Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bentley Azure vs RR drophead coupé
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenBentley, no doubt about it.
Ne dikke nekken auto hé,dat is ook uwe thee!Nek.Nora!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk BerichtenNe dikke nekken auto hé,dat is ook uwe thee!Nek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichtenwaarom vind je die nieuwe azure geen "echte azure"? is die kwalitatief veel minder goed dan de vorige ofzo? ervaring mee?
En ik heb een hekel aan VW-Bentleys
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk BerichtenNe dikke nekken auto hé,dat is ook uwe thee!Nek.
Comment
-
Het énige wat de Bentley méér heeft dan de Rolls, is dat 'ie een tikje eleganter is. Voor de rest is de Bentley oud, saai, niks hip. De Rolls is van design ultra-speciaal en zeer exclusief, anders dan alle andere, hij is zo impressionant als geen enkele andere auto, straalt 100 keer zoveel charisma en chique uit, knoopt "oude" tradities aan een ultra-modern design. De Bentley lijkt maar heel gewoontjes, banaal en saai, tegenover die subliéme Rolls...
Simpel. Als je een grote 4-zitscabrio wil die The King of The Road (of beter Queen of the Parade) is, een auto met het grootste gehalte adellijk bloed ... dan kan je niet om die Rolls heen. Rolls-Royce zit gewoonweg in een eigen klasse, die nog 'es een paar treden hoger staat dan die waarin de Azure speelt.
Comment
-
de Rolls is misschien minder elegant, maar zo gedistingueerd modern en gedurfd terwijl alle traditionele elementen toch nog verwerkt zijn ... waanzinnige auto, ik ben er sta-pel-gek op.
er is geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om de Bentley te overwegen, de Rolls is zooooooooooooooooooveel beter op elk vlak.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
En ik heb een hekel aan VW-Bentleys
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenBwa, een Azure ziet er toch veel minder VW uit dan een FS of een Conti. Ik vind het nog steeds een echte Bentley.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe Rolls is van design ultra-speciaal en zeer exclusief, anders dan alle andere, hij is zo impressionant als geen enkele andere auto, straalt 100 keer zoveel charisma en chique uit, knoopt "oude" tradities aan een ultra-modern design.
De Bentley is veel klassieker, zoals een echte Bentley hoort te zijn, niet zo krampachtig modern willen doen zoals een RR.
Comment
-
Zocht naar een manier om het te verwoorden... wel gTa heeft dat perfect gedaan:
Het énige wat de Bentley méér heeft dan de Rolls, is dat 'ie een tikje eleganter is. Voor de rest is de Bentley oud, saai, niks hip. De Rolls is van design ultra-speciaal en zeer exclusief, anders dan alle andere, hij is zo impressionant als geen enkele andere auto, straalt 100 keer zoveel charisma en chique uit, knoopt "oude" tradities aan een ultra-modern design. De Bentley lijkt maar heel gewoontjes, banaal en saai, tegenover die subliéme Rolls...
Simpel. Als je een grote 4-zitscabrio wil die The King of The Road (of beter Queen of the Parade) is, een auto met het grootste gehalte adellijk bloed ... dan kan je niet om die Rolls heen. Rolls-Royce zit gewoonweg in een eigen klasse, die nog 'es een paar treden hoger staat dan die waarin de Azure speelt.
Comment
Comment