Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LADA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
    Ken iemand die zo ene gehad heeft. Het zijn rotbakken. Zoals alles van lada overigens.

Een echte liefhebber ziet alles door de vingers
    lada's zijn superbakken
    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denise

heel mooie niva

Comment

• Super hé
        www.opelklassiek.be

Comment

• eigelijk zo 1 in okkazie met de psa 1.9diesel is....mmm

maar vind die maar eens

Comment

• Vandaag in Hasselt een Samara Sport gezien. Op de zijkanten stickers met "5 speed" erop en 4 koplampen. En zoals het hoort, een oudere man inclusief geruit "ouw-peekes-klakske" achter het stuur.

Superzalig om te zien
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• poetin's nieuwe niva

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

mooi !

Comment

• Super gewoon !
                www.opelklassiek.be

Comment

• Droomwagen!

Comment

• bedeesde coolheid

Comment

• Ik wil dit

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      Die letzten Worte ...
                      ... eines Diesel-Fahrers:
                      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                      W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                        Ik wil dit

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        Zo eene witte hebben wij hier gehad.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                          meer foto's
                          Toch wel een uniek bakske. Zonde dat die nooit de baan is opgekomen.

Comment

• Comment

• Moddervette dingen vind ik
                              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• moest er nou een automaat-diesel inliggen...

Comment

• Vorig weekend beest van een wagen gekocht! Ondertussen toch al 3 foto's van kunnen nemen en 80km op de teller kunnen bijzetten! Wat 80% is van wat de eerste eigenaar de laatste jaren per jaar reed

Wat foto's:

Na z'n eerste rit:

Max van nummerplaat... Jammer dat die dan opgestuurd moet worden.

Thuis op den oprit:

Gekocht van 1ste eigenaar, 67500 echte km's, originele achterbanden liggen er nog op... Helaas gaat de nummerplaat moeten vervangen worden door zo'n nieuw exemplaar. Ga nog proberen de eigenaar te overtuigen deze als gestolen op te geven. Als die ze zelf niet bij houd wil ik ze wel bijhouden. Is 44 jaar oud die plaat. De 45 jaar bestaan van touring sticker, is ook zo iets dat je al als exclusief mag beschouwen!

Heb ook kopie van aankoopfactuur, originele blijft bij 1ste eigenaar. Echt de maks hoe die kerel alles bij hield. Wagen stond ook niet te koop, gewoon toevallig opgekomen toen die langs de kant in panne stond en ik mijn hulp aan bood. Ideaal moment om een Lada te kopen leek mij!

Comment

• Zwaar jaloers op deze

Hoe rijdt dat nu eigenlijk? Welke motor zit daarin? 1200 ofzo?
                                    Die letzten Worte ...
                                    ... eines Diesel-Fahrers:
                                    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                    W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                      Vorig weekend beest van een wagen gekocht! Ondertussen toch al 3 foto's van kunnen nemen en 80km op de teller kunnen bijzetten! Wat 80% is van wat de eerste eigenaar de laatste jaren per jaar reed

Wat foto's:

Na z'n eerste rit:

Max van nummerplaat... Jammer dat die dan opgestuurd moet worden.

Thuis op den oprit:

Gekocht van 1ste eigenaar, 67500 echte km's, originele achterbanden liggen er nog op... Helaas gaat de nummerplaat moeten vervangen worden door zo'n nieuw exemplaar. Ga nog proberen de eigenaar te overtuigen deze als gestolen op te geven. Als die ze zelf niet bij houd wil ik ze wel bijhouden. Is 44 jaar oud die plaat. De 45 jaar bestaan van touring sticker, is ook zo iets dat je al als exclusief mag beschouwen!

Heb ook kopie van aankoopfactuur, originele blijft bij 1ste eigenaar. Echt de maks hoe die kerel alles bij hield. Wagen stond ook niet te koop, gewoon toevallig opgekomen toen die langs de kant in panne stond en ik mijn hulp aan bood. Ideaal moment om een Lada te kopen leek mij!
                                      Prachtige Lada, mijne pa heef exact dezelfde gehad.
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• SCHITTEREND!

Een eigen topic waard hoor

Comment

• Zit een 1200 in, maar dacht dat die ook leverbaar was met een 1500?

Qua rijden vind ik deze eigenlijk super. Maar je moet er natuurlijk wel bijnemen dat je met een auto rijd op leeftijd die de Russen in elkaar gestoken hebben. Heb hier nog een iets ouder BMWtje staan, en de basis is infeite hetzelfde, maar de ervaring is toch helemaal anders.

Deze rijd echt als een oude wagen, de remmen reageren ook niet zo al te best/snel. Maar gezien de vorige eigenaar er nog geen 250km heeft opgezet de laatste 2 jaar, denk ik dat de remvloeistof ook wel aan vervanging toe zal zijn...

Heb er nog niet zoveel met kunnen rijden helaas, maar eerst in Gent centrum met rondgereden, tijdens de spits uiteraard. En die gaat toch zeer goed mee in het verkeer. Vriendin van mij mocht volgen met m'n golf (met de volle 75pk...) en die mocht toch alles uit de kan halen. Ofwel ligt dat aan de rijstijl die ik er aan over hield...

Je hoort de motor wel redelijk goed, en toen ik de wagen uiteindelijk thuis kon gaan zetten (omgeving Kortrijk), zat er een tripje op dat redelijk wat autosnelweg inhield. Heb dat netjes aan 100 per uur gedaan, omdat de motor ook nog wat ingereden mag worden. En dat doet die toch enorm goed en luidruchtig. Spoorvorming heb je wel redelijk wat last van en het viel mij op dat mijn beide handen nooit het stuur los lieten Maar het nieuwe en de gedachte zullen daar ook voor nog veel tussen zitten.

Alles voelt wel redelijk hard aan, bochten die je anders aan veel hogere snelheid neemt, lijken nu aan de helft al super snel enzo Maar zit toch nog redelijk comfortabel en plaats is er naar mijn mening ook genoeg, zeker voor zo'n kleine wagen.

Heb er nu wel nog niet super veel km's op zitten. Heb wel wat schrik omtrent betrouwbaarheid, maar volgens mij is dat ook meer een urban legend? Want die techniek is redelijk simpel, dus normaal zou er niet veel kapot mogen gaan?

In ieder geval, tot nu toe ben ik er super tevreden van, heb heel de tijd met een glimlach rond gereden en zelf als ik het karretje gewoon zie staan komt er al spontaan een glimlach op mijn gezicht... Dus moest die ooit zwaar in panne vallen, gebruik ik die gewoon als tuinversiering. De looks alleen al zijn tenslotte super!

Comment

Working...
                                          X