Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CADILLAC Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• begrensd toch..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
      begrensd toch..
      Begrenzen ze die dingen ook al

Comment

• STS blackberry

Last edited by ; 25/05/2006, 16:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
          Begrenzen ze die dingen ook al
          ik haat begrenzen

Comment

• Comment

• Een preview van mijn BLS foto's

Comment

• corsa-exhaust

wat vinden jullie eigenlijk van die bumper-kit op deze STS

Comment

• cadillac STS V8

led-lichten vanachter zijn echt prachtig (vind ik toch tenminste )

Comment

• Comment

• [QUOTE=Timo]cadillac STS V8

led-lichten vanachter zijn echt prachtig (vind ik toch tenminste [QUOTE=Timo]

Stel het eens voor aan je pa?
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• waarom, ze zijn toch standaard (=wij hebben het op de onze)

Comment

wat vinden jullie eigenlijk van die bumper-kit op deze STS

Na een week nog steeds geen reactie? Ocharme!

Die kit is mijn ding niet. Stukken die aangeplakt zijn, zijn in feite nooit mijn ding.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

waarom, ze zijn toch standaard (=wij hebben het op de onze)

ah, ow sorry.
                            Ja,ik ken niet zoveel van cadillac.

En nog steeds tevreden over jullie wagen?
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• dit blijft voor mij toch een van de mooiste wagens ooit: Dé Sixteen

Comment

• Die zouden ze van mij in productie mogen nemen.
                                Een V16 in het verkeer, dat zou nog eens wat zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
                                  Die zouden ze van mij in productie mogen nemen.
                                  Een V16 in het verkeer, dat zou nog eens wat zijn.
                                  super gewoon. Ze zouden die echt wel in productie moeten laten gaan. Die kar verdient het ni om bij een concept te blijven. Er zijn nog maar weinig V16's dat ik weet. Alleen de Veyron is in productie. Als je nog maar weet dat er een V16 in zit, mag je al op je twee oren slapen dat dat superprestaties zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic
                                    super gewoon. Ze zouden die echt wel in productie moeten laten gaan. Die kar verdient het ni om bij een concept te blijven. Er zijn nog maar weinig V16's dat ik weet. Alleen de Veyron is in productie. Als je nog maar weet dat er een V16 in zit, mag je al op je twee oren slapen dat dat superprestaties zijn.
                                    Veyron = W16
                                    Ik denk dat er vroeger wel een aantal V16 motoren geweest zijn, maar ik ben niet zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
                                      Veyron = W16
                                      Ik denk dat er vroeger wel een aantal V16 motoren geweest zijn, maar ik ben niet zeker.
                                      W; V?? mhh, is de W geen afgeleide van de V16? ik meen ergens te herrineren dat ik dat heb gelezen... enfin maakti ni uit

Comment

• Een W16 motor zijn 2 V8'en naast elkaar (in de vorm van een W dus ) en een V16 zijn 2 v8'en na elkaar (1 lang ding met 8 cilinders op elke kant).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic
                                          W; V?? mhh, is de W geen afgeleide van de V16? ik meen ergens te herrineren dat ik dat heb gelezen... enfin maakti ni uit
                                          De Veyron motor is als het ware 2 W8 tegen elkaar geplakt. (in de lengte)

En zo een W8 zijn 2 "V4" dacht ik...

Dus in principe is die W16 gelijk aan 4 V4's

Comment

Working...
                                          X