Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LADA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En dan parkeren op ne parking met de duurste bakken, zeker van dat ge den exclusiefsten hebt

Comment

• En de Lada sleutels op de tafel leggen! Veel cooler dan een baksken met logo, 3 sleutels voor 1 auto! Deze was trouwens ook van de eerste keer door de keuring...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
        6mei?
        @Cass en @ Daan,

Als het mooi weer is, cva.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
          @Cass en @ Daan,

Als het mooi weer is, cva.
          Waar?

Comment

• tussen gent en kortrijk?:p carpool park kruishoutem?

Comment

• Carpool park Kruishoutem is goed voor mij!

Maar liever in juni, weinig tijd momenteel. Maar CAS en Bairy, jullie kunnen al eens apart meeten é.
              Last edited by Daan; 02/05/2012, 14:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                moest er nou een automaat-diesel inliggen...
                bobo
                onverbeterlijk

en dan als eerste werk wa naft inkappen in de winter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                  Carpool park Kruishoutem is goed voor mij!

Maar liever in juni, weinig tijd momenteel. Maar CAS en Bairy, jullie kunnen al eens apart meeten é.
                  Bairy is ook van bij Kortrijk zeker? Dan best wat dichter bij huis als het zonder Daan is? Of direct in juni ergens wat doen?

Comment

Bairy is ook van bij Kortrijk zeker? Dan best wat dichter bij huis als het zonder Daan is? Of direct in juni ergens wat doen?
                    klopt, maar ik ga wss dan helpen met ian zijn kar te depanneren in kluisbergen.
                    Juni is goed voor mij

Comment

• Als het 6 mei is passeer ik ook. Volgens mij zijn Lada's crapuleus misschien raak overtuigd van het tegendeel.

Comment

• ok, de brochure: eigenlijk te grappig, die brochures van toen. Heb er nog een paar extra ingescand. Heb er daarnaast nog van de Niva, 2105, het gamma enz.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• __________________________

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Heb je dat thuis liggen?

Hoe weet ik trouwens zeker welke Lada ik heb? Want op mijn gva staat er eigenlijk niet veel. En op de wagen zelf staat er 1200S en dan rechts nog economy. Maar in de handleiding staat er dat de S voorzien was van achteruitverwarming. Waarvan ik dan van uit ga dat dat is zoals wij dat kennen en niet zoals er op de mijne zit, dat de lucht van buiten zachtjes op de achteruit geblazen wordt

Wel wijze brochure's, kan ze wel gelijk niet goed lezen, maar misschien begin ik al te oud te worden...

Bij het goed bekijken van de foto's, hebben de meeste die "luchthappers" in de C stijl niet zitten, dus dat is dan effectief wat Lada bedoeld met achteruitverwarming? De max Ik heb gewoon een S!

Wat de afkorting van Superleggera is natuurlijk!
                                  Last edited by ; 04/05/2012, 21:08.

Comment

• achterruitverwarming toen niet standaard, was een opplakruit zoals op een renault 5 l

Comment

Heb je dat thuis liggen?

Hoe weet ik trouwens zeker welke Lada ik heb? Want op mijn gva staat er eigenlijk niet veel. En op de wagen zelf staat er 1200S en dan rechts nog economy. Maar in de handleiding staat er dat de S voorzien was van achteruitverwarming. Waarvan ik dan van uit ga dat dat is zoals wij dat kennen en niet zoals er op de mijne zit, dat de lucht van buiten zachtjes op de achteruit geblazen wordt

Wel wijze brochure's, kan ze wel gelijk niet goed lezen, maar misschien begin ik al te oud te worden...

Bij het goed bekijken van de foto's, hebben de meeste die "luchthappers" in de C stijl niet zitten, dus dat is dan effectief wat Lada bedoeld met achteruitverwarming? De max Ik heb gewoon een S!

Wat de afkorting van Superleggera is natuurlijk!
                                      Klopt, ik heb die thuis liggen. Ze zijn ingescand met een budgetscannertje, vandaar.
                                      Op de een of andere meeting, of als je eens in de buurt bent moet je maar eens pm'en om ze te komen bezichtigen.

Of als je een ritje naar midden-W-Vl ziet zitten met je Lada, zoeken we samen uit welke het zou kunnen zijn
                                      Het biertje krijg je erbij!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                        Klopt, ik heb die thuis liggen. Ze zijn ingescand met een budgetscannertje, vandaar.
                                        Op de een of andere meeting, of als je eens in de buurt bent moet je maar eens pm'en om ze te komen bezichtigen.

Of als je een ritje naar midden-W-Vl ziet zitten met je Lada, zoeken we samen uit welke het zou kunnen zijn
                                        Het biertje krijg je erbij!
                                        Ik ben sinds een jaar officieel west vlaming! Hoewel ik mijn domicilie hier al 2 of 3 jaar heb eigenlijk. Moet wel de taal nog wat leren... Met dat mijn buren altijd "mooi" nederlands proberen te praten gaat dat maar langzamerhand...

In Juni eens zien dan voor een meetingske. Of als het niet te ver is, kom ik vanavond eventueel nog met die sleur af!
                                        Last edited by ; 05/05/2012, 15:43.

Comment

• super!
                                          Torhout ligt centraal en is bijgevolg nooit ver

(en ik kan ook nog geen westvlaams zoals de mensen rondom mij hoor en ik woon en werk hier al 16 jaar)

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...