De break-versie...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LADA Lovers
Collapse
X
-
Doet me terugdenken aan rally-taxirit in Praag enkele jaren geleden.
Man, man, man. Met vier achteraan en twee volwassen mannen vooraan en maar geven in zijn Lada. En maar in het Tsjechisch tegen ons zeveren "Jaja, sehr gut"
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Lada 2107
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Ik zou daar eens voor de lol prijs moeten laten maken!
Een mooie Lada 112 "full-option"
Effe serieus nu, waren die Lada's Niva dan zo'n sterke bakken ivm andere van die tijd?
Grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusEffe serieus nu, waren die Lada's Niva dan zo'n sterke bakken ivm andere van die tijd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIOLada ??? Is dat da merk dat ge veel zag tot aan de eind jaren tachtig ??? Nu, serieus, zijn er nog Lada-garages ???
Grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555Doet me terugdenken aan rally-taxirit in Praag enkele jaren geleden.
Man, man, man. Met vier achteraan en twee volwassen mannen vooraan en maar geven in zijn Lada. En maar in het Tsjechisch tegen ons zeveren "Jaja, sehr gut"
Haha ik heb vorig jaar les gehad van een russische (engels) die zei altij Jà jà en in elke engelse zin kwam een russisch woord haha (een examen van 1 A4 blad, waarvan den heft invullen: kies uit 'A', 'An', of 'The' haha na 20 min had iedereen zijn ex al ingeleverd
nu ff on:
Het zijn wel goei en degelijke auto's, ni kapot te krijge Maar ze hebbe geen goe imogo zenne
Comment
-
k'Heb ooit iemand gekend die zo'n lada samara had gekocht (eind jaren 80). De man had het financieel niet breed en dacht hij een "concurrent" van VW golf te kopen m.n. ne goeie splinternieuwe lada samara, resultaat ... miserie ... miserie ... miserie. Hij heeft er van alle soorten problemen aan gehad tot zelfs binnen regenen. Vooraleer hij echt bankroet ging aan de garagekosten heeft hij maar verstandig gedaan en een goeie japanner gekocht.
AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
Comment