 't kan. Maar 't hoeft niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                Vergeet de zwarte deurklinken niet. Wieldeksels ook, als 't kan. Maar 't hoeft niet
                                Allé, wa is daar nu mis mee

Comment

Allé, wa is daar nu mis mee
                                  Helemaal niks, i love it zelfs. Vandaar da ik 't zeg

Comment

• dan zou ik hem toch niet in het wit nemen, anders lijkt me dat maar erg triest

Comment

• Nét wel. Een zwarte kleur nemen om te verstoppen dat je geen geld had voor meegespoten deurklinken en stootranden is pas fout!

Comment

Nét wel. Een zwarte kleur nemen om te verstoppen dat je geen geld had voor meegespoten deurklinken en stootranden is pas fout!
                                        dat heb ik gedaan....zak

Comment

Nét wel. Een zwarte kleur nemen om te verstoppen dat je geen geld had voor meegespoten deurklinken en stootranden is pas fout!
                                          Ik heb een zwarte genomen, deels omdat mijn deurklinken dan des te meer opvallen.

Congrats met de bestelling van de 118d trouwens, Frigodinges!
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X