Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Da's dus echt he. Het veel te dunne en veel te harde stuur op zich al. Het bedienen van dat stuur er nog eens bij. Die wagen heeft zo veel te bieden
Das nog een bakkelieten stuur zeker ook? Ik krijg meer en meer heimwee naar m'n 127, die had ook een hoog Lada gevoel, denk dat het dashboard er nog wel fel op lijkt ook (buiten de tellerpartij die hier rond is)
Hoe meer ik in dit topic kijk hoe meer ik heimwee krijg naar de Lada van mijne pa.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Gisteren ook voor het eerst CAS' Lada gezien, gehoord en gevoeld. Schitterende auto, opletten met het gaspedaal op losse ondergrond want geraakt gemakkelijk in een driftje. Gelukkig erg vergevingsgezind! En aangenaam verrast van het koppel onderin.
Het starten van de motor is trouwens al een even grote belevenis als het rijden zelf!
Voor mij goed! Liefst wat in de buurt, maar ga er ook niet moeilijk over doen als ik wat km's moet doen. Rij alleen niet snel heel het land door met deze kar. Duurd nogal een tijdje
Comment