die zijn er nog
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LADA Lovers
Collapse
X
-
De Russen komen! We wisten dat Lada een nieuw model had, maar nu zullen ze komend seizoen ook meedoen aan de WTCC-wedstrijden. Een eerste prototype van de raceauto, de Lada 21106 (gebaseerd op de Lada 110), is afgelopen week op de Moscow motor- en tuningshow in Rusland gepresenteerd. Het Duitse MTec Sport heeft de wagen ontworpen en zal deze in samenwerking met de Lada fabriek ook gaan bouwen.
Lada gaat in 2006 met twee exemplaren van deze 21106 racen. In 2007 worden die vervangen door een race-uitvoering van de compleet nieuwe Priora (via autoweek.nl).
Nu nog wachten op een WTCC Dacia, een Super Rally is er in ieder geval al
Oh ja, en check deze monster Lada Niva, en hier en hier!
Bron : autoblog.nl
Comment
-
Waar is den tijd.
Mijne pa heeft nog twee Lada's 1200 gehad. Eene oranje-rode en eene witte.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
In Wallonie zijn er nog enkele garages. In West-Vlaanderen d8 ik Kortrijk (Mondy)
En het mag gezegd op de as Mons-Charleroi komt ge toch redelijk veel Lada's tegen. Vooral de 3 laatste modellen (110,112,113)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VanniIn Wallonie zijn er nog enkele garages. In West-Vlaanderen d8 ik Kortrijk (Mondy)
En het mag gezegd op de as Mons-Charleroi komt ge toch redelijk veel Lada's tegen. Vooral de 3 laatste modellen (110,112,113)
Comment
-
Lada & ik =
Comment
-
Voor de versie met de dubbele koplampen heb ik altijd wa sympathie gehad. En de break was/is ook "gezellig" om zien. Alsook de oer-sterke Niva
De rest daarentegen....
Comment
Comment