Ja en de man heeft ook nog vele onderdelen en originele boeken van lada liggen !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LADA Lovers
Collapse
X
-
-
De Priora, na de Kalina komt ook deze wagen nog naar België en om eerlijk te zijn vind ik dat een héél mooie auto, vooral het interieur is zéér mooi.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenIk wou dat we onze Lada nog hadden.
Den eerste was eenen oranje zoals die op de foto's in de post van opelfreak.
Den tweede was het zelfde model, maar dan in't wit.Last edited by knight-rider; 04/11/2007, 19:19.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenZalig hé en zo weggedoken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtendat vind ik nooit terug
Wat is er trouwens zo bijzonder aan Lada?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenBij ons op de hoek staat ook nog een Lada garage, kom gerust eens kijken. Saat er vol van dit soort oud ijzer
Wat is er trouwens zo bijzonder aan Lada?
Wat is er zo bijzonder aan Lada? Gewoon... het Lada gevoel! Ik vind het ongelooflijk coole bakken en ze zijn met uitsterven bedreigd, dat alleen al vind ik voldoende om er respect voor te hebben. En dat het eigenlijk - in den beginnen - onder licentie gebouwde Fiat-modellen waren, speelt misschien ook een beetje mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenStraatnaam?
Wat is er zo bijzonder aan Lada? Gewoon... het Lada gevoel! Ik vind het ongelooflijk coole bakken en ze zijn met uitsterven bedreigd, dat alleen al vind ik voldoende om er respect voor te hebben. En dat het eigenlijk - in den beginnen - onder licentie gebouwde Fiat-modellen waren, speelt misschien ook een beetje mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenGarage Declerck in De Costerstraat in Wespelaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenGarage Declerck in De Costerstraat in Wespelaar
Is dat waar ook die Kia garage is? De laatste keer dat ik speciaal voor oude lada's naar daar reed stond er niks meer, buiten een oude Mini.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenIs dat waar ook die Kia garage is? De laatste keer dat ik speciaal voor oude lada's naar daar reed stond er niks meer, buiten een oude Mini.
Comment
-
Bij ons in de Lada garage staat momenteel een oude Ferrari en een Pontiac Fierro. Vroeger stond daar ook een Fiat 600 1000TC Abarth replica en een Fiat 850 Coupé. Die staan nu ergens anders in een magazijn. Doet me er aan denken dat ik die kerel nog eens moet bellen om mijn achterklep te restaureren en die deuk uit mijn motorkap te halen.
Comment
-
ik moet wat meer gaan toeren op zondagvoormiddag, want dan komen de ouw mannekes buiten om een kip aan 't spit te kopen
deze is van een +80'er, waarschijnlijk eerste eigenaar, en reed bovendien niet als een oude peetje, ik heb serieus in de achtervolging mogen zitten
schitterend toch?
Comment
Comment