Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke auto (budget +/- 25.000) met beste inruilwaarde na 3j
Een Golf neem ik zeker niet, gewoon omdat ik niet 2 keer dezelfde wagen wil. Iedereen wil toch wat afwisseling e EN zoals je zegt Bossche, een Jetta is niet zoveel anders en vind ik eigenlijk niet zo mooi. Vooraan ok, maar vanachter ...
Saab 9-3? er zit toch ne grondige face lift aan te komen en de foto's tenminste zien er veel belovend uit.
Skoda octavia RS tdi ofzo? Er rijden er al waanzinnig veel taxi's (geen rs'en hehe) van rond dus mechaniek moet wel goed zitten alleen de restwaarde nog.
Mini clubman of hoe noemt die mini break versie die er zit aan te komen als je echt voor restwaarde gaat. Of de A3 daar kan je nu eenmaal niet met verkeerd doen.
Veel plezier met de zoektocht
Een afwijking op de 25.000€ zou wel mogen. 26.000€ kan er ook nog vanaf en ik heb weet van iemand die een 318 break gekocht heeft (stockmodel) met meer dan 10%. Dusja, met wat geluk ...
@ Jann: 2de hands mag niet, moet volledig nieuw zijn
Saab 9-3? er zit toch ne grondige face lift aan te komen en de foto's tenminste zien er veel belovend uit.
Skoda octavia RS tdi ofzo? Er rijden er al waanzinnig veel taxi's (geen rs'en hehe) van rond dus mechaniek moet wel goed zitten alleen de restwaarde nog.
Mini clubman of hoe noemt die mini break versie die er zit aan te komen als je echt voor restwaarde gaat. Of de A3 daar kan je nu eenmaal niet met verkeerd doen.
Veel plezier met de zoektocht
Ik denk dat je voor dit budget nog niet veel Saab 9-3 gaat krijgen. En naar het schijnt (spreek niet uit eigen ervaring!) is de restwaarde niet zo schitterend...
Een afwijking op de 25.000€ zou wel mogen. 26.000€ kan er ook nog vanaf en ik heb weet van iemand die een 318 break gekocht heeft (stockmodel) met meer dan 10%. Dusja, met wat geluk ...
318d touring kost basis 30.300 euro.
Met laat ons zeggen 12% korting (wat ik wel eens wil zien) kom je aan 26.664 euro. Dat is al bijna 7% meer dan je vooropgestelde budget en dan is 'ie nog altijd even kaal als kojak.
Maar, voor mij niet gelaten als het je lukt... 't blijft de mooiste uit je lijstje.
Ik denk dat je voor dit budget nog niet veel Saab 9-3 gaat krijgen. En naar het schijnt (spreek niet uit eigen ervaring!) is de restwaarde niet zo schitterend...
Het is anders nu echt wel het moment met de facelift die gaat uitkomen. Als ik op de saab site ga kijken:
Saab 9-3 ss 1.9 tid 120pk - 24950 euro
met deze standaard uitrusting:
Metaalkleur
16” alu velgen (ALU 43)
Interieur in leder
Voor- & achterspoiler en zijskirts in koetswerkkleur
Automatische klimaatregeling met 2 zones
Audiosysteem - 70W/4LS met radio CD
6 airbags
Boordcomputer
4 elektrische bediende ramen
ABS - EBD - EBA
Lederen stuurwiel
Warmte-absorberend glas
'Follow-me-home' verlichting
Actieve hoofdsteunen vooraan, enz...
Inruilwaarde is idd niet hetzelfde als een duitsers maar ook weer niet zo erg als een renault of alfa.
Op dit ogenblik gaat mijn voorkeur uit naar een A3 Sportback. Voor iets meer dan 26.000€ kan er een Ambition 2.0 tdi 136 pk vanaf met ClimaX pack en nog wa opties. Wel met een korting van 9% maar dat is zeker te doen bij bepaalde garages
Het is anders nu echt wel het moment met de facelift die gaat uitkomen. Als ik op de saab site ga kijken:
Saab 9-3 ss 1.9 tid 120pk - 24950 euro
met deze standaard uitrusting:
Metaalkleur
16” alu velgen (ALU 43)
Interieur in leder
Voor- & achterspoiler en zijskirts in koetswerkkleur
Automatische klimaatregeling met 2 zones
Audiosysteem - 70W/4LS met radio CD
6 airbags
Boordcomputer
4 elektrische bediende ramen
ABS - EBD - EBA
Lederen stuurwiel
Warmte-absorberend glas
'Follow-me-home' verlichting
Actieve hoofdsteunen vooraan, enz...
Inruilwaarde is idd niet hetzelfde als een duitsers maar ook weer niet zo erg als een renault of alfa.
Is het een Vector of Arc ?
Vector is sport, Arc is luxe. Met de facelift lancering nu kan je het huidig model met een haardige korting krijgen. Lijkt met ecth wel zeer aan te raden.
Comment