Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LADA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• indertijd op het autosalon gescoord om wat met de verkopers te gaan lachen ?

....garagisten met snorrekes in een te klein kostuum, steevast aan het roken, aan elke lada stond zo'n assebak, en hun handen nog vuil van de olie

massa's respect eigenlijk, als ik er nu aan denk

Comment

• niet gelachen hoor
      Ik wou een brochure hebben van alles wat een ander niet wou
      En nu komt me dat goed uit!

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• ben benieuwd !

Comment

• Bobo en Bompa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
            Kom er wel niet zo super veel met buiten... Wil wel altijd eens een mini meet houden

Nieuwe nummerplaat is wel 2x zo groot als de oude... Had eerst wat schrik dat de voorste ging afkraken, gezien ze enkel in het midden steun krijgt. Maar blijkbaar haal ik niet genoeg snelheid
            Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
            Idem! Jouw Lada kan trouwens een beetje beschouwd worden als de opvolger van mijn 1100.

Ik wil ook mini-meet!

Deal

Comment

• maar wat bobo zegt is wel juist hoor, op 't autosalon was dat effectief zo

+ gouden tijden ... ik heb nog met 4 plastiekzakken vol buitengewandeld, vol brochures.
              Nu krijg je amper een zakje, laat staan brochures.
              Autosalon was toen nog een persoonlijke feestdag. Nu ga ik zelfs niet meer.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Ik kan alleen maar bevestigen... Toen ik als klein manneke meeging met mijn vader, kwam ik naar huis met op zijn minst 10 posters en 3 zakken brochures .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                  Deal
                  6mei?

Comment

• Kvind lada op een bepaalde manier wel iets hebben. Je kreeg vroeger trouwens een pot verf van de koetswerkkleur bij je auto . Verre familie van me reed vroeger met lada, en elke 4 jaar (net voor hij naar de keuring moest) kocht hij hem een nieuwe want de "oude" die geraakte nooit meer door de keuring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                      Kvind lada op een bepaalde manier wel iets hebben. Je kreeg vroeger trouwens een pot verf van de koetswerkkleur bij je auto . Verre familie van me reed vroeger met lada, en elke 4 jaar (net voor hij naar de keuring moest) kocht hij hem een nieuwe want de "oude" die geraakte nooit meer door de keuring.
                      Die pot is bij mijne nog aanwezig. Reeds gebruikt uiteraard Alles int Russisch er op en vermelding van CCCP uiteraard...

Comment

• CAS,na ons gesprek op facebook ben ik al langer als een week vol ongeduld aan het wachten op dat Topic, en nu vind ik u Lada hier .

Zalige koop ! en hoe
                        Benzine
                        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                        Diesel
                        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                          Zwaar jaloers op deze

Hoe rijdt dat nu eigenlijk? Welke motor zit daarin? 1200 ofzo?
                          Ik ben ook vreselijk jaloers op z'n auto, ik heb vandaag de eer gehad om met z'n USSR kot te rijden en nu ben ik zeker dat ik er een wil

Gewoon fantastisch, stuurt als ne vooroorlogse camions, helt nog meer over als helga (ja het kan blijkbaar) en remt.... just

Gewoon fantastisch en ik ben nu al aan't zoeken voor eentje te hebben!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                            Kvind lada op een bepaalde manier wel iets hebben. Je kreeg vroeger trouwens een pot verf van de koetswerkkleur bij je auto . Verre familie van me reed vroeger met lada, en elke 4 jaar (net voor hij naar de keuring moest) kocht hij hem een nieuwe want de "oude" die geraakte nooit meer door de keuring.
                            Niet door de keuring geraken

Mijne pa heeft er twee gehad, tweedehands gekocht en alle twee dikke 10 jaar mee gereden, amper kosten aan gehad en altijd zonder problemen door de keuring.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                              Veel succes met de zoektocht, want je vind ze tegenwoordig bijna niet meer.
                              Tot een paar jaar terug stonden er nog vrij veel te koop op het internet, maar dat is nu spijtig genoeg niet meer. Alleen de Samara's en nieuwere modellen vind je nog wel een beetje.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                Ik ben ook vreselijk jaloers op z'n auto, ik heb vandaag de eer gehad om met z'n USSR kot te rijden en nu ben ik zeker dat ik er een wil

Gewoon fantastisch, stuurt als ne vooroorlogse camions, helt nog meer over als helga (ja het kan blijkbaar) en remt.... just

Veel verschil met een W123 is er niet buiten de servo he?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                                  Veel verschil met een W123 is er niet buiten de servo he?
                                  Oh jawel, een W123 is de space shuttle kwa nieuwheid tegenover die lada.

Maar de lada is minstens even cool, nee... Cooler dan ne W123

Comment

• als je met een 123 van nok naar nok manoeuvreert, staat het stuur in rechtuit nog steeds op zelfde positie

met een lada niet altijd

Comment

• Ik heb ook nog nooit zo'n dun stuurke in m'n handen gehad, maar ook nog nooit zoveel starende blikken naar mij

Ik denk dat een eigenaar van een lambo +- hetzelfde meemaakt

Comment

• @ CAS: Wat denk je van een tripje naar Knokke?

Comment

• schitterend, dat wil ik ook zien!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...
                                          X