Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CADILLAC Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
    Ik denk dat er vroeger wel een aantal V16 motoren geweest zijn, maar ik ben niet zeker.
    Er zijn oude bugatti's geweest met 16 cilinders. En aangezien een 16-in-lijn me wat raar in de oren klinkt, zullen het wel V16 geweest zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300
      En nog steeds tevreden over jullie wagen?
      tot nu toe geen problemen, alleen vind m'n vader het navi systeem wat lastig als het samenwerkt met de gsm (omdat je niks kunt veranderen tijdens het rijden, dus bv niet een telefoon nr. ingeven)
      en ik voel eigenlijk geen duw meer in m'n rug tijdens acceleratie kan ook misschien aan mij liggen dat ik dat 'gewoon' ben geworden of het pedaal wordt niet diep genoeg geduwd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
        tot nu toe geen problemen, alleen vind m'n vader het navi systeem wat lastig als het samenwerkt met de gsm (omdat je niks kunt veranderen tijdens het rijden, dus bv niet een telefoon nr. ingeven)
        en ik voel eigenlijk geen duw meer in m'n rug tijdens acceleratie kan ook misschien aan mij liggen dat ik dat 'gewoon' ben geworden of het pedaal wordt niet diep genoeg geduwd

over die navi.
        dan is dat ong. hetzelfde systeem als lexus.
        we kunnen ook niets veranderen tijdens het rijdn

ik zei het toch dat lexus & cadilac als 2 druppels water op mekaar lijken
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• filmpje test Cadillac STS 4.6 vs Lexus GS430

http://totalcar.index.hu/ujauto/link...hu/tc404_3.wmv

ik ben nog bezig met downloaden omwille van modem waar iets mis mee is, het filmpje duurt zo'n 12min

en hier de review waar ik niks van versta
          http://totalcar.hu/tesztek/cadillacsts/

wie er wint is waarschijnlijk de lexus

en als ze gaan zeiken over weinig ruimte vanachter in de STS dan weet ik het niet meer hoor, ik heb plaats genoeg en ben 1m84 en dan zit ik nog geeneens recht+ die stoelen staan helemaal naar achter en als je dan vanvoor zit kan je zelfs slapen (indien de stoel schuiner staat)
          Last edited by ; 05/06/2006, 17:39.

Comment

filmpje test Cadillac STS 4.6 vs Lexus GS430

http://totalcar.index.hu/ujauto/link...hu/tc404_3.wmv

ik ben nog bezig met downloaden omwille van modem waar iets mis mee is, het filmpje duurt zo'n 12min

en hier de review waar ik niks van versta
            http://totalcar.hu/tesztek/cadillacsts/

wie er wint is waarschijnlijk de lexus

en als ze gaan zeiken over weinig ruimte vanachter in de STS dan weet ik het niet meer hoor, ik heb plaats genoeg en ben 1m84 en dan zit ik nog geeneens recht+ die stoelen staan helemaal naar achter en als je dan vanvoor zit kan je zelfs slapen (indien de stoel schuiner staat)

Bestand is gedownload,ga straks eens zien

edit: over beenruimte : ze zullen bedoelen tegenover de GS hé
            want die heeft percies NOG meer ruimte

Comment

• arhghgh ik zit nog maar op 16% (hoop dat het morge gemaakt is, vorige week hadden we al iemand laten komen van een computerwinkel hier in de buurt en die zou dan zorgen dat mensen van telenet langskomen voor een nieuwe modem)

Comment

• oh nog iets vergeten over het navigatiesysteem, wij kunnen het straatnummer helemaal niet veranderen (of heel soms toch)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                  Er zijn oude bugatti's geweest met 16 cilinders. En aangezien een 16-in-lijn me wat raar in de oren klinkt, zullen het wel V16 geweest zijn.
                  ik herinner mij vanop een kwartet kaartspel met auto's derop, een Cizeta Moroder V16 ofzoiets.

Comment

• Mijn BLS photoshoot, artikel volgt later deze week ...

Comment

• mooie foto's!!

Comment

• Precies brochurefoto's!
                        Nice!
                        1991 Mazda MX-5 NA
                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• voor degene die nog niet wisten het is telkens dezelfde wagen maar met een andere 'velg'

Comment

• +
                                  .

=

Comment

Foto nog eens beter bekijken

edit: ik bedoelde dus deze foto :

Comment

• Heb afgelopen vrijdag eens met een zalige Cadillac mogen rijden.

Caddy Brougham '81, 5.7V8, automatische bak uiteraard, verlengd tot limo.

Zalig sompende vering, gevoelloos stuur, ... mmmmm

Bijgevoegde Bestanden

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Moest ik de kans krijgen ik kocht mij meteen een witte 07 Caddy Escalade met 22" *bling* *bling* er onder.

Comment

• de nieuwe escalade is prachtig

@japy

Comment

Working...
                                          X