begrensd toch..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CADILLAC Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timowat vinden jullie eigenlijk van die bumper-kit op deze STS
Na een week nog steeds geen reactie? Ocharme!
Die kit is mijn ding niet. Stukken die aangeplakt zijn, zijn in feite nooit mijn ding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timowaarom, ze zijn toch standaard (=wij hebben het op de onze)
ah, ow sorry.
Ja,ik ken niet zoveel van cadillac.
En nog steeds tevreden over jullie wagen?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OrecaDie zouden ze van mij in productie mogen nemen.
Een V16 in het verkeer, dat zou nog eens wat zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastasticsuper gewoon. Ze zouden die echt wel in productie moeten laten gaan. Die kar verdient het ni om bij een concept te blijven. Er zijn nog maar weinig V16's dat ik weet. Alleen de Veyron is in productie. Als je nog maar weet dat er een V16 in zit, mag je al op je twee oren slapen dat dat superprestaties zijn.
Ik denk dat er vroeger wel een aantal V16 motoren geweest zijn, maar ik ben niet zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FastasticW; V?? mhh, is de W geen afgeleide van de V16? ik meen ergens te herrineren dat ik dat heb gelezen... enfin maakti ni uit
En zo een W8 zijn 2 "V4" dacht ik...
Dus in principe is die W16 gelijk aan 4 V4's
Comment
Comment