Patserbak
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CADILLAC Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
toch leuk zo'n rode
[IMG]ne schone rooien[/IMG]
'k Smelt ervoor. En tegenwoordig niet zo heel duur meer...
alhoewel ik hem liever zou hebben in het bordeaux van zijn gebuur__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenfoto's en link werken niet
heb de foto's wel bekeken en vind alleen de stoelen leuk de rest niet
Ik kan ze nochtans zien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtendat is omdat ze in je cache staan
Aaah datte
Alleszins ik vind de SRX zo vet! Eender welke uitvoering.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenfoto's en link werken niet
heb de foto's wel bekeken en vind alleen de stoelen leuk de rest niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenMail & Win
Hen..?
edit: vandaag nog 2 cts'en en 1 bls gezien trouwens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenHen..?
edit: vandaag nog 2 cts'en en 1 bls gezien trouwens.
Comment
-
Cadillac speelt al langer met het idee om een superdeluxe limousine op de markt te brengen. Daarvan getuigt de Sixteen concept car die in 2003 werd getoond. Nu heeft GM-directeur Lutz bekendgemaakt dat er werkelijk een twaalfcilinder limo van Cadillac komt.
General Motors werkt in Australië aan een fabriek voor V12-motoren voor het merk Holden. Ook Cadillac gaat dit nieuwe motorblok gebruiken voor een nieuw twaalfcilinder vlaggenschip. De nieuwe motor bestaat uit twee aan elkaar gesmede 3,6-liter V6’en.
De krachtbron krijgt een cilinderinhoud van 7,2-liter met 600 pk en een maximale trekkracht van dik 730 Nm. Om het brandstofverbruik binnen de perken te houden, schakelen de cilinder uit als rustig wordt gereden. Cadillac wil er mee in eigen land de concurrentie aangaan met de duurste Mercedes S-klasses, BMW’s 7-series en Lexus LS’en.
In 2003 toonde Cadillac de Sixteen concept car. Die was voorzien van een zestiencilinder motor met 1.000 pk. Dat bleek iets te hoog gegrepen. Het studiemodel is weliswaar legendarisch geworden, maar van serieproductie is het nooit gekomen.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment