Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bentley Azure vs RR drophead coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Als het over de nieuwe modellen gaat: de RR.

Mocht de échte Azure ertussen staan, had ik die genomen.

waarom vind je die nieuwe azure geen "echte azure"? is die kwalitatief veel minder goed dan de vorige ofzo? ervaring mee?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
      Bentley, no doubt about it.

Ne dikke nekken auto hé,dat is ook uwe thee!Nek.
      Nora!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
        stomme lul, ga wat plankjes zagen.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
            waarom vind je die nieuwe azure geen "echte azure"? is die kwalitatief veel minder goed dan de vorige ofzo? ervaring mee?
            Gewoon, ik vind de styling van de originele knapper.

En ik heb een hekel aan VW-Bentleys

Comment

Tsja, Rolls-Royce is ook maar voor arme luizen, wie wilt daar nu mee rijden

Comment

TTN kan zijn dweil al nat maken.

Comment

hij zal blij zijn.

Comment

Ik moet geen één van de twee.

Comment

Het énige wat de Bentley méér heeft dan de Rolls, is dat 'ie een tikje eleganter is. Voor de rest is de Bentley oud, saai, niks hip. De Rolls is van design ultra-speciaal en zeer exclusief, anders dan alle andere, hij is zo impressionant als geen enkele andere auto, straalt 100 keer zoveel charisma en chique uit, knoopt "oude" tradities aan een ultra-modern design. De Bentley lijkt maar heel gewoontjes, banaal en saai, tegenover die subliéme Rolls...

Simpel. Als je een grote 4-zitscabrio wil die The King of The Road (of beter Queen of the Parade) is, een auto met het grootste gehalte adellijk bloed ... dan kan je niet om die Rolls heen. Rolls-Royce zit gewoonweg in een eigen klasse, die nog 'es een paar treden hoger staat dan die waarin de Azure speelt.

Comment

de Rolls is misschien minder elegant, maar zo gedistingueerd modern en gedurfd terwijl alle traditionele elementen toch nog verwerkt zijn ... waanzinnige auto, ik ben er sta-pel-gek op.

er is geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om de Bentley te overwegen, de Rolls is zooooooooooooooooooveel beter op elk vlak.
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

En ik heb een hekel aan VW-Bentleys
                          Bwa, een Azure ziet er toch veel minder VW uit dan een FS of een Conti. Ik vind het nog steeds een echte Bentley.

Comment

Er is geen haar op mijn hoofd dat denkt om ooit in zo'n Rolls plaats te nemen, die Azure, everytime!

Ik vind die Rolls niet chique, niet gedistingueerd, ik vind 'm vulgair, en dat kan van die Azure niet gezegd worden! Azure dus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                              Bwa, een Azure ziet er toch veel minder VW uit dan een FS of een Conti. Ik vind het nog steeds een echte Bentley.
                              Die VW-achterlichten vind ik gewoon mottig (ook op de Brooklands) en het geheel is té vloeiend.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                De Rolls is van design ultra-speciaal en zeer exclusief, anders dan alle andere, hij is zo impressionant als geen enkele andere auto, straalt 100 keer zoveel charisma en chique uit, knoopt "oude" tradities aan een ultra-modern design.
                                Ik heb 'm al irl gezien en ik vind 'm oerlelijk: dat felle blauw, dat teakhout, dat alu op de motorkap,...

De Bentley is veel klassieker, zoals een echte Bentley hoort te zijn, niet zo krampachtig modern willen doen zoals een RR.

Comment

Die RR gaat binnekort weer dé pimpketel bij uitstek worden voor die achterlijke boer van een vijftig cent.
                                  Alleen daarom al zou ik hem niet willen.
                                  Maar die Bentley laat me ook syberisch koud

Comment

het front van de bentley > front RR

De rr ziet er zo 'fout' uit. De bentley is dan misschien saai etc maar hij doet het wel.

Comment

Zocht naar een manier om het te verwoorden... wel gTa heeft dat perfect gedaan:
                                      Het énige wat de Bentley méér heeft dan de Rolls, is dat 'ie een tikje eleganter is. Voor de rest is de Bentley oud, saai, niks hip. De Rolls is van design ultra-speciaal en zeer exclusief, anders dan alle andere, hij is zo impressionant als geen enkele andere auto, straalt 100 keer zoveel charisma en chique uit, knoopt "oude" tradities aan een ultra-modern design. De Bentley lijkt maar heel gewoontjes, banaal en saai, tegenover die subliéme Rolls...

Simpel. Als je een grote 4-zitscabrio wil die The King of The Road (of beter Queen of the Parade) is, een auto met het grootste gehalte adellijk bloed ... dan kan je niet om die Rolls heen. Rolls-Royce zit gewoonweg in een eigen klasse, die nog 'es een paar treden hoger staat dan die waarin de Azure speelt.

Comment

de rolls heeft net en scheut teveel "nouveau riche" meegekregen van z'n designers

Comment

kvind die rolls een schitterende bak als hij stilstaat of er iemand anders inzit. kzou er zelf nooit in willen gezien worden.
                                          de bentley dus.

btw: is zo'n azure driftbaar?

Comment

Working...
                                          X