Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LADA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lada Kalina GTI

De Russische tuner TMR heeft de Lada Kalina aangepakt. Van het nieuwe model maken ze een onvervalste GTI.

Volledig artikel met foto's

Comment

• Daarmee op de Ring gaan, in die kleur.

Dan ben je de man

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
        Daarmee op de Ring gaan, in die kleur.

Dan ben je de man

Zei de Mercedes-lover.

Graptje hé.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Original Lada tuning: http://knuttz.net/hosted_pages/Ricer...sians-20060802

Zitten zalige bakken bij.

Comment

• kijk hoe mooi

Comment

• Het Lada Lovers Topic is terug

Comment

• ik vind em te lang.

Comment

• ik ben nogal voor lang
                  ter compensatie van natuurlijk

ik had'em nog ni gezien eigelijk, de lange versie

Comment

• lada lovers, so they exist
                    twas maar om te lachen hé, maar hebben die eigenlijk moderne wagens in hun gamma, of verkopen ze die oude lada's nu nog?!?

Comment

• 110-111-112 en Niva's

Comment

• ik vind em te lang

Zalig lang uit gaan met zen tweetjes

Heb ook ooit met zo'n gereden,sterke bakken als het op werken aankomt.
                        Maar het verbruik was me te hoog,want ze rijden konstand 4x4
                        Last edited by ; 20/06/2007, 14:17.

Comment

• Sinds de Belgische importeur de handdoek in de ring wierp, wordt de verdeling van het Russische automerk ook voor ons land verzorgd door Lada Benelux dat bij onze Noorderburen is gevestigd. Dat bedrijf bracht begin dit jaar de Lada Kalina in België en Luxemburg op de markt en is bijzonder tevreden met de resultaten. Tot heden zijn er meer dan 200 bestellingen binnengelopen en dat is een viervoud van wat tijdens dezelfde periode van 2006 werd opgetekend. Nu komt naast de wel erg traditioneel ogende vierdeurs, ook een vijfdeurs in het gamma. De Kalina vijfdeurs wordt standaard geleverd met twee airbags, elektrisch bediende voorruiten, centrale vergrendeling, gelakte bumperschilden, stuurbekrachtiging en een boordcomputer. Onder de kap vinden we een 1.6l benzinemotor die voldoet aan de Euro IV-norm, maar eerder bescheiden waarden laat optekenen (81pk en 122Nm). De topsnelheid van de Kalina werd vastgesteld op 165km/u. Het prijskaartje stijgt niet boven € 10.000 uit. Er volgt ook nog een derde versie, een break, en de importeur onderzoekt of het zinvol is ook een GTi op het Belgische publiek los te laten.

bron auto55.be

Antwerpen is't Stad
                          en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ruudje51 Bekijk Berichten
                            ik vind em te lang

hier ne korte voor ruudje51
                            je zag ze toch genoeg op gas, dan viel de kost toch al wat beter mee

en de opvolger ?

Comment

• Ik hoop dat de oude Niva nooit verdwijnt!

Hoe zit dat eigenlijk? Want die "nieuwe" Niva is al verschillende jaren verkrijgbaar... in Rusland.

Damn, zo'n oude Niva nieuw kopen... ik droom er soms van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                110-111-112 en Niva's
                                ja, dat weet ik wel, maar die dingen zien er toch niet 21e eeuws uit, heeft lada geen moderne wagen in haar gamma

Comment

• nee en hopelijk blijft het zo

Ik vind die 110-111-112 reeks trouwens al té modern voor een Lada

Comment

• d'r staat een gas-Niva op 2dehands of kapaza, 'k weet het niet vanbuiten. eurootje of 1200 denk ik.

Comment

• niva in bassenge
                                      staat er precies al een tijdje

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• zalig

Comment

• Is die auto krom, of ligt dat aan de foto?

Ik weet ook nog een Niva staan. Soms staan er zelfs twee Niva's (facelift en prefacelift of zoiets) op die plaats.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X